středa 22. března 2017

HEJTPOST aneb DERMACOL (Long-lasting Intense Colour Eyeshadow & Eyeliner)

Ahoj kamarádi!


Jakkoli ctím tradici značky Dermacol (byť v posledních pár letech značně rozmělněnou), nemohu se ubránit dojmu, že značka tápe a neví, kam se zacílit a co a pro koho vlastně vyrobit. A hlavně jak.

Tento smutný trend už pozoruji delší dobu  (vzpomeňme na nesmyslné pudry na vlasy v hrůzných obalech, na balzámy na rty, které se vrklaly už po prvním použití a opatlávaly víčko,  na příšerné stíny v kalíšku Moon Touch, na zoufalé barevné řasenky atd.).


Po dermacolácké nákupní pauze jsem využila 40% slevu v Teta drogerii a koupila si stíny a linky v tužce.  Prostě jumbo tužku.


Long-lasting Intense Colour Eyeshadow & Eyeliner mám v odstínu 1, což je pleťovka a je to ta nejsvětlejší barva v nabídce.


V Tetě jsem zkoušela na ruku i ostatní odstíny, zdálo se mi,  že  hezky zaschnou a drží. 
Zaujala mě modrá a zelená verze, nicméně obdobu mám od MUFE a od Sephory, tak jsem je tam nechala a vzala zmíněnou jedničku.


Můj záměr byl používat ji jako podklad pro hůře přilnavé či prášivější stíny, neb mi globálně báze pod stíny nevyhovují  (odskok: teď mám jednu vynikající, ale o té až jindy). A také na waterline.

Jak už jsem několikrát uvedla, oční okolí mám sušší,  víčka se mi nemastí a drží mi vše dobře.
Až na tuto tužku.


Vzhledem k označení Long-lasting by tak nějak člověk čekal beton.
A hle - nikoli. 

Pokud jsem nechala chvíli víčko bez následné aplikace stínů, do deseti minut bylo slito.


Nepomohl žádný způsob aplikace.  Prstem, tím či oním štětcem, přímo z tyčinky či nejprve na nástroj.  Zhola nic.

Nedá se rozprostřít do jednolité vrstvy.
Nahoře naneseno z tužky. Dole rozetřeno prstem, stav po deseti minutách od nanesení


Po nanesení pudrových stínů tragédie.  Krusty, hrudkatění. 

A dělá to i pod kvalitními stíny.


Tento odstín je samostatně na oko rovněž nepoužitelný, a to pro nemožnost rovnoměrné aplikace, pro tvorbu nevzhledných shluků a pro zmíněné slévání.

Na waterline - cucky plus obarvení řas, které zatvrdne do minikuliček. Opravdu ošklivé.

Celkově je prostě  konzistence divná, na jednu stranu mazlavě slévací, na druhou stranu zatvrdnutě krustová.

A aby byla mizérie dokonána - po druhém či třetím použití se rozbil výsuvný systém, došlo k protáčení, takže není možno tužku po použití zcela  došroubovat a je nutno ji prstem vtlačit.  #tonechceš

Totálně vyhozené peníze. 

Nevím, jestli nemám úplně vadný kus, protože tak hrozné se mi to v drogerii nejevilo a shitovky většinou dokážu poznat.



Suma sumárum:

Ne, ne a ještě jednou ne.
Ani zadarmo ne.
První čistokrevný Přízrak 2017.

Au, au,  Dermacole, tobě to nejde a mně je to fakt líto.


V posledním zhruba půl roce jsem také občas nakoukla do značkové prodejny v Palladiu.  Takový nezájem ze strany personálu jsem neviděla už dlouho. 
Děvčata povětšinou stála za pultem a krafala.  A to poměrně nahlas.  Jejich soukromé zážitky mě nezajímají. Sorry jako.



Abych nekončila tak hejtařsky, druhý produkt, který jsem koupila v rámci téhož nákupu - pudr na obočí (POWDER EYEBROW SHADOW), je vcelku fajn

Nijak neomráčí, ale svou funkci plní
Nebude však dle mého názoru vhodný pro někoho, kdo má vlastního porostu málo.  Spíš je pro nás husťačky, co potřebují jen tak halabala sjednotit a lehce zvýraznit či poupravit tvar.  Prášivost je snesitelná, pigment velmi dobrý, následná fixace ovšem nutná.  Pak slušně drží.
Systém aplikátoru s barvou ve šroubovacím víčku je uživatelsky příjemný.



Prosím, dejte mi vědět, jak je to s ostatními odstíny. A jestli máte někdo můj odstín a zda máte stejné či naopak jiné poznatky.  Ráda si počtu, jako vždy. 

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta



P. S.: Příště zas něco veselejšího.

20 komentářů:

  1. Škoda že se Dermacolu nedaří :( Já mám akorát rtěnky od nich, ty jsou celkem ok a pak jsem od kolegyň dostala krém na ruce, ten byl fajn. Ale jinak mě nic dalšího neláká a jak vidím, tak o nic nepřicházím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky mám vcelku ráda, ty klasické, respektive dost jim odpouštím ;). 16 hodinovou jsem měla jednu a za mě palec dolů. Drolení. Po vyzkoušení x způsobů nanesení.

      Vymazat
  2. Pro mě osobně - považuju se trochu ještě za mládě - je Dermacol hodně zvláštní značka. Dekorativka mě neoslovila, odstín pro sebe u make upu u nich nenajdu. Co mě baví, jsou voňavé sprchove gely. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ráda jela na vlně nostalgie a podpoře CZ, ale prostě to nejde. To je jeden průšvih za druhým. Ani ty sprcháče nemohu. Je to řídké, pro mě přeparfemované. Zlatá Balea.

