sobota 23. ledna 2016

Štětcový epilog aneb štětkotouhy, oblíbené používané značky, čištění štětců

Ahoj kamarádi!

Štětkoposty (předchozí díly ZDE , ZDE a ZDE) dospěly do závěrečné části.

Štětkotouhy

Ach, mé šmrdlavé já touží po Rae Morris.  Už delší dobu. A od okamžiku, kdy jsem se s nimi mohla přitulit in natura, když mi je přinesla ukázat Hanka @hani_jani, se moje touha ještě prohloubila a utvrdila.  Možná jednou...

Dalším mým štětkosnem jsou Marečkova udělátka (Marc Jacobs Beauty).
Nezlobila ani za další Mufíky. A za nějaký Tarte štětec. Lákají mě i Too Faced štětce na oči.  Kdysi tu byly v sadě a já to prokaučovala. Mám od TF pudrový a je skvělý.

Ráda bych doplnila MAC sbírku.  Jenže vždycky mě dorazí cena.  Zajímala by mě 196 a 163 a ráda bych zkusila i ten kartáč (Oval 6 brush),  na který  již civím delší čas. 
Šikla by se i nějaká Bobbina. A nějaký další Clinique

Brzy ke mně dorazí setík RT Bold metals

A hledám dál ideál na tvářenku. 

Jinak však netrpím nedostatkem:).


Čištění

Hygiena budiž pochválena.

Nemám určený přesný interval, prostě dle potřeby.  Nejčistší štětce mám v rámci home office aneb prokrastinace s přidanou hodnotou :).

Na mokré mytí používám už delší dobu speciální tuhé mýdélko z Douglasu od Barbary Hofmann  (koukala jsem,  že  trochu změnili nálepku na obalu, jinak je to myslím totéž). 

Osvědčil se mi rovněž přírodní šampon z Bipy Bigood  (na vlasy nevyhovuje, na štětiny ano). Někdy použiji i Balea Sensitive spršák, nikoli radši na přírodní štětiny.

Rukavičku na mytí mám od Estyle, resp. tedy od Chris Cosmetics. Dá se použít i udělátko původně určené na čištění obličeje z DM.  Cena nastejno, Estyle mi přijde o něco lepší. 
Chtěla bych rukavici a podložku do umyvadla  od Sigmy, ale vždy mě odradí cena. Tak jsem si vypomohla jinak a cca za stovku a kousek koupila silikonovou podložku pod horký hrnec od Tescomy. Položím do umyvadla a čistím tak štětce od krémových produktů. 
Suším na sušáku od Estyle.  Štětinami dolů.  (Vypomáhám si i gumičkou na rukojeť a provázkem zavázaným v kuchyni na barpultu na držáku ovoce:)).  

Desinfekci a čištění mezi mytím provádím pomocí sprejů

Mým nejoblíbenějším jsou dva - MAC a Zoeva. Zoeva Brush cleanser je pro mě to nejlepší ze Zoeva sortimentu.  Nejsem si jistá, zda ho ještě mají, případně mrkněte na eshop, já už odtamtud nic objednávat nebudu. 

MAC Brush Cleanser je klasika.  Vždy ho ale naliju do jiné nádoby s rozprašovačem. 
Sephorácký je velmi dobrý.

U Ebelinu je primárně fajn, že ho koupíte v DM, kvalit výše uvedených tří však nedosahuje, byť na mililitry není o moc levnější.  Je ho větší spotřeba a přijde mi, že přírodní štětiny trochu vysušuje, používám ho tedy jen na syntetiku.

Vyhněte se čistidlu od MUFE.  Nevyčistí, funkci neplní a k tomu všemu je drahý. Mám ráda MUFE,  ale tohle ne.

Oblíbené značky - souhrn 

Z mnou vyzkoušených značek miluju  MUFE - s pudrovou 130 bych nejradši měla svatbu, nebýt Charlieho :). Všechny své ostatní rovněž miluji, s výhradami ke 156 na tvářenku. Makeupové jsem nezkoušela a ani mě nijak extra nelákají. Shrnuji - z MUFE vše na oči plus pudroušové.

