neděle 21. února 2016

Giveaway k blogovému čtvrtletí

Ahoj kamarádi!

Dnes vyhlašuji Giveaway u příležitosti tříměsíční existence blogu.  Děkuji Vám všem za návštěvy, čtení a komunikaci, která čítá přes 1.500 našich vzájemných (a veskrze slušných) komentářů. Mám chytré a vyspělé čtenáře, což mě nesmírně těší.

Zároveň Vám slibuji, že jakmile to jen trochu pracovní povinnosti dovolí, zapracuji na designu blogu.  Už mám ledacos rozjednáno, tak to časem dám do fazonky.


Tato GA nebude jediná, jednak pro Vás ještě něco domlouvám (snad to klapne) a jednak bude i GA se mnou zakoupenými produkty, jak je u mě zvykem. Ještě rozmyslím, jak to časově prolnu s ostatními příspěvky.

V této GA jsou výhrou dva Clinique produkty, které jsem dostala v dárkové taštičce na školení o jarních novinkách. 

Tvářenku Cheek pop v odstínu 14  HEATHER POP už mám, proto bych s ní ráda udělala radost někomu z Vás. Heather naprosto miluju, hodí se k jakémukoli líčení a jde ke všem tónům pleti. Je mnou nejpoužívanější ze všech šesti odstínů, které jsem si koupila.  Pokud už Heather máte  (a vím, že hodně z Vás ji má; )), pak může být příjemným dárkem třeba pro kamarádku. 

Makronky Sweet pots (scrub na rty a balzám v jednom) jsem dostala ve dvou odstínech, tudíž se o jeden ráda podělím, a to o odstín 04 SWEET ROSE

Podmínky jsou jednoduché -  podmínku sledování blogu nebo odběru příspěvků nekladu, chodíte sem i tak :).
Tak tedy:
1) Do komentáře mi napište,  co Vás nejvíce zaujalo z jarních novinek Clinique (mám tu na ně dva články), a zároveň 
2) v komentáři uveďte Váš kontaktní e-mail pro případ výhry.  Pokud nechcete zveřejnit mailovou adresu, postačí uvést Váš IG nick za předpokladu, že Vás sleduji či máte veřejný účet, a zároveň 
3) máte doručovací adresu v EVROPĚ, USA či KANADĚ.

GA končí v přestupné pondělí 29.2.2016 ve 12 hodin v poledne pražského času:).  Výherce vyberu prostřednictvím random.org a kontaktuji na uvedené spojení  (viz bod 2). Pokud se mi výherce neozve do tří dnů, vylosuji shodným způsobem náhradníka. 
Výherce získá oba produkty.

Každý se může účastnit jedním komentářem

Děkuji Clinique za výrobky. 

Děkuji,  že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta 
 

120 komentářů:

  1. Vždycky když otevřu tvůj blog, leknu se, že jsem na svém....máme stejný design :-)
    1. Zaujal mě zmatňující a fixační pudr
    2. Siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujaly mne nové tvářenky a rtěnky,jelikož mám od Clinique jen tři kroky,korektor a stíny.
    klara.e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mňa jednoznačne asi najviac zaujali nové Lid Pop, či už samotným dizajnom ale aj odtieňmi. Toto sa Clinique naozaj podarilo. A samozrejme aj Pepa na očné okolie, ktorého si pravdepodobne kúpim keď miniem svoj ranný očný krém a Pepa by ho skvele nahradil :D.
    Email: bilberryday@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nooo od Clinique mám ráda asi vždycky všechno, nejvíc mě lákají asi ty sonické kartáčky, ale co se nových produktů týče, tak jsou to asi pudry :)
    lelicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji, jsem tu ráda :) Jsem pořád zaseklá na pudrech, takže ten a pak taky ty gerberkové stíny samozřejmě.
    Jaresova.jirina@gmail.com.
    Ahoj :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super givka Marti!! Nejvic me zaujaly Makronky teda a pak "glejziny" ( jak ty rikas) ...:-* jen tak dal s blogem!!
    edita.chrapava@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mně padnul do oka blotting powder ☺️ A pak Pepa ���� Tvářenku Heather pop mám už taky a od tý doby (týden) jsem nesáhla na jinou. Miluju její konzistenci, je skvělá a koupim časem další. Buď Nudku nebo Ginger.
    @alilunka

