pátek 24. března 2017

MAVALA DELICATE COLLECTION aneb Jemné a něžné barvy orchidejí

Ahoj kamarádi!


Na mém Instagramu už jste mohli vidět v akci několik laků Mavala z nové kolekce s názvem Delicate Collection, v níž hraje hlavní roli orchidea a její okvětní lístky.
Kolekce obsahuje šest jemných pastelových a neutrálních odstínů.


Na fotce vidíte zleva:
157 Blush Pink (dle charakteristiky výrobce něžná růžová), 
165 Vanilla (dle charakteristiky výrobce elegantní slonovinově béžová),
Vitality  (dle charakteristiky výrobce svěží a světlá fialková),
328 Rose (dle charakteristiky výrobce perlově růžová),
164 Rose Dust  (dle charakteristiky výrobce jemná písková)
362 Violette (dle charakteristiky výrobce křehká květinová růžová).  


Kolekci seženete ve Fann parfumeriích v základní ceně za 149 Kč/kus (pro kartaře minus 10%).

Vzhledem k tomu, že už jsem na nehtech měla všechny, tento článek bude sumážkou všech odstínů s fotkami na nehtech a s popisem,  jak vidím barevně odstíny já a jak se jednotlivé laky chovaly.

Předesílám, že v globálu jsou laky z této kolekce poněkud konzistenčně jiné, než ostatní Mavala sortiment (vyjma perleťové 328 Rose a do určité míry i vyjma 164 Rose Dust).



Působí jako naředěné mlékem, jsou řidší než zbytek sortimentu, tím pádem méně krycí.  Ale jiným způsobem, než byla Mavala Jelly kolekce.


1) 157 Blush Pink


Pro moje oko je to něžňounká růžověnka s jemnou a decentní perletí.

Lakovala jsem dvě vrstvy.
Při obezřetné aplikaci  by mohl tvořit pro ženy, co nechtějí/nemohou/nebaví je výrazné nehty, v první a jediné vrstvě jen lehký upraveně decentní nádech  (typu "vlastně jsem nelakovala").


Konzistenčně je mléčně polokrycí, jak uvedeno výše. 

Schne velmi rychle. 

Tento druh  barviček odpustí lecjakou lakovací nedbalost.

Top coat nepoužit žádný.



2) 165 Vanilla


Odstínově lak vidím jako vanilkovou zmrzku smíchanou se šlehačkou.

Lakovala jsem dvě vrstvy, top coat je použit gelový Mavala.  

Práce s ním byla složitější než s Blush Pink, první vrstvu nelze rozprostřít rovnoměrně.



3) Vitality



Barevně se mi jeví jako jemná fialka naředěná zastřenou holubí šedivou (foceno již za soumraku). 

Moc krásný odstín. 
Na fotce jsou dvě silnější vrstvy, nakonec jsem druhý den přidala další,  viděla jsem "kocoury".

Neproblematičtější ze všech šesti. 

Top coat Mavala Colorfix.



4) 328 Rose


Pro množství perleti (nejspíš) je konzistenčně jiný než ostatní z této kolekce.

Na Instagramu Vám přišel nejvíce retro. 
Ano, do jisté míry ano.
Nicméně ačkoli já sama jsem už hodně retro, tak obecně nádechy starých časů  (zvlášť ve spojení s minulým režimem) nemám ráda.  Tento odstín se mi však líbí, a to hodně.  Když mi kolekce přišla,  v lahvičce se mi ze všech šesti líbil na první dobrou nejvíc.





Na první fotce ho vidíte  za umělého světla doma ve stavu druhý den po nalakování za zataženého a deštivého počasí, na druhé fotce za slunce venku ve stavu třetí den po nalakování a po běžných víkendových bydlenkovských činnostech.

Lakovala jsem dvě vrstvy, tento typ laku top coat v podstatě nepotřebuje.

Barevně Rose vnímám jako jemnou růžovku, studenou, do níž jako kdyby někdo rozemlel ledové krystalky.  Šimří se více,  než zachytily fotky.

Ze všech z kolekce,  má nejvyšší krytí a práce je s ním nejsnazší
Schne rovněž rychle. 



5) 164 Rose Dust



Na první dobrou mě barevně ze všech zaujala nejméně - a vida, na nehtech se mi nakonec líbí velmi.

