pátek 31. března 2017

URIAGE aneb Síla termální vody (moje TOP produkty)

Ahoj kamarádi!


Dnešní sumážka obsáhne pár mých stálic ze sortimentu dermokosmetické značky Uriage


Přehled toho pro mě dosud nejlepšího je v rámci #píárzpřesvědčení.  Kupovala jsem opakovaně já a tu a tam #platilmuž (naposledy na vánoce dvě micelární vody a termálku).

Platil muž


V mnoha mých postech zde i na Instagramu jste mohli vidět Termální vodu Uriage, kterou osobně pokládám za tu nejlepší na našem trhu.

Uriage Eau Thermale hodnotím subjektivně jako nejhojivější

Objektivně jsem si načetla následující informace, které plně korespondují s mými uživatelskými pocity:

Termální voda Uriage, která pochází z Alp z masivu Belledonne (poblíž francouzského Grenoblu) a pramení  ve výšce 422 m nad mořem  při teplotě 28 stupňů Celsia, je bohatá na minerální soli a stopové prvky

Množství minerálních solí má vliv na objem a složení kožních buněk.
Termální voda Uriage je izotonická.
(Nastudovala jsem, že existují tři typy vody:
1) Hypertonická voda, která zmenšuje objem buněk.
2) Hypotonická voda, která zvětšuje objem buněk.
3) Izotonická voda, která zachovává stejnou velikost a objem kožních buněk. Izotonická Termální voda Uriage tudíž působí jako fyziologické sérum, které plně respektuje kožní buňky a  nemění jejich aktivitu).


Za mě krom hojivosti vyzdvihuji silnou a okamžitou hydrataci plus zklidňující účinek


Používám ji na mnoho způsobů: pro osvěžení a hydrataci kdykoli během dne, pro zklidnění pokožky například po holení nebo v případě náběhu na kontaktní dermatitidu (v zimě mě dráždí roláky na dekoltu), jako podklad pod pečující oleje, pro osvěžení vlasů, na přestříknutí Beauty Blenderu atd.
Je vhodná i pro děti včetně kojenců  (třeba na zadeček).
Kdo z Vás dosud tuto termálku neměl, určitě ji zkuste.  
P. S.: Je slaná :).



Další stálicí je micelární voda


Jakkoli nepoužívám micelárky bezvýhradně a nenahrazují mi každodenní čistící a odličovací rutinu  (slouží mi jen jako doplněk), pokládám micelární vodu Uriage za jednu z nejlepších, co jsem kdy zkusila a jako úplně nejlepší z micelárek dostupných v našich lékárnách, které jsem v průběhu let vyzkoušela snad všechny. 

Je jemná, přesto plně účinná, nedráždí.
Používám verzi pro normální až suchou pleť
Nemusí se oplachovat  (navzdory rozšířenému mýtu o nutnosti omýt každou micelární vodu. To prostě není pravda).



A pak tu máme mycí gel pro intimní hygienu GYN-8 zvaný též slangově "pipimejdlo" :).


Na něj mě naučila Baru @barue s návnadou, že voní skoro stejně jako Guerlainovy kule. Nebudu se tu radši pouštět do dvojsmyslů, čtou mě i nezletilci :).

Nicméně mýdlo plní vše, k čemu je určeno, zbytek popisu už by bylo too much informations. Dodávám, že problémy v dané oblasti netrpím, používám jako prevenci a starostlivost (má pH8, neobsahuje mýdlo ani parabeny).

Mimochodem - výborně se s ním mj.holí, zklidňuje po výkonu Venuše Žiletkové a u mě významnou měrou snížilo výskyt podráždění  (pupínky, však to známe).

Doporučuji ho všem děvčatům i dámám.



Déodorant TRI-ACTIF


Hypoalergenní deodorant bez alkoholu pro citlivou pleť se aplikuje pomocí mechanické střičky (bohatě stačí dva střiky do každého podpaží). 

Zabraňuje pocení, ale nenarušuje normální potní funkce. 
Lze ho použít i vzápětí po holení, nedráždí. 


Za mě mohu říci, že opravdu funguje
Kdo z Vás má mentálně náročnější práci či stres z jakéhokoli důvodu, vřele doporučuji. 
Hliníkové soli v něm jsou. 



A nesmím zapomenout na sluneční řadu Bariésun.


