středa 3. února 2016

REVLON v ČR (aneb konečně či už zase)

Ahoj kamarádi!

Na náš trh po delší odmlce vstupuje kosmetická značka Revlon, v průběhu února do vybraných Fann parfumerií (jejich aktuální seznam naleznete například na Instagramu @revlon_cz).

Až do včerejška jsem aktuálně nyní vlastnila pouze  klasickou hydratační rtěnku Super Lustrous Lipstick v červeném odstínu (jak jinak:)) Cha Cha Cherry (dovezena z USA).

Značka byla v ČR v devadesátých letech, pamatuji její stánek v obchodním domě Máj  (dnes My Národní). Měla jsem poměrně dost věcí, hlavně rtěnky, samozřejmě.

Jedná se o obecně známou značku s tradicí, která byla založena v roce 1932 v New Yorku zakladatelem Charlesem Revsonem, jeho bratrem Josephem a Charlesem Lachmanem, který přispěl písmenem L do názvu REVLON.

Tváří značky byla jedenáct let během osmdesátých a devadesátých let Cindy Crawford - moje vzpomínka na tehdejší dobu a na ni je spojena s vlasovými produkty, zejména s barvami na vlasy  (Cindy měla fakt krásnou hřívu). Když se řekne Revlon, mně se vybaví na první dobrou laky na nehty. A rtěnky. A samozřejmě Charlie vůně!  Novodoběji makeup  Colorstay a Colorburst máslíčka - pastelky na rty.

Po mnoha letech se tedy Revlon vrací na český trh a u příležitosti uvedení značky se včera v restauraci Altány Kampa konala předváděcí akce. I touto cestou děkuji českému zastoupení Revlonu za pozvání,  jmenovitě Elišce.  Zároveň děkuji vizážistce Lence za fundovaný výklad a příjemnou diskusi. A Daně @hubata_zaba za společnost, měly jsme se moc fajn.

Ceny naleznete nyní i na eshopu www.fann.cz. V této souvislosti mi dovolte malou poznámku a zamyšlení, kterou beru jako obecně platnou (pro všechny značky). 

Pro příklad: makeup Colorstay bude stát 339 Kč.  Ne, není to hodně a prosím,  neporovnávejte cenu s bůhvíjakými eshopy, kde jste třeba kupovaly tento konkrétní makeup doposud. Zde se jedná o výrobek,  u něhož máte záruku, že je za prvé originální,  za druhé pochází od smluvně zajištěného distributora pro náš trh, za třetí je skladován tak, jak má a za čtvrté - v ceně se logicky projeví náklady spojené s prodejem v kamenných prodejnách  (nájem, služby s nájmem související,  x poplatků nákupnímu centru, náklady na mzdy, propagace a podobně). Ze své dlouholeté advokátní praxe vím, jak nákladné je prodávat v kamenných obchodech a v nákupních centrech zvlášť. Takže v případě makeupu,  který uvádím jako příklad, by z mého úhlu pohledu mohla být cena klidně ještě vyšší. Prosím, až budete cokoli kupovat na různých "sběrných" eshopech, mějte na paměti tvorbu ceny a co vše je v ní zahrnuto,  prodává-li se zboží v kamenné prodejně (která má třeba také i vlastní eshop). 

Těšit se můžete mimo jiné  na 3 druhy makeupu  (z toho Colorstay ve dvou typech dle pleti), BB , dva typy korektorů, primery, rozjasňovače, sedm odstínů matných máslíček, sedm odstínů lesklých máslíček, 15 odstínů rtěnek, konturky, tužky na oči a linky, tužku na obočí a gel 2 v 1, pudry, tvářenky,  čtyřpaletky stínů a mona, která se do sebe dají zaklínit, a tak si můžete vytvořit vlastní "paletku", klasické ikonické laky i laky s gelovým efektem včetně top coatu, nové řasenky s různými typy kartáčků a další.

Já budu momentálně testovat dárek od Revlonu ze včerejší akce - lesklé máslo Colorburst v odstínu  135 Provocateur femme fatale, rozjasňující tvářenku a čtyřpaletku stínů Colorstay v odstínu 525 Siren.  Zastoupení Revlonu mi ještě pošle produkty, které jsem si vybrala sama z nabídky zápisem do dotazníku  (jako všechny včera zúčastněné). Tudíž se těším na matné máslo, gelovou rtěnku Ultra HD Lipstick, řasenku Ultimate All-in-one  a klasický lak v odstínu Revlon Red (pro mě symbol značky).