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný večer, nejdřív blahopřeji k tak úspěšnému startu blogu.....přiznávám, že je to jediný blog který čtu - je totiž jeden z mála, který za to stojí a za to moc děkuji. Z nové kolekce mě zaujala hlavně péče-hydratační sérum anti Blemisch především.....oční krém vypadá také dobře nicméně mému ročníku by dle všeho nestačil :)
    Přeji mnoho fajn článků .....a stále stejné nasazení :)
    Hezký večer
    Petra
    petrates77@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Hezky vecer preju:-) ...me nejvice zaujala pop lacquer ( jelikoz moji milovanou party pop mi z pulky snedla dvouleta dcerka:-(...dale me velmi zaujal chubby in the nude .....lenka.westova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Musím se zůčastnit, byť Heather mám, byla to moje první cheekina a miluju ji ze všech svých tvářenek nejvíc!!! Z novinek me popravdě zaujala celá dekorativka, tedy jak stíny tak veškeré produkty na rty a moc se těším, až si některý pořídím! Zdraví tvá budějická fanynka bara.kory 😘😘

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj Marti, mně se hrozně moc líbí ty "sweetpots". Nic jsem ještě od Clinique nevyzkoušela, ale dlouho mě lákají právě tvářenky nebo chubby rtěnky :) tess@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj,jelikoz jsem pudrova,ma odpoved je jasna :-)) fixacni pudr je top. Jinak mam clinique celkove rada :-) preji do dalsich let ,at te radost z blogovani neopousti :-) email: ludmila.smekalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  15. Nedá mi to se nezúčastnit, protože výhra je opravdu lákavá. V prvé řadě chci pogratulovat k blogovým úspěším a popřát mnoho dalších čtenářů. V druhé řadě mě tedy zaujaly pop lacquery a také lid pop, v brzké době si jistě něco pořídím. Přeji hezký večer a vstup do nového týdne. :-) neladus@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Milá tetko, mě prostě nejvíc baví rtěnky, taky tvářenky - i když spíš okukuju a myslím, že svedu šťastný život i se třemi slušivými kousky :-D. Taky proto chodím ráda sem a proto už druhým rokem okukuju u Clinique něco jiného, než pečující kosmetiku (v minulosti jsem vyzkoušela DDMC, proslulý oční krém a na zimu Even Better), takže ...
    1 - nejvíc mě láká každá Pop lip a Cheek pop, co se na trhu objeví - ty letošní nevyjímaje
    2- IG Takuzjsemtutaky

    P.S. - Na novou tvář blogu se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  17. Hezký večer:-)Jedním slovem zbožňuji váš styl psaní:-)Pokaždé mám hned lepší náladu, koutky mi cukají od začátku až do konce . Drogerii na praní nakupuji už jenom podle vás :-):-) Z jarní kolekce se mi nejvíce líbí : Pep -start oční krém a nové Lid Pop:-) Krásný týden přeji .
    Labajova.lucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. To je krásná GA 😍 Z novinek mě nejvíc láká z oblasti péče Pepa a z dekorativky makronka.Hezký zbytek večera a přeji plno dalších ctenarek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby se postestilo, Nemeckova.Luc@seznam.cz

      Vymazat
    2. Kdyby se postestilo, Nemeckova.Luc@seznam.cz

      Vymazat
  19. Ahoj Marti :) krásná GA <3 z Clinique novinek mě nejvíc zaujaly právě Sweet Pots a potom "Pepa" :) až dodělám zásoby All about eyes asi ho zkusím :) kytt.y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Gratuluji k třetímu výměsíčí!
    1)Tak koho nezaujaly hlavně Lid Pop, že? A co se týče Heather, tak jsem se rozhodovala mezi ní a Fig a nakonec vyhrála Fig. No Heather asi potřebuji taky. :D
    2) na IG jsem jako hancqa

