čtvrtek 25. února 2016

REVLON v ČR - souhrnná recenze

Ahoj kamarádi! 

Dnes přináším svoje poznatky z používání produktů značky REVLON (článek o opětovném vstupu značky na český trh naleznete ZDE).

Tři produkty jsem dostala na prezentaci v dárkové tašce a zároveň si každá zúčastněná blogerka na této prezentaci na Kampě do dotazníku zaškrtnutím vybrala  výrobky, které jí pak českým zastoupením značky byly zaslány poštou  (dotazník čítal pět kolonek na výběr,  což jsem dodržela.  Někdo si napsal víc, já jsem se držela v rámci pokynů).

Beru v potaz, že se jedná o tradiční americkou drogerkovou značku - nemám tedy nároky jako na HE , nicméně pokud se u produktu vyskytly nějaké mušky, popíšu je.

Mnou testované výrobky představím v pořadí od toho, co mě zaujalo nejméně až po výrobky za mě nejlepší. 

Všechny ceny najdete na www.fann.cz a v globálu konstatuji, že jsou odpovídající.
S pokoutnými cenami prapodivných eshopů a zvláštních typů "překupníků" je srovnávat nehodlám (ani nemám záruku, že  prodávají originál a pokud ano, že zboží není například staré).


1) paletka čtyř stínů Colorstay v odstínu 525 SIREN (274,- Kč ve Fannu):

- uvítala bych bytelnější obal, sám plast je ok, ale spojovací otvírací systém je po několika použitích poměrně vyviklaný. Funkční, ale mám obavy, zda by zůstal neporušen například při cestování; 
- pigmentace je nižší u nejsvětlejšího stínu, střední u zbylých, přičemž  u nejtmavšího je z nich nejsilnější, ten je však nejvíce drobivý  (sama pigmentace u mě není určujícím hlediskem kvality stínů - viz článek, co považuji za "dobré stiny" ZDE );
- barevně se mi poskládání palety líbí, musím si však vypomoci jiným stínem pod obočí - ten nejsvětlejší zas tak světlý na mou pleť není a hází odlesky do stříbrnomodra, což mi barevně nesedí;
- prášivost je snesitelná a dovedu si s ní poradit, více mi vadí určitá drobivost u nejtmavšího  (při použití nevhodných štětců může opadávat);
- snadnost stínování je ovlivněna samozřejmě zvoleným štětcem a dále použitím či nepoužitím báze a typu báze: bez báze jen s korektorem se stínuje nejsnáze, ovšem ztrácí se intenzita.  S bází na třpytivé stíny  (použila jsem Sephoru Glitter) se stíny sice "přilepí", blending je však složitější hlavně co do jednolitosti.  Standardní nelepivá báze  (použila jsem TF a EL) je nejlepším kompromisem - stíny lépe přilnou a stínuje se sice ne tak snadno a rychle jako u HE, ale se snesitelnou ztrátou intenzity  (a se snesitelnou prášivostí);
- jak asi víte, báze pod stíny jsem prakticky eliminovala  (bohatě mi stačí HR Magic Concealer) - u těchto stínů ji však doporučuji, zvlášť pro neblednutí barvy během dne;
- stíny mi během dne nikam nepadají, neslévají se,  bohužel mizí barva  (viz výše, a to i s bází).

Suma sumárum: drogerkový standard s lehkým bonusem.  Nic,  z čeho by byl člověk extra zklamán, ale také nic, co by ho katapultovalo do áchání. 


2) gelová rtěnka REVLON ULTRA HD v odstínu 820 Petunia (překrásná barva s jemným třpytem, 274,- Kč ve Fannu):
- balení je bohužel dost fórové, navíc je nutno se průhledným víčkem přesně trefit,  jinak se opatlá barva o vnitřek víčka, k čemuž je vyšší náchylnost i z titulu měkké konzistence rtěnky; 
- krytí je pěkné, sytost barvy u mého odstínu nadstandardní; 
- nevysušuje, nehrudkatí;
- komfort zůstává zachován i po celodenním nošení a opravách; 
- chce to konturku, s ohledem na strukturu je tendence úniku mimo rty  (po napití apod.);
- nemohu vyčítat neduhy konzistence - přesně tak totiž být má vzhledem k typu produktu. Vlastně objektivně vychází fajn (až na balení), subjektivně se potýkám s nutností ji hlídat  (že je fakt jen tam, kde má být), což v pracovním procesu ubírá soustředění na něco úplně jiného :);
- výdrž je s ohledem na strukturu nižší, to mi nevadí; 
- parfemace je (dle mého čenichu) jakési ovoce, možná s trochou kokosu;
- vyslovuji domněnku, že pokud bude tak horké léto jako loni  (35+), mohla by se v kabelce roztékat; 
- nejlepší výsledek ve všech směrech je po nanesení štětečkem na rty.

