neděle 28. února 2016

REAL TECHNIQUES BOLD METALS aneb Štětková hejtovačka

Ahoj kamarádi!

Se zármutkem v mé šminkduši dnes sepsuji sadu Real Techniques BOLD METALS.

Sada obsahuje štětec na pudr číslo 103, štětec na tvářenku číslo 300 a velký štětec na oči číslo 200.
Všechny jsou syntetické.

Stručně by se dalo říct: jsou funkční jen s přivřením očí,  respektive spíš se spací maskou přes obě bulvy, a k tomu všemu jsou hodně, opravdu hodně drahé.
Kupovala jsem je včetně dopravy cca za 1.900,- Kč,  a to byly ještě v akci z 2.500,- Kč. 
Víte, že jsem dosti velká Zoevahejtařka, toto je však značně horší i než moje nejhorší štětce ze Zoeva sérií.


Vizuální stránka je o dost lepší na obrázku než v reálu.
Je to spíš hra na luxus než luxus. Urputná snaha o nadstandardní vzhled končící spíše cingrlátkovým efektem pouťové střelnice.

Jejich údajná hlavní přednost, kterou má být vyváženost, mým prackám zůstala utajena - cítím akorát tíhu.  Zvlášť ten na pudr váží  jak půl státního pokladu v ČNB.


Všem třem je společná velká požíračka produktu a jeho následný mizivý výdej.
Všechny tři se hodně špatně čistí.


Štětec na pudr číslo 103:

Ohebný jak májka při orkánu, štětiny se rozlézají nekoordinovaně a nerovnoměrně do různých světových stran.
Je nemyslitelné s ním proto udělat vtlačovací pohyby,  maximálně lze kroužit. Je z nich nejpoužitelnější, ale na kompakt. Sypkého pudru spucuje mraky, vydá jen zlomek.
Školní známka 4.


Štětec na tvářenku číslo 300:

Je tak divně hustý a tlustý, že je naplocho naprosto nepřizpůsobivý.
Přenos produktu na tvář je obtížný i s těmi nejlepšími tvářenkami  - málo a flekatě.
Jakž takž se dá použít špičkou na rozjasňovátko, případně na náčrt kontur. 
Hlavní úkol (tvářenku) ale plní na čtyři minus.


Štětec na oči číslo 200:

Miluju tyhle tvary typu All over shadow,  používám prakticky denně.
Tímto se nenanese takřka nic, nepříjemně tlačí na oku, rozmatlá stín.  
Zkoušela jsem ho proto na rozjasňovač,  při troše vztekání a s nezměrným úsilím se doberu jakéhosi výsledku, ovšem za cenu toho, že  kvůli své přehnané tloušťce tahá po tváři a drhne.  To ve svém věku fakt nechci. 
Na oči čistá školní pětka, k nepoužití.


Až budu na konci roku psát sérii Zázraky a přízraky 2016, tato sada do sekce Přízraků  zapadne jak voják do zákopu.
Inu, není každý den štětkové posvícení. Vynaložených peněz upřímně lituji, za to mohly být dvě Rouge Dior, tři a kousek macovských 217 anebo cisterna nádraží i při cenách na Staroměstském náměstí.

Jestli někdo sadu máte,  dejte mi vědět, jestli jsem divná já nebo štětky.  Tedy jestli to máte jinak, protože pochopitelně každá recenze je subjektivní a každý máme jiné potřeby a nároky. 

Za mě propadák, i kdyby to stálo třetinu.


Příště o něčem veselejším.

Děkuji, že mě čtete.
Konec hlášení.
Pusu teta


P. S. Fotka je jenom jedna. Jednak se to špatně fotí, protože se štětce lesknou jak psí kulky, a jednak si víc fotek nezaslouží.

39 komentářů:

  1. Ja celkovo nie som nadšená zo štetcov Real Techniques. Nehovoriac o tom, že ako jediný a prvý sa mi rozlepil štetec od nich - Buffing Brush. Štetec na lícenku pre mňa nepoužíteľný,príliš sa ohýba ako ho "namáčam" v lícenke, potom sa ohýba aj pri nanášaní na tvár. Za mňa teda nie. A jediný ktorý si pochvaľujem je Setting brush, ktorý používam na rozjasňovač. Neviem či som príliš náročná, lebo väčšina blogeriek si ich pochvaľuje, ale ja teda od RT už nič nekúpim, okrem Setting brush.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo tak ta cena je teda masakr!! Já mám od Real Techniques růžový na tvářenku, růžový na rozjasňovač, pak sadu na oči modrou kterou nepoužívám a žlutou sadu která je fajn kromě plochého štětce na makeup, ten je tak malý že by si s ním nenalíčil obličej ani Honzík :D :D Každopádně, jak teď u nás byla Barča, tak jsem měla možnost osahat MUFE na pudr a jako to prostě musím mít, zakládám zvláštní kasičku :D :D No a jinak jsem si prohlédla i Sephora štětce co má Barča z profesionální řady, kupovala na tvé doporučení a jako jsou vážně úžasné, takže až mi doslouží co mám teď, tak si postupně sestavím svojí výbavu z nich :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když chytneš v Sephoře akci nebo slevu, tak se ty z PRO řady dají koupit už snesitelně. A pár dobrých je i v základní řadě a za mnohem méně.

      Vymazat
    2. A jak je to s tím MUFE? Dá se vůbec koupit v ČR? Jinak já teď mám co se týče štětců naprosto dostačující výbavu, takže dokud budu na mateřské tak to ani nebude potřeba a pak si radši koupím postupně po jednom a udělám si kvalitní sadu jen těch, co potřebuju :)

      Vymazat
    3. Mufe v Sephoře. Měl by být, čas od času bývá vyprodán.