    OdpovědětVymazat
  21. Krásná givka. Heather už mám, ale pokud by se na mě usmálo štěstí, tak vím, komu bych ji věnovala. :) Mě nejvíce zaujaly stíny lid pop, na ty se moc těším a jak se znám, budu je chtít všechny. :-D
    sabinagrohova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ty jo! Už 3 měsíce! Letí to. Blog je super ;-) díky, že ho píšeš.
    Z novinek mě nejvíc zaujal Pepa a líbí se mi i lid pop. Určitě vyzkouším!
    můj e-mail: konarikova.veronika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. 1) Nejvice me zaujal pudr a take bych rada vyzkousela antiblemish serum :) pepu uz zkousim, dostala jsem v butiku vzorecky, ale na zadek me neplsadil, oproti all about eyes slabota.
    2) mandlovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Mě moc láká Pepik :) dochází mi oční krém od Benefitu, takže mam Pepíka v oćku :) a můj emAil je : hrabajda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Tak se tesim na inovovany design blogu;) Forma je dulezita, ale porad vede obsah! Z nove kolekce bych chtela vyzkouset Chubby in the Nude, vypada, ze bude super zejmena na cesty, stiny taky vypadaji moc pekne...m.krejcova1311@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Ahojky ☺ Zaujalo ma toho viacej, napr. Pep start
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Krásná givka! Clinigue kytičkovou tvářenku nemám, heather by se mi líbila a moc!!!😉 Z jarní kolekce se mi líbí Pop Glaze a Pop Lacquer👍 Můj insta Nick je manajja😉

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj a v prvni rade gratuluji ke krasnemu cislu,a jedeme dal na dvojnasobek :-) ani nevim zda me neco vylozene nezaujalo :-D Clinique je moje laska uz leta,a tak mi to neda abych se zucastnila v tak hezke soutezi :-) ale co si vyslouzilo misto na wishlistu jsou urcite naaadherne vypadajici mo o stinya fikator makeupu. Mej se hezky :-)
    barbora.vagneru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Hezký večer. Taktéž se přidám ke gratulantům, a to hlavně k vytrvalosti, protože mě morálka při psaní chybí :-)
    Co se týče GA, rozhodně by mi udělala radost jakákoliv výhra, ačkoliv z jarních novinek koukám na fixační pudr a roztomilé makronky, které bych možná spíše věnovala sestře (i když jestli si to zaslouží, důra jedna :-))
    Pokud se mi poštěstí, tak mail je elusche@seznam.cz.

    Tak hodně štěstí do budoucna !

    OdpovědětVymazat
  30. Moc gratuluji a preju hodne stesti a vytrvalosti pri psani!! :)

    Nejvic se mi libi Pop glaze a Pep-start :) Jeste nic od Clinique nemam a moc by se mi libila tahle tvarenka :)

    myslivcova.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Rozhodně mě zaujal Pep-start, i když možná jsem na něj už moc stará... Fixační pudr se ale hodí každopádně.
    farbakl@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  32. Musím říct, že jak jsem Clinique nikdy moc nemusela a většinou mě z dekorativny nic neoslovilo, za poslední rok jsem změnila názor. Pop rtěnku nosím prakticky denně a uvažuji, že by se mi hodila ještě nějaká další. Z jarních novinek mě nejvíce zaujaly právě Sweets Pots, které "nutně" potřebuju a taky pudr :).
    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Jeeej soutěž, tak to já zkusím štěstí. Navíc když mám Clinique tak ráda (hlavně Chybby sticky všeho druhu). Z novinek mě nejvíc zaujaly právě Sweet pots, ale asi se k nim bohužel nedostanu, protože Prahu mám z ruky víc, než bych sama chtěla :/ můj IG účet je: _sabaka

