úterý 23. února 2016

Jaro v Clinique (část III) - souhrnná recenze

Ahoj kamarádi!

Třetí závěrečná část o jarních novinkách Clinique  (první si můžete přečíst ZDE  a druhou  ZDE ) se ponese v duchu mých praktických postřehů.

I.
PRODUKTY NA RTY

1) POP OIL - na rty i tváře  (mám odstín 01 POPPY GLOW):
Na rty se mi osvědčilo nenanášet aplikátorem přes celé rty, ale jen jím poťupkat a poté prsty vklepat - tím docílím (pro mě) vrstvy tak akorát,  aniž bych přišla o efekt. Stejný způsob volím  na tvář. 

Musím uznat, že kupodivu na tváři se mi líbí více.  Nikdy žádný obdobný produkt nenanášejte na pudr.  Nutno přímo na makeup  (a nedoporučuji na nic s extra vysokým krytím) nebo na krém. Můžete lehce zapudrovat až pak - mně se to líbí víc bez, pro glow efekt. 

Toto bude ideální produkt pro "Beach Girls" , úplně to vidím.  Celý den někde na pláži, pak na opálenou pleť ťup ťup ťup a šup na rande :).


2) POP LACQUER  (mám odstín 07 Go-Go Pop):
Najdete ho i u mě na Instagramu .

Jedná se o tekutku lakovačku (nezasychávačku). Vzhledem k typu produktu nemám výhrady.
Větším děvčatům doporučuji konturku  (aby nám to nešlo do nerovností terénu z titulu věku). Charliemu se tento produkt líbí nejvíc,  pokud to někoho zajímá :). 
Moc hezký je Go-Go (všichni jsme Gogo:)) i na rtěnkách jako top coat. 

3) POP GLAZE aneb Glejzina  (mám odstín 03 Fireball Pop):
MUST HAVE, že všech těchto tří produktů moje láska největší.  Naleznete již rovněž na mém Instagramu .

Neskutečně příjemná záležitost,  pečující.  Bez konturky lehký nádech, s lehkým orámováním silnější, s konturkou téhož odstínu přes celé rty plné krytí. A moc se mi líbí na matných rtěnkách jako top coat (super efekt dělá například na matné Clinique v odstínu Matte Crimson).

Potřebuji další odstíny. 

4) Makronek Sweet pots (jeden jsem dala do soutěže ZDE ):
Scrub a balzám v jednom dělá to, co má. Je to příjemné a roztomilé. Jen musím říct, že shodná cena s výrobky ad 1) - 3) a s klasickými Pop Lip (tedy 640,- Kč pultová cena v butiku) mi přijde moc. 

II.
LID POP

Ach, ty gerberky, na ty jsme my šminekchtivé holky čekaly !:).

Předesílám, že i v katalogu ze školení je uvedena jejich kryvost jako nízká, což přikládám způsobu jejich výroby, technologickému postupu (pomalé pečení tekuté barvy do jemného pudru).

Tudíž jejich efekt (a práce s nimi) je jiný než třeba u pudrových Clinique osmiček (ale i starších čtyřek,  dvojek a mono stínů, budu-li se držet v mezích jedné značky).

Mám tři odstíny: 01 VANILLA POP, 07 AQUA POP a 10 GRAPE POP. Nejsou zcela totožné, na určité rozdíly usuzuji z charakteru barvy a popíšu je níže.

Vanilka je velmi světlý tělový stín se žlutým podtónem (s jemným sheenem). Pro mě ideální jako základní stín na celé víčko nanesený v jedné slabší vrstvě větším plošším štětcem typu All over shadow. Ve slabé vrstvě nešajní, jen lehce projasňuje a hlavně sjednocuje barevné nedokonalosti kůže. To je jeho hlavní přínos  (pro mě).

Vzhledem ke světlé barvě myslím nemá cenu přidávat x vrstev  (byť to jde).

Dobře mi tedy slouží jako podklad pro další stíny  (pro snazší stínovatelnost) a rovněž jako stín pod obočí. 

