neděle 19. března 2017

MASKOPOST aneb Mořské THALGO

Ahoj kamarádi!


Dnes se zaměřím na produkty značky THALGO,  za jejímž zrodem stojí doktor farmacie André Bouclet.
Značka vznikla v roce 1964 jako jeden z důsledků celoživotní činnosti doktora Boucleta spočívající v objevování léčivé síly moře.
A tak se etablovala laboratoř specializovaná na léčbu pomocí mořských řas.



Francouzská mořská kosmetika THALGO momentálně přišla na trh se čtyřmi novými maskami:
1) Douceur  (hloubkově výživnou, na suchou a citlivou pleť),
2) Hydra (silně hydratační),
3) Éclat (rozjasňující),
4) Pureté (čistící, na smíšenou, mastnou a problematickou pleť).



Produkty značky seženete v Marionnaudu.

Masky stojí v základní ceně každá 899 Kč/75 ml.


Mám verzi Hydra a Douceur.


1) DOUCEUR (THALGO Cold Cream Marine)


Maska bohatá na lipidy se používá  dvakrát až třikrát týdně.
Je obohacena o olej z brutnáku lékařského (který napouští do pleti esenciální mastné kyseliny Omega -6) a vyživující olej Blue Oil Marine ve vysoké koncentraci, zklidňující řasový vosk a zkrášlující vodu La Séve Bleue des Océans. Voda získaná z hlubin oceánu je bohatá na stopové prvky a minerály.

Maska má krémovitou konzistenci.
Po nanesení na mou pleť si chvilinku ponechává nádech svého bělavě béžového zbarvení, pak se vstřebá do průhledna.

Velmi příjemně a nevtíravě voní.


Po dvaceti minutách působení se přebytky očistí vatovým tamponkem, já poté ještě tonizuji, jak jsem zvyklá. 

Výsledkem je vyživená, spokojená a celkově zklidněná pleť. A jako bonus krásně hladká.

Maska je určena pro jakýkoli věk, poslouží dvacetiletým i o pár desítek let starším.


2) HYDRA (THALGO Ultra Source Marine)


Maska pro intenzivní hydrataci a rozjasnění

V podstatě i SOS produkt.


Obsahuje kyselinu hyaluronovou a rovněž aktivní látku La Séve Bleue des Océans, což je, jak již shora uvedeno, mořská voda z oceánu.


Působí jako hydratační "nakopávač", jemuž pro působení stačí deset minut v tenké vrstvě.

Konzistenčně je o něco méně hutná než Douceur.
Světle tyrkysovomintový krém po nanesení ihned zprůhlední. 

Voní o něco méně než Douceur.


Doporučuje se i k ranní aplikaci, což běžně přes týden nestíhám, tudíž si ranní vzpruhu dopřávám o víkendu. Lze ji však aplikovat kdykoli během dne.

Výsledkem je na mojí pleti viditelné i pocitové zavlažení, a to vskutku intenzivní.


Suma sumárum:


Jsem velice spokojena s oběma verzemi. 



Hydra je univerzálnější a bude sedět všem typům pleti, jakož i kterékoli věkové skupině. 

Hydratace je základ
Bez ní nebudou působit ostatní pečující přípravky. 
Hydrataci pokládám rovněž za nosný sloup anti agingu, jak v prevenci u mladších,  tak v regeneraci a reparaci u starších.


Naproti tomu Douceur je cílenější, a to pro  dvě skupiny  (sušky a citlivky).
Nejvýraznější efekt má v extra dávce výživy a zklidnění. Potlačuje napínání pleti, jak to my sušší míváme.

Nákup vřele doporučuji a neotálela bych,  tato kolekce je limitka. A to je důvod, proč jsem si s recenzí pospíšila.

Maskujete pravidelně?  A máte nějaké produkty THALGO? Ráda si počtu, jako vždy.

Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení. 
Pusu teta



P. S.: Obě masky jsem barterem obdržela v souvislosti se spoluprací s parfumerií Marionnaud, za což ještě jednou děkuji.

8 komentářů:

  1. Ahoj Marti,zaháním bacily (nejen svoje),tak jsem ráda za početní :-)
    Já se maskuji pravidelně ráno - ranní tříminutovou maskou od Havlíků. Už jsem to zapracovala do ranniho programu. Náročnějším bych doporučila Kralovskou snídani pro pleť, já si ji nechávám do zálohy do budoucna a meduňková vůně tříminutovky je po ránu moc příjemná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně se brzy uzdravte! (Havlíkovu sníďu jsem měla ve vzorcích, nestačí mi už. )

      Vymazat
  2. Thalgo neznám,ale na stránkách Marionnaud jsem nastudovala potřebné informace a ta značka mě vážně zaujala.Děkuju moc za tip,vzala jsem tu výživnou masku,a také čisticí mléko a toner a ještě oční masku v polštářcích, věřím ,že to bude fajn, moře to je léčivka 😊.Maskuju pravidelně,jinak to ani nejde,hodně jsem si oblíbila Scrub&Mask od Filorgy😉.Marti, přeju krásné jaro a děkuju za skvělé tipy v kosmetice 😘.

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj Marti,
    Thalgo naprosto miluji. Dostala jsem se k této značce před rokem díky kosmetičce, ke které jsem začala chodit. Kupuji ale na webu sensualite.cz, kde mají podstatně větší výběr.

    Sama mám teda hodně citlivou a zároveň problematickou pleť a Thalgo a hlavně jejich odnož M-Ceutic mi dala pleť dokupy. Mám odličovač a čistící pěnu od M-Ceutic a řadu Thalgo Marine Purete a Hydra.

    Maskuji pravidelně - střídám masky Hydra a Purete, dle potřeby :) A pleť si chrochtá blahem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, o Sensualite vím, sleduji je; ). A musím značku prozkoumat víc. Potřebuji ten jejich sprejík, na to jsem ujetá:)).

      Vymazat
  4. Mna tato znacka velmi laka, dokonca mame v Bratislave salon, ktory s nou pracuje, ale tam som sa este neodhodlala ist, nakolko nechcem byt neverna Sothysu, s ktorym som nadmieru spokojna, co sa tyka salonneho osetrenia :)

    Mam otazku, kedze by som rada masku vyskusala a budem sa rozhodovat medzi tymito dvoma - ci je ta Hydra tiez kremovita ako Douceur alebo je viac gelovita. Totiz som zistila, ze gelovite hydratacne masky mi nerobia dobrotu, naopak ma este viac vysusuju. Dakujem za odpoved.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, není to gel. Je to krém, jak píšu. Méně hutný než Douceur. Hydra je ve zkratce lehčí svěží krémíček. Na obličeji průhledný, ale pořád v módu krému. Nevím, jakou máš pleť. Pokud jsi sušší, vezmi nejprve Douceur. Obě masky jsou ale vhodné na vzájemně kombinování.

      Vymazat