pátek 17. března 2017

L'OCCITANE aneb Moji největší oblíbenci a stálice



Ahoj kamarádi!


Dnešní článek bude sumážkou mých nejoblíbenějších produktů značky L'Occitane, stálic, které kupuji opakovaně.

Vyzkoušela jsem toho od značky hodně, řekla bych valnou část sortimentu,  a to včetně přípravků péče o pleť i vlasy. 

Jedná se o dražší značku, tudíž by Vám mohlo přijít vhod moje shrnutí, za co stojí dle mého názoru peníze vynaložit.


Ze sortimentu mám v oblibě a mohu doporučit:


1) KRÉMY NA RUCE

Krémy na ruce pokládám za příznačný produkt pro značku, myslím, že globálně je o nich široká povědomost. 




Nejspíš jsem v průběhu let měla všechny varianty ze stálého sortimentu a jsem ujetá i na všechny limitky či limitková balení


Přehlížím i to, že šroubovací víčko je pro nekoordinované nešiky mého typu leda k zlosti, neboť mi kontinuálně padá.  Kdyby někdo vymyslel uživatelsky přátelštější zavírání,  budu výskat nadšením. Šroubovačka je pro netrpělivého Blížence zdržovačka :). 


2) MANDLOVÁ řada 

Moje nejoblíbenější řada od L'Occitane, nejvíce v oblibě mám sprchový olej. To je geniální produkt, zvlášť na chladnější období. 



Dále je velmi dobrý zpevňující tělový krém a tělový peeling  (ty momentálně nemám v plné velikosti).

Na osvěžení těžkých a unavených nohou se mi osvědčil sprejík, hlavně v létě.




3) SVÍČKY 

Nejsem fanatik stran Yankee Candle (a pro rozsáhlou prezentaci začínám mít na YC až skoro pifku), navzdory většinovému proudu mám L'Occitane svíčky radši. 

Pálím jen v práci, moji kluci to doma nemají rádi (až na období kolem vánoc). 

Od L'Occitane mám nejraději Verbenu.  Tím, že pálím v kanceláři, mi vyhovuje její svěží vůně,  energizuje mě. 

Dále mám hodně v oblibě Arlésienne.


Ta je na rozdíl od Verbeny průraznější. Zapálím ji vždy, kdy mám nutkavou potřebu přenést se do jarní zahrady
Tudíž zejména v chladnějším nebo nevlídnějším počasí.  Provoní rychle, proto vydrží poměrně dlouho. 

Arlésienne řada obsahuje i jiné výrobky - sprchový gel, mléko, vůni....

Speciální charitativní edice ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové a Marie Claire v limitované edici mě sice objektivně až tak neuchvátila, ale bylo to pro dobrou věc a kdyby se zas objevila,  ráda si ji koupím znovu. 


4) BAMBUCKÉ MÁSLO 


Nemám na mysli jen stoprocentní v plechu, ale i ostatní výrobky. 


Stoprocentní bambuška je u L'Occitane dost drahá, nicméně je kvalitní.

Z řady mám rovněž hodně ráda mléko s pumpičkou, respektive Hand & Body Lotion, byť je obsah bambuckého másla jen pětiprocentní.
Lotion je lehounký a rychle se vstřebává. Právě kvůli vstřebatelnosti a praktickému balení ho používám v kanceláři na ruce.  



Krém na nohy je rovněž stálice.



5) ODLIČOVACÍ PŘÍPRAVKY 


Rovněž jsem vyzkoušela nejspíš všechny řady, kupuji tak nějak na střídačku a doporučit je mohu. 

Nejradši mám hydratační a tonizační vodu Andělika pro pocit osvěžení a přípravu pro následnou péči. 


Vyobrazenou esenciální slaměnkovou dvojičku mohu rovněž doporučit. 


6) VŮNĚ 



Dejte do něčeho třešeň nebo třešňový květ a jsem lapena. 
Voní mi i základní Třešinka,  nicméně je pro mě až moc něžná a holčičí, dračice potřebuje údernější kalibr. 
A tím je CERISIER ROUGE


Celkovým vyzněním je na mé kůži podobná Estēe Lauder Pleasures Intense, což je jedna z mých podpisových vůní. 

Třešinku mám jednu doma, jednu v kanclu. Výdrž je slušná. (Btw líbí se mužům:)).

Zelený čaj 

Obecně miluju vůni zeleného čaje, uklidňuje mě a harmonizuje

THÉ VERT BIGARADE mám rovněž jeden flakón doma a jeden v práci. 