Holkám majícím rády výrazné linky bude stačit tento stín, černá linka, řasenka a Go.
U každého světlého stínu naneseného přes celé víčko je třeba počítat s tím, že ostatní posléze aplikované stíny budou mít nižší intenzitu, protože je světlý stín "naředí" - to jen poznámka na okraj

GRAPE je přesně moje barva a z těchto mých tří je v intenzitě vprostřed, přičemž se nejsnáze ze všech tří nanáší. 
Miluju ji právě v kombinaci s Vanilkou.  Vanilka na celé víčko, Grape do vnější cca třetiny a na spodní linku Angled brushem a pro hloubku a zvýraznění tužkáčem do véčka.  Velmi sofistikovaný look, žádná nuda, ale pořád decentní.

AQUA je z mých tří nejsytější, nejintenzivnější a s nejdelší dobou precizního rozstínování. Dám-li jako základ Vanilku, je to rychlejší. Jakkoli barva vypadá (a je) sytá, i s ním lze vytvořit elegantní líčení. Hezky doplňuje například Pretty easy palette. V létě bude krásný i přes celé víčko, zjemněn něčím bronzovým.

Co se týká náčiní, osvědčily se mi ze štětců s přírodním chlupem spíše ty spláclejší (kulatý chlupatec zbytečně bere intenzitu). Na Grape a Aqua dobře funguje i štětec na krémovky, zvláště pokud ho chcete na celé víčko - okamžitě uhladí, pak jen zjemníte hrany, jestliže je třeba. 

S výdrží a blednutím během dne nemám žádný problém. 

Hodlám si koupit Petal Pop, překrásnou Rose Gold barvu. 

Pavla má na testování dva jiné odstíny (přečtete si u ní na blogu), Aquičku máme obě. 
V butiku budou stát 460,- Kč / kus.

III.  
Oční krém Pep-start neboli Pepa

Vzhledem k určení Pepíčka pro generaci Milléňat, Pepa neslouží jako anti-age  či lifting. I proto ho zařazuji do souhrnu již teď, nepokládám za nezbytné tvořit si na něj názor v delším časovém úseku.

Jeho konzistence je lehká, příjemná a rychle se vstřebávající. 
Aplikátor je pro mě osobně nadbytečný - vymáčknu trochu a nanesu poklepáním prsteníčkem jako jakýkoli jiný oční krém.  To je ale věc osobní preference.

V poměru k cenám ostatních Clinique očních krémů cena 750,- Kč (butik v základu) sedí.
Pepův efekt hodnotím jako antiúnavový a hydratační  (působení proti otokům neposoudím - nemám).

Stojím stran Pepika mimo věkovou skupinu, můj All About eyes (verze gel - krém a koneckonců i verze Rich)  zůstane i nadále číslo jedna v denní hydratační péči o oční okolí. 
Naproti tomu vůči All About eyes ve verzi v tubičce s kovovým aplikátorem je Pep-start důraznější ve vyhlazení.  Vzhledem k očnímu Smartu má Pepa méně "opravnou" funkci.  S anti age a vypínacími Clinique očními krémy je srovnání bezpředmětné, je to jiná kategorie. 

Co musím u Pepy vyzdvihnout, je perfektní kompatibilita s korektory.  Nejvýstižnější sloveso je nejspíš "prolne se". Pro mě je to jeho největší bonus, některé oční krémy totiž dělají s korektory paseku (drobírna, cuckárna, flíčky) a není to vina korektorů. Což je takový tip ode mě - pokud Vám nesedne korektor, nezavrhujte ho, nejdříve zkuste jiný podklad.

IV. ZÁVĚR 

Globálně hodnotím mnou zkoušené novinky jako povedené. 

Byť je u většiny těchto produktů cílovka níže než to, co mi sveřepě ukazuje občanský průkaz v kolonce rodného čísla, i moje vrstevnice si jistě vyberou.
Pro větší holky budu mít brzy tip na masku Sculptwear, kterou jsem si pořídila v rámci slevy na Valentýna v butiku, zatím jsem nadšená, ale zde ještě potřebuji čas. 

Děkuji,  že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta 

P.S.: Zmíněné produkty jsou dárkem ze školení v Clinique.  To znamená, že jsem je neplatila. Recenze je však bez jiné protihodnoty a čistě z mojí hlavy (což v mém případě snad ani není třeba psát:)).