Jsem solární dermatitik a nesnesu na pleť jen tak ledacos.  Ač na přímé slunce programově nechodím, chránit se musím tak jako tak.
A Uriage produkty mě jednak nedráždí a jednak ochrání
Momentálně foto chybí, protože loňské produkty jsou spotřebované a nové budu muset teprve pořídit. 



Nakupuji vše v síti lékáren Dr.Max, zhusta využívám akční nabídku, ať již v kamenných obchodech či na eshopu.


Jaké jsou Vaše oblíbené produkty Uriage? A používáte termální vody? Ráda si počtu, jako vždy. 

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

11 komentářů:

  1. Tak tenhle clanek mi prisel na zavolanou :) dostala jsem v lekarne nejake vzorecky kremu na oblicej a chystam se pro nej, vynikajici. Ostatni produkty prozkoumam, diky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá teto, děkuji za počtení! Značku Uriage mám velmi ráda, objevila jsem ji tak před dvěma lety a od té doby pravidelně používám. Za sebe mohu určitě doporučit řadu Isofill (je mi pár let přes třicet), zejména oční krém a sérum, oba jsou skvělé. Po očním krému mám rozhodně "projasněnější" oční okolí, než jsem mívala a sérum umí s unavenou pletí přes noc divy, oba výrobky kupuji opakovaně. U krému stejné řady si nejsem už tolik jistá, je dobrý, příjemný,ale znám lepší (za mě určitě clarins). A naopak nevyhovoval mi krém z modré řady aquaprecis, pocitově mé pleti nestačil, ale možná kdyby mi bylo o pár let míň, budu mluvit jinak... No určitě ještě zkusím to intim mýdlo a na léto zas koupím termální vodu, také ji mám za top:)! Užij si krásný slunný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Isofill jsem měla kdysi v nějakých vzorcích, aquaprecis taky. Vůbec se to nejevilo špatně. Intim mýdlo je to nejlepší, co jsem vyzkoušela. Zkus :). A děkuji moc.

      Vymazat
  3. Ahoj, tuto značku jsem míjela, protože název mi evokuje urinu, tož...:-)
    Ale určitě si koupím termální vodu, mycí gel a deodorant, tvoje recenze vypadá zajímavě a právě něco takového mi doma chybí.
    Ještě si musím nastudovat k čemu je zvětšování a zmenšování buněk termální vodou.

    OdpovědětVymazat
  4. Uriage mam zaradenu ako kvalitnu lekarensku znacku. Pred rokmi, ked som zila v zahranici a trpela dospelackym akne, dost mi pomohol ich rad Hyseac.

    Aktualne je ale moj zasadny problem v tom, ze tato znacka dostupna v SR nie je (pritom Dr. Max, ktory ju exkluzivne distribuuje v CR, je povodom slovenska firma, takze nechapem dvojnasobne). Samozrejme, mam na mysli oficialnu distribuciu, lebo v "sedej zone" sa zohnat da, ale to podporovat nechcem.

    Ich termalka je spolu s Avene mojou najoblubenejsou. Aktualne mame doma od nich DS emulziu, poradili nam to pre syna, ktory obcas trpi prejavme seborhey a je to fakt ucinny produkt.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobry den. Mam krem uriage xemose na atopickou pokozku a musim rict, ze zatim super. Obsahuje bambucke maslo a na mou atopickou kuzi je vyborny, hned se vsakuje a hydratuje, ze nemusim hned mazat zase, coz se mi nekdy u jinych kremu stava. Doporucuji. Jeste bych chtela vyzkouset tu termalni vodu. Hezke slunecne odpoledne. Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Dobry den. Mam krem uriage xemose na atopickou pokozku a musim rict, ze zatim super. Obsahuje bambucke maslo a na mou atopickou kuzi je vyborny, hned se vsakuje a hydratuje, ze nemusim hned mazat zase, coz se mi nekdy u jinych kremu stava. Doporucuji. Jeste bych chtela vyzkouset tu termalni vodu. Hezke slunecne odpoledne. Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Od Uriage jsem zatím měla jen přípravky na opalování. Tělový olej SPF 50 ve výhodném balení s opalovacím mlékem SPF 30. Olej naprosto luxusní, nelepí, nemastí, nebělí,voní. Pumpička zajistí jemný střik. Za mě nejlepší výrobek na tělo na opalování. Mléko bylo hustější a ve spreji moc dobře nefungovalo. Musím zkusit GYN-8 kvůli vůni a termálních vod není nikdy dost. Díky za tipy.

    OdpovědětVymazat