    OdpovědětVymazat
  34. Já se těším na pop oil! Už mi dochází clarins a ysl tak zkusím teď clinique.
    Blahopřeji k blogu :)
    monika.ryjackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. To uz je ctvrt roku? 😮
    Krome stinu me moooc zaujalo anti-blemish serum 😉
    barunka00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Me nejvic zaujal Pepa - Pep start. Mam hrozne rada All about eyes a Pepa by mohl byt stejne fajn a jeste v uzasnem baleni :) Clinique miluju a tvuj blog taky! :) l.geistova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Rozhodně nejvíc mě zaujaly Lid Pop, prostě nádhera.<3 zuza.chmelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Marti! Zaujala mě Lid pop a pudřík a taky Pepa. Přeju Ti ať tě čtou a vrací se, taky ať tě to naplňuje a baví minimálně do věku kdy se jezdí MHD zdarma :-) sledují na IG jako NielaD_insta ( ať dostojím regulím)

    OdpovědětVymazat
  39. Makronky jsou roztomilé - ty mě zaujaly, pokud si musím vybrat (oční stíny ani rtěnky nepoužívám, takže...).

    terezkacz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Nejvíc mě zaujaly PoP Laquer. Nevím ani proč, ale nějak mě "laky" na rty lákají. niki.adamo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj! Gratuluji k výročí a děkuji za relax, který mi Tvůj blog přináší:-)
    Jinak z novinek mě nejvíce zaujaly makronky, vím, že lesky v kalíšku jsou nehygienické, ale jsou prostě "ňuňu" a přes to vlak nejede:-)
    S pozdravem
    Petra
    zenab@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj! Z jarních novinek mě asi nejvíc zaujal Pepa na oční okolí a krásně barevné tvářenky! Gratuluji k výročí a jen tak dál.
    Aneta.Samkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj, gratuluju k výročí! :)) Z novinek mě nejvíc zaujal oční krém Pep-start.
    ninaadamec@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Mě nejvíc zaujaly Pop Glaze, ale dala jsem si zákaz. Dokud nespotřebuji alespoň jednu rtěnku. Už se mi totiž nevlezou do stojánku... Otázka je, jestli nakonec spíš nekoupím další stojánek :D jahodavcokolade@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Gratuluji k výročí. Mě se líbí makronky, jsou opravdu roztomilé :) K tomu mám dost často popraskané rty, i když se o ně snažím starat, takže peeling by se hodil. Plus odstíny Lid Pop vypadají taky skvěle.
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Nejvíce mne zaujal pop oil a pepa :) a samozřejmě dekorativka komplet, stíny vypadají úchvatně <3.
    Klimesovabara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Krásné poledne Marti,
    se zpožděním pročítám články, ktere mi unikly za poslední tyden, IG článek plny pravdivych úvah se mi líbil. Je treba to brat jako "koníčka" - svět na tom nestojí. K novinkám od Clinique- me srdce nejvíce touží po dalsi popine rtence a tvarence, pokud mam však zvolit z novinek jara- tak bych rada vyzkoušela makronku-scrub. Hodne me trápily supinky na rtech, kdy rtenka následně vypadala nehezky. Proto bych rada vyzkoušela. Domácí výroba scrubu nebyla u me tak úspěsna. Preji příjemný den.
    Zaparkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj Marti,rada se zucastnim. Tady v Olo je to s Clinique bida, skoda ze tu neni samostatny obchod jako v Praze, klientela by tu urcite byla. Mě nejvic zaujaly ty chubby stick na pusu,nevlastnim ani jednu rtenku,nejak to ke mně prostem asi nepatří,ale toto by mimohlo myslim sednout. Jeste tak mit nekoho,kdo mi vybere spravny odstin ( minule ve fannu slecna abi nevedela kde a jake maji kremy na ruce...) Ahoj @pavlinkaaak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli ja mam jedem chubby stick a jsem moc spokojena - na bežné nošení super. Přidávám k němu konturku a nemuzu si vynachválit.
      Taky vždy potrebuji rádce na odstín. Tahle byla součásti vánočního balíčku s krémem a musim říct, ze i barevne mi sedí lip než kdyz vybírám sama :))

