pondělí 27. března 2017

LAVERA aneb 3 produkty dekorativky

Ahoj kamarádi!


Dnes zrecenzuji tři produkty dekorativní kosmetiky Lavera.



Značku založil Thomas Haase v roce 1987 jako rodinný podnik na statku poblíž Hannoveru.

Na svých stránkách značka uvádí, že je držitelem certifikátu BDIH, BIO či NATRUE a použité ingredience označuje za 100% přírodní. (Pozn.: z titulu deformace povoláním píšu "označuje" - nikoli že "jsou". A to proto, že zákonná definice přírodní kosmetiky chybí. O tom možná někdy jindy. Není to ani v nejmenším nic proti značce).


Laveru jsem dosud znala jen v péči o tělo a ruce, dekorativku jsem zakoupila poprvé.

Nákup jsem uskutečnila v kamenné prodejně Biooo v Kotvě.

Naplánovala jsem si nákup dvou různých monostínů a tvářenky, nakonec mnou preferovaný odstín jednoho z monostínů nebyl v nabídce, tak jsem místo něj vzala sypký pudr.

Níže recenzované produkty jsem pospolu nosila tři celé pracovní dny (naneseno zhruba v 7 hodin ráno, odlíčeno po 20.hodině. Plus víkendové zkoušení aplikačních pomůcek).


I. FINE LOOSE MINERAL POWDER



Pudr jsem v plánu neměla, minerály mě zhusta vysušují.

Nicméně produkt jsem zkusila a jevil se tak, že k moučnému efektu a mapování nedojde. A skutečně nedochází. Což je plus.


Pudr je označen jako transparentní.  V kalíšku lehké zbarvení má, nicméně na pleti ne a skutečně se chová jako průhledný.


Finiš označuji jako přirozený.  Žádný extra mat  (ale používám jen minimální množství), žádné záření.
Konzistenčně je lehký.

Výdrž celodenní není.  
U mě plus minus šest sedm hodin, tudíž předpokládám, že u mastnější pleti to bude méně.


Přiložená labutěnka je použitelná.  Na mou suchou pleť ale aplikuji štětcem, protože labutěnka dělá větší nános. Nesušky si s ní vystačí.

Stojí 295,- Kč.

Shrnuto a podtrženo: je to takový poctivý pudrový dělník.


II. Tvářenka 02 PLUM BLOSSOM



Pigment je tak akorát, když se vychytá aplikace. 

S některým štětcem se přenese málo (Essence pudrák skoro nic), s jiným naopak moc (MAC 116, Avril tvářenkový). 

Hodně tedy záleží na aplikačním náčiní - i proto, aby barva byla jednolitá.
Nakonec pro mě nejlepšího výsledku jsem dosáhla s MACem 168 (přírodní štětiny) a Sephora PRO Angled Blush 49 (syntetické štětiny). Oba jsou zkosenci.


Pokud chcete intenzivní barvu, dosáhnete ji s přírodními "ostřejšími" štětinami
Když se nanesení vychytá, výsledek je fajn a bezproblémově drží.


Stojí 259,- Kč.

III. Monostín v odstínu 02 PEARLY ROSE


Jedná se o světlý narůžovělý stín s perletí, přičemž tento odstín jsem zvolila pro jeho multifunkční využití - jako základ na celé víčko, na zjasnění středu víčka a optické "probuzení" oka a rovněž jako rozjasňovač na vrcholek lícních kostí.



Začnu výhradami
Ona perleť  (či shimmer) je obtížněji propojena se stínovým základem. 

Trochu si obě složky žijí svůj vlastní život, tudíž je poněkud složitější aplikace

Stejně jako u tvářenky hodně záleží na zvoleném náčiní a způsobu nanesení

Na pohyblivé víčko se mi nejvíce osvědčil prst či starý dobrý latexový aplikátor, popřípadě malý plochý štětec a vtlačit bez prudkých pohybů tam a zpět. 
Tak nejsnáze udržím obě "složky" stínu v kooperaci a nevymetu základ. Jinak by mi zbyl jen ten shimmer, a to starému oku nelichotí.