Z mého úhlu pohledu je to barevně káva se spoustou mléka okořeněná špetkou růžového dřeva.
Nakonec nevyzní jako úplně teplá (je v neutrálně - teplejším spektru). 

Má v sobě miniaturní, sotva postřehnutelný droboulinký shimmer.   Myslím, že i nám studeňoškách padne. 

Poslouží i pro různý Nail Art jako základ nebo pod různé efektní top coaty nebo třpytky. 

Dvě vrstvy, hned po Rose kryje nejlépe.

Top coat jsem lakovala Mavala Colorfix.



6) 362 Violette


Já v něm vidím růži v klasické barvě namíchanou se šeříkem, to celé v krémové podobě. 

Jedna vrstva rozhodně nestačí.  Já dala druhou silnější, ale nejspíš by bylo nejlepší aplikovat tři slabé. 

Barva je to ovšem nádherná, vyslovená jarnička.

Jako top coat použita privátka Douglasu.



Suma sumárum:

Nejlépe kryje Rose a Rose Dust. 
V jediné vrstvě nejlépe vypadá Blush Pink.
Nejrychleji schnul Rose a Blush Pink (ani u jednoho z šesti jsem pro objektivitu nepoužila žádný urychlovač schnutí).

Nejvíce vodnatý a nejhůře krycí je Vitality.
Všechny dobře drží bez olupování. 
Krom Rose bych doporučila lakovat i top coat, kvůli zachování intenzity  (Blush Pink bez top coatu v průběhu nošení trochu vybledl).

Barvy jsou krásné všechny.  Zvláště pro milovnice decentních a jemně dívčích odstínů.



Máte nějaký kousek z této kolekce?  A jaký odstín Mavala laku máte nejradši? 
Ráda si počtu, jako vždy. 


Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení. 
Pusu teta



P. S.:  Děkuji českému zastoupení značky za poskytnutí kolekce  (barter).

14 komentářů:

  1. Tak Blush pink musím sehnat, Ten je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se Rose dust líbí na první pohled. Určitě vyzkouším 😉 Díky za tip 😃

    OdpovědětVymazat
  3. Super Marti, obrovsky kvituju fotky na nehtech a navíc uprostřed článku!!! A blush pink je přesně taková jakou jsem ji očekávala, takže vbrzku moje (y)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, Mavala články s laky jsem vždy dělala i s reálným nanesením na nehty. Dík, už jsem přišla na to, jak vložit do textu, i když základ textu píšu vždy na mobilu.

      Vymazat
  4. Krásnou neděli Marti☺děkuji za výstižnou rekapitulaci, laky Mavala mám moc ráda, baví mě i velikost lahvičky kvůli naději na reálné vypotřebování... Jarní kolekce mě zaujala hned, jak se objevila, ale s koupí jsem váhala, přišlo mi, že už všechny barvy plus minus mam...nejméně mě na prvni pohled zaujala Blush Pink, ale tady se mi neskutečně líbí, myslím, ze pro ni půjdu 😁 velmi děkuji za fotky vložené do textu, nemusím neustále rolovat, abych text "sladila" s obrázkem, je to jasné okamžitě 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Vymyslela jsem řešení, jak umisťovat do textu, ačkoli primárně píšu na mobilu. Trochu je to náročnější na čas potom z PC, ale je to mnohem lepší, takže to udělám ráda.

      Vymazat
  5. Už keď si postupne pridávala fotky na IG, veľmi sa mi páčili. Všetky. Teraz keď ich vidím bližšie a čo to som si už o nich počítala, by som si vybrala (podľa radenia zľava) 1, 4 a 6, neviem ktorú viac.
    A áno, laky z Mavala mám rada, najviac červenééééééé.

    OdpovědětVymazat
  6. Lakov z Mavaly mam niekolko, naposledy som si kupila Paris na tvoj popud a predtym Begoniu. Z aktualnej kolekcie ma zaujala Blush Pink. Rose Dust mam doma, kupila som ju pred par rokmi v zahranici v sade s Moon Grey a Rose Shell a patri k mojim staliciam.

    OdpovědětVymazat
  7. Ach, tak barvičky to jsou opravdu jarní a krásné ♥

    OdpovědětVymazat