Čajík používám tehdy, když mě čeká něco nepříjemného, na co ale nepotřebuji vybudit, spíše utlumit svou dryáčnickou povahu. 
A pak je mým věrným společníkem ve vedru, kdy nesnesu silné vůně. 


Vůně jsou pochopitelně velmi individuální, leč celé portfolio stojí za pozornost. 
L'Occitane vůně jsou v globálu nekomplikované, neobsahují až takovou směs ingrediencí. Pokud máte náladu na čistou,  jasnou a přímou vůni, pak by Vám určitě něco padlo do noty. 


7) TEKUTÁ MÝDLA A SPRCHOVÉ GELY 


Dosud jsem nešlápla vedle. 
Z produktů na sprchování mám nejraději zmíněný olej, poté Třešeň a Verbenu. A samozřejmě řadu Bambucké máslo. 



Výhodou je, že některé výrobky se dají koupit v náhradních náplních, čímž nejen ušetříte,  ale můžete znovu a znovu použít původní obal. 


Mimo kategorie musím extrémně pochválit Adventní kalendář 2016, to byla pecka a vzhledem k cenové úrovni značky i za slušný peníz. 
Těším se na letošní vánoce na další. 






Na závěr se pro komplexnost zmíním, co mi osobně nesedlo nebo nezaujalo výsledkem:
- péče o vlasy
Produkty nejsou špatné, ale nekoresponduje  mi poměr cena výkon.  Jednoduše mi přijdou drahé. 
A já jsem navíc kovaná Alternistka :). 

- BB krém 
Měla jsem ho před pár lety a kromě oxidace se velmi brzy zkazil, dříve,  než udávalo datum na obalu. 

- krémy na obličej 
Platí totéž, co u péče o vlasy.  Za vynaložený peníz bych očekávala vyšší výsledky. 


Co máte nejradši od L'Occitane? Ráda si počtu, jako vždy. 

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta 


P. S.: Nemám žádnou spolupráci s L'Occitane, tudíž všechny vyobrazené produkty, jakož i ty, které bez obrázků zmiňuji, byly pořízeny mnou. Využívám k nákupu jak kamenné prodejny, tak i eshop. Atmosféru kamenných obchodů mám velmi ráda.  Eshop funguje spolehlivě a rychle. (Poměrně dlouho jsem nenakupovala, musím doplnit zásoby :)).


18 komentářů:

  1. Martinko, z tohto sumaru som sa velmi potesila ���� Zaujimal ma hlavne nazor na radu z bambuckeho masla, poradili mi ho proti striam v tehotenstve, cistu verziu, len sa mi zdala draha a nebola som si ista kvalitou, ale na tvoj nazor dam ��
    Inak sa dost zhodujeme, milujem ich kremy na ruky, hlavne mandlovy, ako aj celu mandlovu radu. Z pletovky som zase az taka nadsena nebola ��
    Dakujem a prajem este krasny dnik ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, účinnost na strie posoudit nemohu. Nicméně kvalita je výborná.

      Vymazat
  2. Já můžu posoudit jen krémy na ruce, měla jsem dva. Oba výborné, jen vůně o jednoho mě nijak neoslnila. Byla to taková bílomodrá tubička. A pak tělové mléko a sprchový gel s verbenou - to byla jednoduše pecka.

    OdpovědětVymazat
  3. Tým, že kamenný obchod tejto značky v Nitre nie je, nemala som možnosť čokoľvek priamo ovoňať alebo vyskúšať a teda využiť e-shop bez predchádzajúceho ovonania vzhľadom na individuálnosť tejto kategórie nechcem.
    V každom prípade, ĎAKUJEM za tento sumár, určite sa k niečomu dokopem, minimálne k vyskúšaniu ich krémov na ruky. Ja používam cez deň v práci a v kabelke francúzsku značku Panier des sens a som maximálne spokojná.
    A mimochodom, hľadala som si vôňu na jar a vyhrala od Estee Lauder Pleasures :))). Už je na ceste ku mne, tak dúfam, že budem spokojná. Čistou náhodou si nerobila sumár svojich vôli od EL ? Už si nepamätám :(. Starnem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, máš tu úplně klasickou Pleasures? Sumážka je rozpracována, snad ji konečně dokončím. Je tam hodně položek :))

      Vymazat
    2. Áno, mám úplne klasickú Pleasures a hneď sa stala teraz na jar miláčikom.
      Rozmýšľam aj nad ostatnými variantami, aj som hľadala v Tvojich starých článkoch, ale našla som len niečo čiastočné.
      Predovšetkým, tá vôňa síce je stará, ale nestratila nič zo svojho šmrncu a je to niečo iné ako súčasné mainstreamové vône, z ktorých ťažkosti ma bolí hlava :(. Ako naposledy z propagovaného Guerlainu Mon Guerlain, ktorý mne osobne smrdí, je ťažký a vonia na mne tak, že ma môj muž pomaly na kolenách prosil, aby som si ju nekúpila :))).