Pozitivem je velice dobrá výdrž. 
Mně sice v globálu drží dobře  (prakticky) vše, zde musím vyzdvihnout neblednutí barvy a zachování intenzity na očích v průběhu dne.
Při použití jako rozjasňovač se v průběhu dne "omete", respektive ho do jisté míry otřu při telefonování, což ale neberu jako minus, neb k tomuto účelu není určen.

Stojí 229,- Kč.


Suma sumárum:

Produkty hodnotím v globálu (při přihlédnutí ke srovnání s mnoha výrobky jiných značek) jako středovku.

Poměr cena výkon sedí

Kvalitativně a chováním cca na úrovni konvenčních značek typu Artdeco, Bourjois či privátky Sephory. 

Nákupem jsem nešlápla vedle,  nicméně vzhledem ke své kosmetické rozmlsanosti nemohu produkty označit za must have. 
Používat je však budu,  a to ráda. 

Z sortimentu dekorativky mě ještě zajímají rtěnky a další stíny.  Naproti tomu netoužím po makeupech, tam tuším, že  by ke kamarádství s mojí pletí nedošlo. 

Všechny tři produkty mají bylinnou vůni, nejblíže bych ji přirovnala ke zmoklému lučnímu kvítí a travinám u potoka.  Nejsilnější je u tvářenky, nejméně intenzivní u stínu. 

Plastové balení je dostačující.



Používáte něco ze sortimentu Lavery?  Ráda si počtu, jako vždy. 

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

9 komentářů:

  1. Pleťova starostlivosť od tejto značky ma neohurila, no dekorativka podla tejto recenzie vyzera lepsie. Paci sa mi najma tvarenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda jejich krémy na ruce, balzámy na rty a ani oční krém nebyl špatný :).

      Vymazat
  2. Marti, mně od Lavery sedí oční krémy (bohužel přestali delat krém s růží, nyní mám perleťový rozjasnujici), mám i denní krém s bílým čajem, na moji mastici-se pleť výborný. Dále používám čistící pleťový gel s ginko biloba, je super, ale pleťová voda z té samé řady byla strašná. Bohužel jejich makeup i pudr jsem poslala dal (mamince), neboť jsem byla mastná jak psí kulky. Mamce, která má suchou pleť, produkty celkem vyhovují. Vlasové produkty mně neoslovily, doplacam hydratační balzám, sampon již padl na mytí štětek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj přesně ten s růží jsem myslela:). A ten rozjasňující mám doma ještě neotevřen.

      Vymazat
  3. Tak to jsem docela překvapená, to vůbec není špatné hodnocení. Zejména pudr a tvářenka mě zaujaly, a tvářenka má krásný reliéf :). Až půjdu někdy okolo tak se tam mrknu na to :).

    OdpovědětVymazat
  4. Za mňa som Laveru vyskúšala v ich klasike, t.j. ich naj krém na ruky (ten modrý, názov neviem) a rovnomenný balzam na pery, oba vážne dobré, tak na 2+.
    K tomu som si minule vzala na skúšku ich masku (všetko kupované v DM). Tiež dobré, ale neohúrila výnimočnosťou.
    Myslím, že nič iné som ani neskúšala.
    Z týchto troch vecičiek by som pre seba asi vzala len monotieň na oči, tie zvyšné dve vecičky ma až tak neohúrili ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi myslíš basis řadu, Leni? Ta je fajn.

      Vymazat
    2. Áno, tú :). Vďaka za pripomenutie, kúpim si zase ten krém, je fajn na ruky, najmä v práci mi vyhovuje, že nie je výrazne parfémovaný a ľahký a urobí čo má.

      Vymazat