      Vymazat
  49. Ahoj, hezká soutěž, mě zaujaly hlavně kytičkové stíny, nejvíc asi ty zelené, ty jsou na jaro jak dělané :)
    mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj, tvoj blog som objavila asi pred tromi tyzdnami a doslova na nom (aj na instagrame) visim. Konecne niekto , kto sa "neboji zit" aj po styridsiatke. Velmi ti fandim, rada citam a sledujem.
    Clinique stojany v parfumerkach som doteraz prehliadala - ani neviem preco, asi som konzervativna (drzala som sa Chanelu,sem tam Dior a Estee Lauder). Mala som asi dvakrat chvaleny krem pod oci a spokojnost. Vdaka tvojmu blogu som si naposledy kupila naraz dva ruze Pop Lip Colour - doteraz moje oblubene Estee Lauder a Rouge Dior sa tak rozrastli o dalsiu oblubenu radu.
    Takze za mna - ruze Pop Lip a pokukujem aj po tvarenkach.
    petrikova.miroslava1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Lid Pop jsou krásné snad všechny. A cokoli na rty, to je moje... :-)
    pavlakozak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Gratuluju k výročí :-) Z novinek mě zaujal z péče pepa na oční okolí a z dekorativky ten olejíček na rty. Ovšem taková makronka taky nebude k zahození. Heather tvářenku jsem si pořídila teprve nedávno a používám ji asi nejvíc ze všech tvářenek co teď mám. Už se těším na kytičkové stíny.
    dynterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Z jarních novinek Clinique mě nejvíc zaujaly makronky. Jsou roztomilé. A pro mě, jako maniaka na všechny balzámky na rty, jsou jako dělané. 💄 Ráda bych je vyzkoušela, tak zkouším štěstí v tvé giveaway. tureckova.daniela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. mě zaujal Pepa na oči, myslím, že by to bylo něco přesně pro mě, je mi 22 a o oční okolí se pomalu začínám lépe starat, zatím jsem vystačila s Biodermou, ale dochází, tak se dívám po něčem dalším na vyzkoušení :)
    lucka.hanelova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Narozdíl snad od všech ostatních mě neberou Lid pop, zato makronky mi přijdou naprosto rozkošnický :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Nejvíce mě zaujaly Lid pop a také žlutý oční krém :)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Z novinek mne zaujal nejvíc Super City Block BB Cushion, ten by mne opravdu zajímal. Tvůj blog je super čtení ;-) misa.e@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Gratuluju ještě jednou k výročí a k tolika čtenářům, hlavně že tě to taky baví a dává to něco i tobě! A soutěže se zúčastním třeba zase někdy příště, stále si užívám paletku Clinique, tak držím palce ostatním :)

    OdpovědětVymazat
  59. Gratuluji k výročí! :) Mě zaujal pop oil, tak uvidíme, jestli bude taky takový frajer jako Clarins. No a co se týče "čikiny", tak mám Nude a říkala, že by uvítala kamarádku Heather, tak tuhle GA musím zkusit. :)
    Díky za ní a přeji hodně dalších (rozumných) čtenářek! :)
    kristyhad @ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Gratulace k výročí! Z péče mne zaujal Pepa, z dekorativky Pop Glaze.
    Insta: terezka_van

    OdpovědětVymazat
  61. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  62. Marti, především gratuluji k úspěšnosti blogu a jen tak dále! Z Clinique novinek se mi líbí snad vše, ale zmíním Pepu jako péči o oční okolí vhodné pro mou věkovou kategorii a pak nádherné stíny lid pop - aspoň jeden si urcite pořídím!!! A Heather bych moc chtěla, tak zkouším štěstí. Hezký den:) Petronela83 na IG e-mail: petra.jane@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Z jarních novinek se mi nejvíce líbí barvičky na rtík Pop Lacquer a zaujal i Pepa pod oko, jelikož mi táhne na 30.
    Kontakt: suchankova.v (at) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  65. Nejvic me zaujal Pop Lacquer a diky Vam mam porad co objevovat. Mail: suskovaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Zaujala mne dle tvého popisu vůně Happy in Bloom a leskortěnka? Pop :)
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Já bych z novinek vyzkoušela nejraději všechno, ale hodně mě zaujal Pepa:-D deny_ja :-) blogu přeji jen to nejlepší!;-)