      Vymazat
    3. Článek bude brzy. Pleasuresek tam bude hned několik :)

      Vymazat
  4. Marti, trochu odbocim k těm svickam- yankee candle mě taktéž nezajímají, ujizdim si na svíčkách Lothanique, asi znáš :-) Nicméně to, že L'Occitane má v sortimentu takto nádherně vypadající svíčky, jsem nevěděla. Při nejbližším smejdeni po kramech pricuchnu ;-) Krásný svátek Svatého Patrika a ještě lepší víkend přeju.

    OdpovědětVymazat
  5. L'Occitane mám moc ráda, krémy na ruce jsem vyzkoušela snad všechny, ale nejméně mým tlapkám vyhovuje právě klasika, takže mám raději taky limitky. Medový byl naprostá top, mezi všemi, pak taky mandarinka a med, u limitek mi vadí to, že je to limitka :D Mandlový tělový krém taky miluju a pak verbenové tělové mléko, je pravda, že ze začátku mi verbena nevoněla, ale našla jsem si k ní cestu :D Škoda že z osobních důvodů už do prodejen v Brně skoro vůbec nechodím, a když už, tak si dávám pozor, která obsluha je zrovna na prodejně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel v maloobchodě je to vždy o lidech. Dokáží pozvednout i totálně zabít.

      Vymazat
  6. Marti, loccitane je moje srdcovka a uz jako chudá studentka jsem škudlila na mandlový sprchový olej, který musím mít v repertoáru tak nějak pořád (střídám se sprcháčem-olejem od Eucerinu, ale lepší je mandle).Loccitane jsem objevila před lety, kdy ješte nebyl tak profláknutý jako dnes a jediný obchůdek v centru Ostravy (již tam není ) zel prázdnotou. Milovala jsem to tam... teď máme prodejny 2, ale jsou ve velkých OC a to už nemá to charisma, alespoň pro mě ne...Závislá jsem na mandlové, levandulové a třešinkové řade-přesně v tomto pořadí! Hezký večer 😘 A pohodový víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eucerin jsem měla. Ale jen jednou. Ne, že by byl špatný, ale mandle je mandle :)

      Vymazat

  7. Ahoj Marti, děkuji za shrnutí. Loccitane miluji!! Od krému na oblicej po krém na nohy. 100% bambucke máslo je zázrak. Používám i na syna a teď se mi hodil na horách. Mandle je bezkonkurenční. A po chemoterapiich to byla jediná kosmetika, která mi dala obličej do klidu. Také masky na oblicej jsou super. A adventní kalendář byl pecka!!! Dostala jsem ho 2x. Miluji Loccitane.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mam od nich rada bambucky krem na ruky a z tohto radu mi velmi sedel aj pletovy krem, light verzia. Sklamal ma odlicovaci olej, lebo mi robil hmlu pred ocami.

    Cela rodina sme si oblubili tekute marseillske mydlo Bonne Mere, ktore jeden cas bolo normalne dostupne a teraz ho vytahuju iba cez vypredaje. Tuhym marseillskym cistim stetce.

    Co sa tyka mandle, tak peeling je stalica, telovy krem som mala dva krat, je skvely, ale momentalne mimo moj rozpocet.

    Na Occitane ma trochu stve, ze dost obmienaju sortiment, len co si nieco oblubim, tak uz to stahuju (vid spomenute Bonne Mere), v tehotenstve som pouzivala balzam Mom and Baby proti striam (ziadne nevznikli, juhu), ale ten sa uz taktiez nevyraba.

    A este na zaver, neviem, ci poznas znacku Durance, je podobneho razenia (tiez z juhu Fr) a ti maju genialne sviecky. Tie vone su podobneho typu ako Occitane, sofistikovane a konstruovane ako parfumy. Ja proste neviem prist na chut YC (nieco som vyskusala, ale nechapem ten humbug) a toto je o x levelov inde.

    OdpovědětVymazat