POP OIL - odstín 01 POPPY GLOW, POP LACQUER -  odstín 07 Go-Go Pop
a GLAZE POP - odstín 03 Fireball Pop
 
GLAZE POP - odstín 03 Fireball Pop
POP LACQUER -  odstín 07 Go-Go Pop
POP OIL - odstín 01 POPPY GLOW
LID POP - odstíny 07 Aqua Pop, 10 Grape Pop a 01 Vanilla Pop
LID POP - odstíny 07 Aqua Pop, 10 Grape Pop a 01 Vanilla Pop
PEPA v Plzni v hotelu s věrnou družkou All About Lips
Sweet pots 
Sweet pots 

25 komentářů:

  1. Tu Vanilku si budu muset pořídit, to je stín přesně pro mě... a možná ještě ten Cocoa, taky nevypad špatně... Pepa mě ve finále taky celkem zaujal, otoky nemám, spíš mě trápí ta únava, která je ně mně vždycky hodně vidět a poznat. očíhnu ho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naty, Vanilka je světlounká. Dohromady s Cocoa dobrá dvojka do Office; ). Cocou nemám, tu má Pavla.

      Vymazat
    2. Přesně tak, taková moje klasické kombinace :D vím, koukala jsem k ní a jednou ho měla na IG i na očích... na druhou stranu podobných mono mám víc... takže to bude asi jen ta Vanilka <3 až bude dárek k nákupu, jdu do toho!

      Vymazat
  2. Hezký den, tak teď už toužím po dvou kytičkách a jsem nalomená na třetí. Netrpělivě očekávám až budou k mání. A půjdu si je prohlédnout. Děkuji za pěkné čtení. Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký den, tak teď už toužím po dvou kytičkách a jsem nalomená na třetí. Netrpělivě očekávám až budou k mání. A půjdu si je prohlédnout. Děkuji za pěkné čtení. Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. Me nejvic zaujal Pop glaze, vypada to velice dobre :) Pop lip nemam ani jednu a tyhle se mi zamlouvaji finisem vic :)
    Hezke ctvrtvyroci :P (Andey4@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale soutěží se u předešlého příspěvku; )

      Vymazat
  5. Už jak si psala u Pop oil,léto,šup,šup,ťup,ťup a go,já chci už léto :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pepa vypadá slibně... Navíc pokud si sedne s korektorem... A stíny lidpopky jsou opravdu nádherné a líbí se mi odstín grape asi nejvíc!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak stíny ačkoliv mají nádherný design by nebyly asi nic pro mě, nějak si to nedokážu představit jaké tedy budou, protože když si vezmu jak se chovají ty tvářenky, tak u stínů bych já osobně to nízké krytí nepreferovala. Ale ty makronky, no do těch jsem se zamilovala, ale naprosto ses mi opět trefila, taky si myslím, že cena je přehnaná, vzhledem k tomu, že rtěnky člověk koupí i pod 600:( Já bych byla za takovýhle produkt ochotná dát max 400 :D Jinak super článek, moc mě bavil!!

    OdpovědětVymazat
  8. Musim rict, ze z tech oils, laquers a glazu jsem nejaka zmatena a nevim, jak si je zaradit 🙈 Takze se jim asi vyhnu, ale jsem moc rada, ze Lid pops nejsou az tak moc intenzivni, u stinu to preferuju. Uz se jich nemuzu dockat. Dekuji za recenzi!

    OdpovědětVymazat
  9. A jinak, ac Pepu muluju, tak ten aplikator je opravdu na nic. Akorat se kvuli nemu vypotrebuje vic kremu, protoze pri zavreni jeste trochu vyleze :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Pepa se pak jakoby "uprdne":) a vydá další produkt, co už nebyl potřeba.

      Vymazat
  10. Ach už se nemůžu dočkat LIDPOP!!!!!! Kozička se chce už napást :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Ach už se nemůžu dočkat LIDPOP!!!!!! Kozička se chce už napást :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Perfektní recenze,myslím že to budu potrebovat všechno.. :)

    OdpovědětVymazat
  13. No, já jsem relativně začala nedávno nosit brýle , takže mám ty kruhy pod očima relativně dobře občas zakryje, ale že by to bylo nějaké dlouho trvající řešení, to tak úplně nevidím no :D Musím konečně vymyslet něco, čím to zakrývat, nebo co na to začít dávat.

    OdpovědětVymazat