MAC - klasika.  Drahá klasika.  Chtěla bych víc. 217 budu kupovat pořád. 

Sephora PRO - ano na oči,  ano vychytávky na tvář kromě 60 na pudr a s výhradami k 83 na tekutý makeup.  Budu kupovat pořád dál.  Cena nižší než u MACu,  zvláště při akcích. Kvalita někde lehce nižší (blending typy), v zásadě však srovnatelná. Těším se na nové tvary PRO řady, které by se měly objevit. Nedám dopustit na čísla 13, 14, 15 a 29.

Ze základní Sephora řady - jak který.  Jak už jsem psala, nejhorší kvalitu mají dárkové sady, to už si nepořídím. 

A škoda, že zrušili barevnou řadu. 

Sigma - F80 na makeup,  případně jeho 3DHD varianta.  Zbytek, co mám, je nahraditelný jiným mým arsenálem. Další neplánuji. 

Nikdy jsem neměla nic z Ebay a nechci.  A nemám jediné Hakuro, rovněž mě neláká.  

Drogerku zkouším průběžně - Ebelin nedoporučím.  Občas něco z Essence jako nouzovka. Na úrovni Ebelin,  ale kvalitativně o něco výš, je privátka Look by Bipa z Bipy, mám pár levňochů na cesty. Z dražší řady privátky Bipy zvané IQ cosmetics  - jak co. Spíš ne.
Velké zklamání bylo Ecotools. Měla jsem velký plochý na stíny - hrůza, na makeup  - hrůza a ještě jeden (flat něco - už nevím přesně), všechny jsou z domu, vyměnila jsem je v Sephoře při akci Dones hnusnou štětku a na novou  Sephoru máš 30 procent. Jasan, Ecotools má dobrou ideu, ale ta mi omítku nenahodí.

A zazvonil zvonec a Štětkopostům je konec. Byla to nečekaně dost makačka. Příště si dáme asi nějakou úvahu nebo tak něco. Pak nejspíš první část péče o pleť. 

Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta 

P.S: Případné nové štětce zrecenzuji na Instagramu .

Mýdlo na štětce Barbara Hofmann (Douglas) 

Čistič na štětce Ebelin a Sephora 
Šampon Bigood 
MAC Brush cleanser a Zoeva Brush cleanser
TESCOMA - podložka pod hrnec, používáno k čištění štětců od  krémových produktů

26 komentářů:

  1. Ja si plánujem kúpiť asi tuhé mydlo od Da Vinci :). Momentálne čistím prírodným šampónom od Urtekram, ktorý mi nesadol. A mám doma aj Ebelin čistič ale je to skôr taký občasný dočisťovač, pokiaľ neviem dostať zo štetca zvyšky makeupu a trochu na dezinfekciu. Ale súhlasím je dosť drahý a rýchlo sa míňa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýdlo od Da Vinci mám a doporučuju, přijde mi, že ani moc neubejvá:)

      Vymazat
  2. Ahoj Marti, děkuji za skvělé články o stětcích. Přečetla jsem je několikrát a mám pečlivě udělané zápisky. Jako první si pořídím Sigmu na makeup a až se dostanu do Sephory, tak si nakoupím i tam (snad chytnu nějakou pěknou akci). Mýdlo od Barči je super, nepoužívám nic jiného. MAC čistič používám stejne jako ty. Ebelin jsem musela vyhodit. Pálily mě z něj oči, i když jsem nechala stětce pořádně vyvětrat.
    Těším se na další články. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a ještě jsem zapomněla dodat, že bych chtěla mít nějaké stětce od Marečka. <3

    OdpovědětVymazat
  4. Na čištění a dezinfekci můžu doporučit sprej od The Pro Hygiene Collection. Ze štětců dostane opravdu všechno. Bohužel dostupné (aspoň co vím) jen ze zahraničí, např. z Feelunique.

