čtvrtek 2. března 2017

AVRIL aneb BIO francouzská dekorativní kosmetika z NuSpringu

Ahoj kamarádi! 


Jak jsem psala ve článku o mé návštěvě v kamenném obchůdku NuSpring  (ZDE) a o prodávaném sortimentu, zakoupila jsem si mimo jiné dva produkty od francouzské značky AVRIL.


 Společně se níže koukneme, jak si u mě vedou. 

1) Pastelka na rty (rtěnka v tužce) v odstínu Rose Charme
(139 Kč)



Rose Charme je na moje rudé, červené a fuchsiové poměry docela barevně jemná :).






Ořezávací pastelka má tyto výhody:
- složení (100% ingrediencí je přírodního původu, z toho 42% z ekologického zemědělství. Obsahuje bambucké máslo a jojobový olej. Neobsahuje parabeny a minerální oleje.  Netestována na zvěři).
- přátelskou cenu.
- dobrý tvar pro snadnou a precizní aplikaci.
- velice fajn pigment.
- slušnou výdrž.
- výborně slouží jako podklad na celé rty pod lesky, nezasychací tekutky, různé balzámortěnky, lesklé laky na rty a podobné produkty, které stran své konzistence nejsou držáci.  Zvýší výdrž  (respektive vizuální efekt na delší dobu).
- celkově je poměr cena výkon v nadstandardu ve prospěch výkonu. 


Výhrady k pastelce mám následující:
- ačkoli prakticky nevysušuje  (suchost je zanedbatelná a víte o ní, jen když se na to soustředíte, což jsem udělala stran objektivního testování), má tendenci upozornit na nedostatky a hrbolky na rtech, i když až po nějaké době od aplikace.  Pokud máte na rtech šupinky, pak bych je doporučila nejprve potlačit například peelingem.


Finišem jde do matu.




Kdo toužíte po Bobbi Brown Art Sticku a nechcete/nemůžete za něj dát tu raketu anebo chcete na rtech přírodní produkt, je tato pastelka dobrou náhradní variantou s bonusem ceny a složení.
Jednoduše: rozumný dupe.


2) Štětec na tvářenku číslo 24
(219 Kč)




Štětec je ve zkoseném tvaru, vlákna jsou  z kozičky.
 
Tento tvar mám na nanášení tvářenky nejradši.
Dá se použít samozřejmě i třeba na kontury či hranou na rozjasňovač a podobně. 


Plusy štětce jsou následující:
- dobře zvolený tvar
- pohodlná aplikace
- vizuálně pěkný, dřevěné držadlo je příjemné do ruky
- dobře se čistí
- absence trčících vláken
- velmi vhodný na zapečené nebo více slisované produkty a naopak na produkty přepigmentované
- nízká cena.


Uživatelské mušky  (záměrně nevolím slovo mínusy):
-  vzhledem k přírodnímu chlupu je ostřejší  (to je logické), tudíž na citlivější kůži trošinku poškrábává
- hůře nabírá i přenáší jemnější pudrové produkty, při takovém typu produktu vydá na tvář méně, zbytek rozpráší.


Suma sumárum:
 
Vzhledem k tomu, že jsem produkty značky AVRIL poměrně detailně obhlédla naživo, měla jsem možnost vyloučit to, o čem ze zkušeností vím, že by mi nesedlo  (odstínově, povahou produktu, konzistenčně apod.).

Rozhodně mě ale do budoucna zajímají monostíny, řasenka, tvářenky, laky na nehty a další štětce. 

Oba dva recenzované produkty jsou velmi slušné a doporučit je mohu.
Na Tetaštempl sice nedosáhnou (štětec jen o fousíček), což je dáno i mými vysokými nároky a vším tím množstvím různorodých produktů, co jsem kdy měla, nicméně nejen vzhledem k ceně a složení si pozornost zasluhují a nákupem nešlápnete vedle.


AVRIL je držitelem certifikátu ECOCERT. To znamená, že  minimálně 95% ingrediencí je přírodního nebo z přírodního původu.


Znáte AVRIL?  A zaujaly Vás tyto produkty? Ráda si počtu, jako vždy.

Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta 


P. S. : Kamenný obchůdek najdete v Praze 2, Belgická 27.  Eshop na www.nuspring.cz.

6 komentářů:

  1. Ahoj Marti, tuto značku neznám,ake jak jsem šmejdila v eshopu,potřebovala bych štětec na pudr ( a pak teda i ten pudr :-) :-) :-). Jak vypadají ty? Už mám vybrané,co bych si z nuspring objednala,
    Díky za další inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andi, na pudr mají klasiku štětec 28 (koza) anebo 27 univerzální do kabelky. Na pleť jsem ho nezkoušela, nicméně pokud bych měla volit, volím 28. Možná si ho koupím. Vzhledem k přírodnímu vlasu logicky není tak jemný jako štětce syntetické. Co se týká pudru, mají kompaktní. Na mě byl i nejsvětlejší odstín tmavší. Záleží, co máš za typ pleti. Na mou suchou mi konzistence nepřišla úplně vhodná z důvodu určité "křídovatosti" a vcelku výrazného matujícího efektu. Soudím ale jen z aplikace na ruku. Na tváři jsem ho neměla.

      Vymazat
    2. Děkuji,píšu si do poznámek - koza :-). A na pudr raději počkám,až si ho někde vyzkouším,odstín i to,jak ho budu na obličeji cítit. Raději si,byť třeba postupně, pořídím kvalitnější kosmetiku,kterou budu opravdu používat, než něco narychlo nalevno v drogerce,co by mi leželo v koupelně a pak letělo do koše - toť i k Tvému dnešnímu článku :-) Teď se těším,až si o jarních prázdninách zajedeme s Krtkem na výlet do Brna a hned po hračkářství se stavíme u Havlíka doplnit arzenál docházejicich krémů :-)
      PS:růžová pastelka je fakt NEJ! Děkuji a myslím na Tebe.
      pa

      Vymazat
  2. Zaujímavé kúsky. I keď sa prioritne neorientujem na eko-bio-raw produkty, keď mám možnosť vyskúšať, prečo nie.
    Túto značku nepoznám, a z dlhodobého hľadiska radšej podporím slovenské produkty, ktoré sú porovnateľné s týmito a nezaplatím peniaze navyše za poštovné z CZ.
    I keď, tá ceruzka láka, a dosť.
    Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  3. Já už jsem vyzkoušela štětec na pudr klasický a zasunovací a na tvářenku a jsem taky spokojená. Pastelku mě čeká zítra :) Tak ještě jednou díky za tipy!

    OdpovědětVymazat