      Vymazat
  3. Moc jsem po nich toužila... snad nešlapu na tenký led, ale nemohla to být koupě z nějakého divného shopu, tedy neoriginalní kusy?

    OdpovědětVymazat
  4. Ať počítám jak počítám MAC217 3x a kousek do 1900,-?? Na stránkách Douglasu vyjde jeden nad 700,-. V MACu jsou levnější? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já žiju v domnění, že je za šest stovek. Ovšem nějakou dobu jsem ho nekupovala, on vydrží. Jestli zase zdražili. ..nevím, bohužel

      Vymazat
  5. Jee tak to já se tam stavím :) zrovna jsem ho chtěla pořizovat a každá kačka dobrá :))

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem ještě ve štěněcích letech dostala od kamarádky sadu obsahující multi task, essential foundation a domed shadow brush, a musím říct, že mi poctivě slouží dodnes. Ale co tak pozoruji, kvalita šla s léty asi dolů a podle Tetčích fundovaných postů začínám lovit v Sephoře ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel fakt nemohu přispět s tetčí trochou do mlýna - jiné RT jsem nikdy neměla, srovnání nemám.

      Vymazat
    2. No, teď už asi stejně o nic nepřicházíš a ve sbírce máš rozhodně větší skvosty :-)

      Vymazat
  7. Není všechno zlato, co se třpytí (leskne jak psí kulky). Vypadají ale moc hezky. Zkusila bych je poslat dál, treba své příznivce mají tyto štětce...?!

    OdpovědětVymazat
  8. já mám tu sadu, jak píše Karolína nade mnou, ta není špatná, multitask je můj oblíbený na tvářenku/bronzer... bohužel mi přijde, že šli s kvalitou dolů, stipple mi nevydržel ani rok a rozlepil se, to se mi v životě nestalo :( nový obóčo set je takový průměr... ale poslední dobou hodně koukám na ty Hakuro, s těma jsem spokojená, ty dva na oči, co mám (70 a 77 myslím), ty jsou TOP!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty Hakuráče ještě mrknu :)

      Vymazat
    2. Ahoj, mám stejnou zkušenost se stipling brush od RT. téměř doslova vydržel 15 pouziti a rozpadly se mi štětiny. A byl přímo z USA, takže fejk to být nemohl. K RT nemám duveru, kamarádce se stipl. taky rozpadl.

      Vymazat
    3. Ahoj, mám stejnou zkušenost se stipling brush od RT. téměř doslova vydržel 15 pouziti a rozpadly se mi štětiny. A byl přímo z USA, takže fejk to být nemohl. K RT nemám duveru, kamarádce se stipl. taky rozpadl.

      Vymazat
    4. Dík za info. Žádné RT nepotřebuji :)

      Vymazat
  9. Mám pár štětců od RT a taky to pro me rozhodne není žádný must-have, i když byly proti temto za hubičku. Tak jsem ráda že vím že ani tyhle za to nestojí a nemusím po nich toužit, i když me to vzhledem k ceně mrzí i za tebe. Každopádně mam zítra námireno do MACu a tam bych chtěla omrknout stetce na make-up, mimo jine:). Díky za opet přínosnou recenzi!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Pořídila jsi v MACu něco?

      Vymazat
    2. No jasně :D Rtěnku, štětec na make-up a tvářenku z limitky :))

      Vymazat
  10. Měla jsem hodně štětců od RT, ale postupně mi nejak přestaly vyhovovat a poslala jsem je dál. Nejlepší mi ale připadala Stříbrná řada (nics picks tuším), kterou jsem az na duofiber skvele vyuzila. Ostatni byly takovy prumer, napis se rychle osoupal a vypadaly skoro jak levne padelky z ebay :-/ priste rozhodne chci investovat do Zoevy.

    OdpovědětVymazat
  11. Bohužel musím souhlasit. Mám naštěstí jen ten pudrovy a je to nejblbější štětka, kterou vlastním. Na druhou stranu klasické RT mám moc ráda a na Zoevu nedám dopustit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ten na pudr z této sady je ještě nejlepší z nich.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  12. Bohužel musím souhlasit. Mám naštěstí jen ten pudrovy a je to nejblbější štětka, kterou vlastním. Na druhou stranu klasické RT mám moc ráda a na Zoevu nedám dopustit..

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem to říkala TETO, ze budou na prdlačku. Já teď asi zkusím Beauty blender, páč se mi poslední dobou nějak špatně zapracovává makeup. I když mi u něj asi bude vadit ta higienická stránka. Nesnášim ušmudlaný věci.

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem to říkala TETO, ze budou na prdlačku. Já teď asi zkusím Beauty blender, páč se mi poslední dobou nějak špatně zapracovává makeup. I když mi u něj asi bude vadit ta higienická stránka. Nesnášim ušmudlaný věci.

    OdpovědětVymazat
  15. Teeda, a pro oko přitom vypadají tak lákavě. Žádné RT nemám, nějak mě nikdy nelákaly a koukám, že jsem ani o nic nepřišla. Mám Sephora, Sephora Pro a Sigmu a jsem s nimi moc spokojená:))

    OdpovědětVymazat
  16. Ja jsem nastesti uspesne prodala.. Jsou to moje nejhorsi stetce za nejvic penez, uz budu kupovat jen prirodni chlup. A nejlepsi stetec je z chlupu z ponika..veganky me asi utlucou, ale vidim neskutecnej rozdil oproti tomuhle umelymu hnusu

    OdpovědětVymazat
  17. RT mají skvelé štětce na make up. Ty mi moc vyhovují. Děkuji za tuto recenzi. Měla jsem na bold metal štětce zálusk.. aspoň ušetřím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radši utrať peníze za něco jiného, tohle je fakt nepovedené.

      Vymazat