    OdpovědětVymazat
  68. Ja teda sbiram uz nejaky ten patek odvahu na jejich kartacek - a asi potrebuju jeste trosku postouchnout:), v tesnem zavesu s pop tvarenkou, protoze ted v zime ty bronzery nejak zesmutnuji, kazdopadne ted me naprosto dostal jejich novy ocni krem, aneb jak jsi ho familiarne nazvala, Pepa:) Tak na ten me svedi ruce asi nejvic! Mam airbrush a vzala bych si ho asi i na opusteny ostrov ***stydi se...***

    Jinak blahopreji k vyroci!

    mravcova.michala@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Najviac ma zaujal Glaze Pop :)
    rosanna@post.sk

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj Marti, gratuluji k výročí blogu. Náramně mě baví a proto bych ti přála, aby tě blogování bavilo co nejdéle <3
    Z Clinique novinek mě nejvíce zaujal Pepa,Glejzina a Liduna ;)
    Email evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Ja jsem takový čtenář,který se moc nevyjadřuje, protože nestíhá, ale budu se to snažit napravit :). Blok se čte jedna radost.
    Vzhledem k tomu, že si počasí dělá co chce,tak silně zvažuju koupi Sweet Pots Makronky. Mám rty suché a stoupající se, tohle by jim mohlo pomoct!
    Denisa.dybo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Mě zaujal Pop Lacquer a mono stíny :-) Nutně potřebuji :-)
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Gratuluji! Mně se zaujal pep-start tedy Pepa, to bych ráda zkusila. Mám ráda oční krémy. Jinak samozřejmě cokoliv na rty!
    martinaelegant40 na IG

    OdpovědětVymazat
  74. Me teda nejvíc zaujal ocni krém Pepa :-D, Přemýšlím, že si ho vážně poridm :-).
    email: veronikajordanova7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Samozřejmě gratuluji k výročí, super blok, je vidět, že články jsou psány s chutí a nadhledem 😉
    Mě nejvíc zaujalo hydratační sérum anti-blemish a z dekorativky lid-pop.
    bhomolkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  77. Ahojki, moc gratuluji k výročí, Tvůj blog je super a chodím zde velmi ráda.
    Nejvíce mě zaujali nové oční stíny z řady Pop a čistící kartáček, mám teď touhu je prostě vyzkoušet všechny.

    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Zaujaly me gerberove ocni stiny.
    chobotnicka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Najednou se mi zdá, že mě zaujalo snad všechno, ale spadeno mám na Sweet Pots a určitě vyzkouším Glaze Pop.
    vonstrekov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Nejvíce mě zaujal oční krém Pep-start, ten mám v plánu vyzkoušet už jen kvůli tomu, že žádný pořádný oční krém nemám a nepoužívám a je na čase to změnit.
    Ještě se mi moc líbí všechny produkty na rty, ale ty nezbytně nepotřebuji, takže třeba někdy :)
    elbidelin@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Mě za srdce chytil Pepa a Sweet pots.
    Brala bych zase nějakou limitovanou paletku stínů, tak třeba na podzim :-)
    gemny@post.cz

    OdpovědětVymazat
  82. nejvíc mě určitě zaujaly makronky, pořád mám pusu samou sušinku, tak bych je ráda vyzkoušela:)
    baslerova.denisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Ahoj Marti z novinek se mi nejvíc líbí Sweet pots.
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Zdravim ;),
    Mě osobně nejvíc zaujal ten oční krém Pep Start. A az dodělám oční kremy od Clarins, tak si ho na zkoušku nejspíš taky pořídim :D.
    Pěkný večer.
    IG: dziny_ty.gy.1