    OdpovědětVymazat
  5. Teto, díky za tak přínosné články. Nejen tento, všechny! Téměř po každém článku doplním a případně proškrtám svůj wishlist. A moc se těším na péči :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem zvědavá na ten nový od TF co bude v únoru, lákalo by mě i něco dalšího od MACu - uvidíme, možná časem :), a od Sigmy ta 80ka. Clinique štětce mám 2 (na pudr a tvářenku) a přijde mi to dost podobné Yves Rocher, které jsem si nedávno pořídila za zlomek ceny, každopádně obojí jsou super. Od Hakura mám štětců několik, nejsou špatné, ale kdybych je neměla tak bych to asi přežila. Ecotools za mě taky ne, a z drogerie jedině štěteček na rty od Esence :). Každopádně děkuju za super sérii článků a za tipy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ten TF vypadá dobře. Clinique mám na pudr a tvářenku oboustranný z nějaké dárkové sady, a to je vždy slabší než permanentní prodejná verze.

      Vymazat
  7. Tvarenkovy od Bobbi, ten ti chybi! Rae Morris, Hakohodo, Chikuhodo a vsechny mozne hodo :) pokud existuji. A samozrejme nějakého Marecka - ten snad bude brzy.
    Čistič od MAC je moje stálice a potom obyc mydlo, co je zrovna po ruce. Kdysi jsem mela Da Vinci a to bylo fajn.

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě jedno nedělní ahoj,tvůj povzdech na začátku mě pobavil. Na Rae a různá Hodo štetce jak píše Sabča jsem se že zvědavosti po přečtení článků u Sofastar's byla podívat u strýčka googla. Mé srdce prahne po Sigmě F 80:-)) Miluju, ale lehce kontroverzní Sephora 83 s kapátkový Sephora makeupem si rozumí skvěle. Na Oči jsem si vybrala Zoevu a Bdelium a tu Sephoru. Čistím DM čističem, ale častěji peru na mokro používala jsem mýdlo od Da vinci a chystám se na Barbaru. Suším na sušáku od ježíška a mám to gumové vajíčko na čištění. Sigma podložka do umyvadla mě nádechla, ale nejsem sto akceptovat tu cenu. Děkuji Daniela

    OdpovědětVymazat
  9. Já četla rakvičku místo rukavičku :D

    OdpovědětVymazat
  10. Kris
    MUFE stecce zboznuju!!! jaké výhrady máš k tvářenkovému?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čaues, psala jsem ve Štětkopostu I. Dlouhý a poměrně hrubý chlup. Ale s některými tvářenkami si rozumí bezvadně. Nicméně cena výkon u 156 spíš ne.

      Vymazat
  11. Pěkný článek, i mě lákají Marečkovy štětky. Třeba, když se Mareček dostane k nám, budou i štětky, kéž by:))

    OdpovědětVymazat
  12. Martino, super vynalezavost;) Tescoma je proste dobra;) Jinak jsem pochopila, ze nemas zrovna v oblibe Zoevu (nejen stetce). Proc to? Ja mam od nich teda jen paletku Mixed metals, ale je az na vyssi prasivost dobra...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zoeva se mi prostě rozjíždí v chlupech. Čistím stejně jako ostatní značky, ty to nedělají. Rychle se opotřebily. Paleta měla neskutečný rozdíl v jejích jednotlivých stínech. Rtěnka cuckatí. Linky přišly už vyschlé. Komunikace s eshopem bída. Super je čistič na štětce. To je tak celý. Pro mě :)

      Vymazat
  13. Mohla bych se optat, na kolik zhruba vyjde to mýdlo na čištění štětců? :) To by se mi vážně hodilo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, mám ho dlouho. Myslím něco přes 250 bez slev. Zkus juknout na eshop Douglasu, snad tam cena bude (má lehce jiný obal ).

      Vymazat