Co Vy a Revlon? Co máte či co plánujete mít?

Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta

P.S.: Článek jsem sepsala o své vlastní vůli, nejsem k němu nikterak zavázána a tudíž logicky nedostanu žádnou protihodnotu. Výjimečně níže používám některé obrázky jako mnou přefocené z dárkového diáře a katalogu, neb jsem včera přišla na akci za soumraku a na mobilu mám všechno tmavé.


Dárky od Revlonu - Diář, Colorburst 135, paletka 525 Siren a rozjasňující tvářenka
Colorburst 135 a katalog na drátěné sesličce dnes ráno v Justičním areálu Na Míčánkách :)
Colorburst Lacquer Balm (lesklá varianta) - přefoceno z diáře Revlonu
Laky na nehty - klasika a gelový efekt plus top coat  - přefoceno z katalogu Revlonu

Nové řasenky (je více typů)  - přefoceno z katalogu Revlonu
Makeup Colorstay - přefoceno z diáře Revlonu
Tři typy makeupů a BB - přefoceno z katalogu Revlonu
Primery a rozjasňovač/primer na oční okolí - přefoceno z katalogu Revlonu
Tekuté rozjasňovače a korektory - přefoceno z katalogu Revlonu
Lip butter, lesk a konturka - přefoceno z katalogu Revlonu
Lip buttery - přefoceno z diáře Revlonu
 Klasická hydratační rtěnka Super Lustrous Lipstick - přefoceno z diáře Revlonu
Vyhlazující makeup - přefoceno z diáře Revlonu

40 komentářů:

  1. U nás je Revlon už od septembra 2015 vo Fann, aj som ho bola omrknúť ale nakoniec nič nevzala, aj keď rozmýšľam nad makeupom, ale neviem sa rozhýbať k jeho kúpe. Možno keď mi konečne "umrie" Bourjois Healthy Mix :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Healthly Mix je u nás pořád vyprodán.

      Vymazat
    2. U nás vo Fann podobne. V drogérke je, ale začína číslom 52.

      Vymazat
  2. Já si zajdu pro lak a rtěnku v klasické The red. Máslíčka mně moc nelákají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pastelka není vůbec špatná, nad Astorem stojí tak trojnásobně. S Clinique Intense srovnávat nebudu - 239 Kč versus 550. Laky jsou srdcovka a nostalgie :)

      Vymazat
  3. Já mám korektor a tři rtěnky a všechno je fajn. Docela mě láká makeup nebo rozjasňovač, tak se určitě zajdu do Fann podívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korektor s houbičkou? V testeru mi přišel strukturou podobný Fit me. Ale na obličeji jsem ho neměla.

      Vymazat
  4. Ja úplně miluju lip buttery,jsou skvělý,pár jsem ulovila na netu,těším se na obohacení sbírky:-) mrknu i na stíny a možná laky.Díky za info!

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzkouším matné máslíčko, jinak nějak necítím potřebu...zkusím zajít do Fann o víkendu, snad už budou mít stojan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Kotvě mi paní prodavačka říkala, že až 9.2. Bude se to různit. Koukni na laky. A na nové řasenky. Jo a na to udělátko na obóčo.

      Vymazat
    2. JJ, na každý prodejně to bude trošku jinak podle toho co mi odpověděli na IG, zkusim prostě až půjdu kolem...laky mrknu až po tom co vyřadím nějaké co mám, už se nevejdou do šuplíku :-D a to obočoudělátko jsi zkoušela? jestli není ta tužka moc tvrdá...dřevěným tužkám moc nevěřím

      Vymazat
  6. Na Revlon tu v ČR som sa už tešila, pôjdem v najbližších dňoch (inak by som si makeup objednávala online). Kúpim makeup - môj sa mi práve minul. Tento Colorstay si sestra kupovala v SK Fannke, tak som mala nedávno možnosť ho vyskúšať a bol super - dobrá konzistencia, drží a neotláča sa. A možno aj púder a riasenku (lebo tie mi tiež došli) - alebo od Gosh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Colorstay je ve dvou verzích dle typu pleti. Přeji hezký lov:)