    OdpovědětVymazat
  85. Marti, gratuluji k výročí! Mě nejvíce zaujal fixační pudr, tak az ho uvidím na pultech, tak bude muj :-)
    Lucciak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Gratuluji k 3 měsícům blogu:-) mě nejvíc zaujaly Lid pop, makronky a Pepa, tak snad aspoň něco z toho ukořistím:-)
    vercaticha@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Gratuluji k blogovému výročí! V první řadě bych chtěla blog velmi pochválit, pro mě je opravdu přínosný. To, co teta z Prahy schválí, je pro mě zárukou kvality. :) Takže jen tak dál... Co se týče soutěže, nejvíce mě z novinek zaujaly makronky Sweet pots. :) Můj email je simonadolezelova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Pepa a Sweet pots. Vzoreček Pepy mi přiletí z Ameriky, a makronku buď vyhraju nebo si o ni řeknu k narozeninám :-D Díky za články, ať ti to dál tak píše ;-) nick na IG: @terinkha

    OdpovědětVymazat
  89. Tak předně gratuluju k čtvrtletí! Neuvěřitelný, jak ten čas letí...! A taky nechápu, jak je možný, že mi některý články utíkají? Pffff... :D

    Z novinek mě nejvíc zaujal Pop Glaze, o tom žádná. U nás už k dostání jsou od začátku týdne, ale hned během prvních dvou dní byly skoro všechny odstíny vyprodaný, takže další položka na český wishlist :))

    @eva_issimo

    OdpovědětVymazat
  90. Jů, už tři měsíce, gratuluji k výročí. Moc mě bavíš, hlavně tvůj styl psaní a dokonalý kosmetický přehled.
    Z jarních novinek mě nejvíc zaujaly Lid Pop a Pop Glaze.
    A také mě zaujala tvoje krásná Giwka, protože jsem asi jediná, která nemá Heather :))

    Groschlova@spspraha.cz
    @adrianag222

    OdpovědětVymazat
  91. díky za tvůj blog i za věcné a informacemi nabité články! díky tobě jsem chytla cliniquevirus, vlastním několik čubin, rtěnku popinu, paletku stínů i tvářenku čikinu a se vším jsem spokojená ;)

    z novinek mě nejvíc zaujal POP LACQUER (zdravím Charlieho :D), nějak jsem si začala na tekutkách ujíždět, zrovna tento týden jsem sehnala Guerlain Maxi Velvet matte lip colour z vánoční limitky a málem jsem si učurkla blahem :D

    zapiskyprolisku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Ja bych ráda vyzkoušela Pop Lacquer, zvlášť když měl takový úspěch:-) a pep start si myslím, že by byl pro me také ideální;-) super ga i článek o novinkách z Clinique!děkujeme janovska.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Z jarních novinek mě nejvíc zaujal Pop laquer a ještě se mi líbil nejsvětlejší oční stín (odstín Vanilla myslím). Jinak ti přeji další spokojené čtenáře a dalších mnoho a mnoho přínosných článků.
    ad.horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Z jarních novinek mě nejvíc zaujal Pop Oil (rychlé líčení já ráda) a taky Pepa.

    Tvoje série na jarní novinky se mi moc líbila, asi budu muset na obhlídku :)

    simurdova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. 3 USPESNE mesiace blogu-gratulujem. Pamatam na zaciatky na IG, leti to :) Najviac ma zaujali Lidky ako som ocakavala, ale skúsila by som aj Pepu uvidime :)
    lucy.vorosova21@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. Ahoj Marti, moc gratuluji k blogovému čtvrtletí. :) Mě se nejvíce líbí Lid Pop a Makronka Sweet Pots! :)

