pátek 10. března 2017

Čtyři štětcové objevy aneb Rouge Bunny Rouge a Diego dalla Palma

Ahoj kamarádi!


Dnes zrecenzuji čtyři štětce, které jsou již nějakou dobu v mojí sbírce a zasluhují pozornost.
Jedná se o dva štětce Rouge Bunny Rouge (které mám od listopadu loňského roku) a dva štětce Diego dalla Palma (které jsou v mé sbírce od počátku ledna).


I. Rouge Bunny Rouge


Tyto dva štětce jsou syntetické.


1) číslo 014 Highlighter



Čtrnáctka nachází širšího uplatnění než nese v názvu. 

Lze ho použít na pudrové i krémové produkty. 

Na rozjasňovač je perfektní, protože jednak precizně nanese barvu, kam potřebujete, jednak jeho tvarové uzpůsobení zároveň dokáže rozmazat ostřejší přechody, a to všechno rychle a s minimálním úsilím. 



Konzultantka RBR Verča mi říkala, že ho ráda používá na korektor

U mě krom aplikace rozjasňovače slouží často k nanesení základního stínu přes celé víčko. 

Použít ho můžete i třeba na definici kontur (pomocí pudrových i krémových produktů), pokud jste konturovací typy, a poté rozmazat. 

Dovedu si ho představit i na aplikaci báze pod oční stíny, například.



2) číslo 016 Blender



Tvarově to není klasický štětec na blending, jak bývá v kraji zvykem.
Je poměrně hodně hustý a hutný, což mu ale neubírá na měkkosti.
Nedře a neškrábe. 

Je to takový macek kratichlup, který svým tvarem a poskládáním eliminuje prášivost.
přesné zacílení, jednoduše řečeno. 
Mám celkem velkou plochu k pokreslení, pro děvčata s malými víčky bude nejspíš moc masivní. 

Vynikající je rovněž na kouřovky.



II. Diego dalla Palma

Štětce jsou vyráběny v Itálii ručně.


1) PRECISION EYE SHADER BRUSH n. 8

Malý placáček.

Takový tvar používám na líčení denně a neobejdu se bez něj. 

Ideální pomocník zejména na jemňounké stíny typu paletek Couture Variation od YSL či stínů od Marca Jacobse a samozřejmě i na stíny s více třpytkami

Krásně vpracuje barvu na pohyblivé víčko.
Precizní práce snadno a rychle.



2) EYE BRUSH n. 15

Přírodní štětec zaobleného tvaru, který lze mj. použít na blending.

Oproti standardním blending štětcům není tak huňatě rozježený či volně chlupatý.

Jeho zaoblený tvar se štětinami poskládanými do kompaktní kulaté špičky poslouží nejen k roztírání jednotlivých barev a úpravě přechodů, ale například i k vykreslování ztmavení vnějšího koutku či k definici očního záhybu.



Suma sumárum:


Tetaštempl patří všem čtyřem. 

Všechny jsou z vyšší cenové kategorie, o něco výše, než jsou štětce z řady Sephora PRO.  Plus mínus cenová hladina MACu, pro představu.


Držím se zásady, že dobrý štětec je při líčení základ, neboť dokáže i méně kvalitním produktům pozvednout efekt.

Tyto čtyři štětce mě přesvědčily ke zkoumání i dalšího štětcového sortimentu značek.


Máte nějaké štětce od těchto značek? Ráda si počtu, jako vždy. 


Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta



P. S.:  RBR 016 jsem koupila na podzimním eventu značky v Douglasu na Chodově, číslo 014 byl dárek nákupu v rámci akce.
Oba Diego dalla Palma jsem koupila v Douglasu v Palladiu.

Ostatní články o štětcích najdete pod štítkem "Štětkopost".

3 komentáře:

  1. Ja mam 3 od RBR (na pudr, make-up a tvářenku) a jsem dost spokojena. Diego mě už nějakou chvili taky láká a tvoje recenze mě utvrdila v tom že fakt nějaký potrebuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to máš rbr asi přírodní chlup? Diego mě laká pudrový. Fest; )

      Vymazat
    2. Ano na pudr a tvářenku jsou přírodní. Pudrový Diego mě taky právě zaujal, počkám si asi na Elle shopping fever..:)

      Vymazat