      Vymazat
    2. Ďakujem :) A vidím že tu budú mať tú pumpičkovú verziu, čo je super - sestra má tú bez aplikátora (takú majú v SK Fannke) a je to trocha otravné :)

      Vymazat
  7. Ahoj Marti! Ovanula mě nostalgie :-) Charlie mi zdobil knihovnu od prváku a perleťový bílý lak. Nedávno jsem ho očichávala, ale už mi nevoní. A pokud to půjde makeup zkusím. Daniela.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem od Revlonu nikdy nic neměla a jestli něco budu mít záleží na tvých dojmech, takže jsem zvědavá :). Každopádně super že tě pozvali!

    OdpovědětVymazat
  10. Pro mě je Revlon taky "novinka", tak si počkám na Tvoje dojmy, Martino. Jinak obecně by mě lákaly ty máslíčka, obě verze...Děkuju za info!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z prvních dojmů mi ta lesklá verze sedí. Matňochy jsem zatím na puse neměla. Mají mentolový příčmuch, což mně je obecně milejší než žvýkačkové ovoce. To lesklé je velmi slušně pigmentované vzhledem k typu produktu, nevysušuje a nedělá neplechy. U tmavších odstínů bych doporučila konturku.

      Vymazat
  11. Určitě se zajdu na Revlon podívat osobně, nechám to plynout a uvidím, co mě zaujme... :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mám tu tužku s gelem na obóčo už druhé balení a lepší než just browsing, asi to s tím neumím. A lip butter výborná konzistence leč jsem vybrala divoký odstín. ...takže ráda kouknu i na další produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, co máš za odstín Just Browsing? Holky psaly potíže u trojky. Já mám čtyřku na pohodu.

      Vymazat
  13. Mám tu tužku s gelem na obóčo už druhé balení a lepší než just browsing, asi to s tím neumím. A lip butter výborná konzistence leč jsem vybrala divoký odstín. ...takže ráda kouknu i na další produkty

    OdpovědětVymazat
  14. Měla jsem čtyřpaletku stínů... Dvě, protože se mi první rozflákala, koupila jsem si je jako svoje lepší stíny na studijním pobytu v USA. Cindy pamatuju taky ������

    OdpovědětVymazat
  15. Jeeej... Ani nevíš, jak mě štve, že Revlon nemám na prodejně :D v pondělí jdu vše omrknout za kolegyní na druhou prodejnu v Prostějově. Brousím si zuby na MU, máslíčka a řasenky. Tak uvidím co koupím :) s Revlonem budu mít styk poprvé :D kosmetiku nakupuju jen z ověřených eshoupů atd... Takže Revlon ještě nemám. Nepočítám přípravky na vlasy.
    Opět super článek, teta blog už mám na ploše na mobilu a pravidelně navštěvuji! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji. Třeba se k vám do Fannu později dostane.

      Vymazat
  16. Už se nemůžu dočkat až se v květnu konečně dostanu do Čr! Snad bude Fann dobře zásobený! Ve Španělsku Revlon sice je, ale v parfumerkách mají povětšinou jenom makeup a laky na nehty, rtěnky jsou k dostání v několika e-parfumeriích, ale co nezkusím, to nechci :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, moc hezký článek! Já ten můj psala dnes a pak jsem hledala, kdo ještě o této akci psal. Bylo to tam super. :) Já jsem si Revlon hodně zamilovala, i proto, že miluji srdíčka, lásku - takže se mi líbí jejich kampaň, ale produkty samozřejmě víc. :D Už tu mám slušný seznam, co si chci pořídit.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Radko, snad se ještě někde někdy sejdeme a budeme mít možnost si poklábosit :). A děkuji!

      Vymazat
  18. Líbilo se mi, že pozvaly i vás holky instagramový :-*

    OdpovědětVymazat
  19. Revlon je moje srdcovka, tak mám radost, že u nás zase bude a jsem zvědavá, jestli si zachoval svůj standard:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím :). Je to taková středovka. Na drogošku určitý nadstandard.

      Vymazat