    Barča
    bajdulina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. No tak nejvíc mě dostaly sweet pops :)
    Také se připojuji k gratulaci a ať se ti i nadále daří v blogování.
    a.jireckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Nejvíce mě zaujali lid pop :) od clinique jeste nic nemám, ale po čtení tvého a Sobi blogu mám pocit, že potřebuji snad všechno z dekorativní kosmetiky!:) pak se mi moc líbí ty "makronky", od Lush si kupuju scrub pořád dokola a ráda bych ho vyzkoušela.
    Velká gratulace k úspěšnosti blogu a děkuji za inspiraci!
    Hrabakova16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Za mě určitě stíny v odstínů Petal,ta barva je nádherná,potom Pop glaze a Pop oil,od této značky mám zatím jen péči,tak vyzkouším i barvičky.Přeju hodně spokojených čtenářů,ať se daří. G.SEDLONOVA@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nějak se mi tady nedaří nahrát komentář, omlouvám se za zmatečnosti. Každopádně gratuluji k blogu, dlouho jsem doufala, že vznikne a tak mne úspěch nepřekvapuje :) Vážně skvělé příspěvky od skvělé znalkyně kosmetiky, co víc si můžeme přát! Tolik ušetřeného času.
      Co se týče novinek Clinique. Zbožňuji Pop Lip v odstínu Plum, barevně miláček (i když bohužel výdrž ve stejný den zakoupené Lancome Rouge in Love nemá). Přiznám se, že mne velice láká na mé zimou vysušené rty Sweet Pots a pokukuji i po Pepovi :)
      cherdynka@gmail.com

      Vymazat
  101. Super givka! Hlavně proto, že se mi nejvíc líbí makronky;-) a ještě mě zaujal PEPA :-)
    zuzek92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Už od podzimu slintám po mono stínech, ale ráda bych zkusila i olej na rty. Mám silnější rty a občas s rtěnkou vypadám jak klaun :-)
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Zaujaly me "rtenky" pop lacquer :)
    kat.musilkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Ahoj Marti, určitě pořídím minimálně dvě kytičky :) pak se mi líbí Glejziny a makronky. A zaujal mě i Pepa. No jsem na sebe zvědavá, kolik toho nakonec pořídím :) adii1008

    OdpovědětVymazat
  105. Obvykle mě instagramové mánie nemíjí a ráda jim podléhám, ale Čikinu nemám ještě ani jednu, tak zkusím štěstí :-) Po lacích jsou mojí největší mánií stíny, takže nejvíc mě zaujaly Lid Pop.

    OdpovědětVymazat
  106. No krása ;)) mě naprosto nadchla gerberka v odstínu Petal pop a balzámkovky Glaze pop, zde vím naprosto jistě, že si udělám hned po uvedení na trh radost ;) no a makronky miluju ve všech podobách, takže mileráda vyzkouším i tu od Clinique, tak třeba se na mě usměje štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  107. Marti,gratuluji a přeji další tisíce náruživých čtenářek!!!!!Mne zaujal Stay Matte Universal Blotting Powder a určitě si udělám radost s makronkou, teda pokud se neusměje na mě štěstí:-) e-mail: novajda1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. ja sa tesim na cistiacu penu :) IG alz.betka a gratulujem..rada Vas citam

    OdpovědětVymazat
  109. Zaujal mne ten matujici pudr :))
    kekipetra.0804@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Teto, díky za prierez novinkami. Nerada v butiku tápem, mám z toho vždy taký blbý pocit (všetko vyskúšať a nič nekúpiť). Včera som v nemecku odskúšala novinky na pusu. Zaujal ma Pop lacquer, ale nevedela som sa rozhodnúť pre farbu. Na ruke to vyzeralo dosť intenzívne.
    A ešte rozhodne omrknem ten puder.
    Díky za super giveaway, snáď ťa to neprestane baviť. Tvoje tipy sú k nezaplateniu
    Mirka (@lulu.mika)

    OdpovědětVymazat
  111. Zaujal mne ten matujici pudr :))
    kekipetra.0804@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  112. Moc gratuluji ke 3 měsícům na blogové scéně. Jelikož jsem milovnice pop lip rteněk, tak mě zaujaly výrobky z řady pop lacquer a moc se těším, až si je prohlédnu pěkně z blízka.
    E-mail konive94@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  113. Jednoznačně Glaze pop :-)! Za měsíc se chystám navštívit Paříž, a s touto jarní novinkou na rtech by to mělo francouzský šmrnc :-)
    (kl.sugarkova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  114. GA JE UKONČENA. Děkuji všem za účast, zpracuji a zkontroluji komentáře a vylosuji.

    OdpovědětVymazat