      Vymazat
  3. Já nějak s Dermacolem nevím... něco málo mám ráda, ale přesně jak píšeš, přijde mi, že tápou. Strašně divné (a často nevkusné) obaly, nejasná cílovka, prodej Petřiných štětek... korunu tomu nasadila aktuální tragická TV reklama s Gabčou :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reklamu jsem neviděla, byť Gabča je kanón :). PR jinak strašný. Blogerskou tváří děvče, jejíž broskvoň a kozopříběh zná celý virtuální svět, o Štětcové královně nemluvě, dno. Úpadek.

      Vymazat
  4. Hm, nedivím se, oni ty tužke prostě neumí, jednou jsem nějakou měla a byl to děs. Ale nemají špatný pudr a mám i zbytek tvářenky, ta je fajn. Jinak umí akorát sprchové gely :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ten jejich sypkáč upřímně nesnáším :). Mouka. Možná na nesuchou pleť. Spršáky nemám ráda taky. Tekuté. Moc syntetické parfemace. Jsem marná :).

      Vymazat
    2. Já myslím kompaktní pudr s krajkovým reliéfem. Ale znám samozřejmě i lepší. Sprcháč miluju čokoládový s pomerančem a i konzistence mi vyhovuje :)

      Vymazat
  5. Nemôžem zodpovedať ani na jednu otázku od teba, nakoľko mi je táto značka vrcholne osobne nesympatická a okrem pár sprcháčov spred rokov už nepoužívam nič, aj tie mi začali vôňovo vadiť kvôli umeline. Z dekoratívky som od nich nikdy nič nemala a nechýba mi to.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám jednu tvářenku- drogerkový průměr, zlatý Catrice. Pudr, ten mně v poho drží a nemoučí , ale nejsem sušinka. Rtěnky vcelku fajn, ale chce to štětec, jinak dělají moc velké nánosy. Nejlepší ksou nich makeupy, ale jak který. Cover výborný na zakrytí případných nechlep, ale tragický nedostatek odstínů v drogeriích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, já už se dlouho v jejich makeupu nenašla. Vždycky bylo nějaké ale. Nakonec mi nejvíc sedl Caviar Long Stay, který vlastně není určen pro mě :). Velký krytí. Blbý systém drápání z láhve. Odstín "so-so". A ten korektor ve víčku - na výhoz. Měl mi sednout Imperial - na hraně a s úsilím. A lanýž? No hrůza. Dusivka. A nic dalšího jsem v poslední době už nezkusila. Třeba ten "Photoshop". Aby lezlo z víčka dvojité tuhé "hovínko", to si na xicht nedám. Nesnesu tu jejich bázi.

      Vymazat
  7. Tuzku jsem nemela a ani nechci. Dermacol mi prijde jako typicka ceska firma sazici na taktiku "nejak to zasmelime a mozna to nikdo nepozna a jeste usetrime". Jejich zmeny slozeni a pro mne nepochopitelny spoluprace s PLH. Proste ne-e. Mela jsem rada jejich makeup a tuzku na oboci.

    OdpovědětVymazat
  8. Za mě teda celkově nic moc. Fajn jsou oční linky ve fixu a ten stín na obočí. Sprchace jsou tragédie. Smrdí a kde nic tu nic. 👎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš zebru? Tam mě zlobil hrot, rychle se opotřebil. Měla jsem je dvakrát a stalo to v obou případech.

      Vymazat
  9. Tuhle tužku mám v modré, dostala jsem ji v zimním DM boxu. Sama bych si ten odstín nevybrala, protože modré stíny mi nesluší a tohle je ještě taková ta RGB modrá. Nedávno jsem tužku zkusila, jaká je a jestli si nepořídit nějaký pro mě přijatelný odstín, jenže abych dosáhla barvy, se kterou jsem ochotná jít ven, musela jsem to po nanesení dost rozmazat a ještě přejet světle růžovým stínem. :D Takže vlastnosti těžko soudit. A ta barva se mi fakt nelíbí, že znovu zkoušet nebudu.
    Od Dermacolu mám moc ráda makeup 24h Control. Mám tedy ještě starou verzi (před inovací složení), nevím, jestli je ta nová opravdu horší, jak mnozí tvrdí. Pak používám sypký transparentní pudr, za mě v pohodě, a duo stínů a to je taky dobré. Nic moc je báze pod oční stíny, trochu pomůže, ale celodenní výdrž nezaručí. Naopak 16h rtěnka je super a nic jiného mi takhle dlouho nevydrží.
    Jo, a naprostá tragédie jsou zebří tekuté linky. Na základě recenzí, kde se tvrdilo, jak super drží, jsem si je pořídila a byla jsem dost zklamaná. Rozmazávají se, drolí se, ty odrolené kousky padají do očí...

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj anti(derma)holky :-) mám od DM oblíbenou zebří mikrotužku je supertenká vysouvací a na vnitřní linku mi přijde fajn. No a nyní asi budu za jednu z mála a unikát, ale mně vyhovuje ten nový make up "wake me up" (balení šílený) ale jinak spokojenost, nevysušuje, nemastí, sjednotí, není moc krycí a je lehký oproti jiným téže značky. Z drogérky mám nejradějí max factor, ale obecně nemám od jedné značky jakože "vše a super" souhlas se sephorou, má docela fajn věci cena/výkon, doporučuju nové duo stíny a ty tužky ala stín/tužka mám doma dvě a jsou nejlepší, co jsem vyzkoušela (třeba oproti Douglas). Tuhle tužku od DM mám myslím v takové zlaté, vlastně ani nevím kde...no to je to moje zkoušení a utrácení za kraviny..

    OdpovědětVymazat