Suma sumárum: nadstandardní komfort, intenzivní barva, nutno hlídat rozmazávání.


3) rozjasňující paletka REVLON HIGHLIGHTING PALETTE  v odstínu 020 Rose glow (324,- Kč ve Fannu):
- o balení platí totéž, co u stínů ad 1);
- pro mě je to vzhledem k ultrabělobě tvářenka,  jako rozjasňovátko mohu použít jen nejvrchnější obdélníček;
- nejvrchnější část je velmi dobře k použití i jako highlight stín pod obočí  (a doplní tak paletku ad 1);
- jednotlivé dílky se dají aplikovat i jako stíny, počítejte však s nižší výdrží  (blednutí) a s vyšší prášivostí (při použití štětců na oči) než u stínů ad 1);
- míchám všechny obdélníky (až na horní) dohromady tvářenkovým štětcem, horní používám jako rozjasňovač  (a nanesu blending brushem vzhledem k úzkému rozměru obdélníčku. Nepoužívám se zbytkem palety, ale k jiným a matným tvářenkám);
- pigmentace je u jednotlivých  obdélníků rozdílná, u nejspodnějšího mi přijde nejsilnější, po smíchání odstínů je střední až nižší střední  (výsledek ovlivňuje použitý štětec,  leč  hurá, nesnáším přepigmentované tvářenky, viz článek o "dobrých tvářenkách" ZDE );
- má v sobě shimmer a já to mám ráda (NIKDY však k tvářence se shimmerem nepoužiji ještě rozjasňovač). Lehkou rukou dělá zdravý odlesk;
- výdrž ohromující není,  šestihodinovka cca.

Suma sumárum: produkt je pro mě příjemným překvapením. Rozhodně válcuje všechny drogerkové rozjasňující obdoby  (viz dvojprodukt od Dermacolu,  například). S Chanelem srovnávat nebudu.


4) řasenka ULTIMATE ALL-IN-ONE (374,- Kč ve Fannu):
- nápadité a kvalitní balení; 
- řasenek existuje několik typů, jsou barevně rozlišeny víčkem;
-  nejvíce by mi nejspíš sedla s fialovým víčkem (tu si rozhodně koupím), leč musela jsem prostě zkusit tento neobvyklý plastový pinďatý kartáč; 
- nedoporučuji dělat  (v první vrstvě na horních řasách) klasický cik-cak pohyb rozmáchlejší rukou.  Nanese totiž hodně barvy ke kořínkům řas. Buď vsadit na drobounkou cikcačku (a pak stačí vrstva číslo jedna) nebo v první vrstvě jen pročesat a v druhé docikcatět pro více objemu.  Prodlouží a natočí už v první. Se zhuštěním a objemem bez druhé vrstvy pokulhává. Na mých řasách, samozřejmě. 
- drží hezky, nevypandila jsem se ani po celém dni. 

Suma sumárum: zajímavá kartáčková inovace. Při vychytání aplikačního postupu velmi hezký výsledek jak na horních,  tak na spodních řasách. 

5) lak na nehty v klasické verzi a v červeném odstínu 680 REVLON RED (viz i můj Instagram ; 159,- Kč ve Fannu):
- lahvička je pro mě symbolem značky a její tvar miluji;
- precizní úzký štěteček;
- jednolitost už v první vrstvě; 
- výdrž slušná;
- jediná nevýhoda je delší schnutí. 

Suma sumárum: Lady Red, odstín i pro formální příležitost, na ručky i nožky, pro všechny věkové kategorie. 


6) pastelky Colorburst v obou verzích (Lacquer balm odstín 135 Provocateur Femme Fatale a odstín 120 Vivacious Exubérante, Matte balm odstín 240 Striking Spectaculare, 239,- Kč ve Fannu):
- to nejlepší nakonec a MUST HAVE, pokud nemáte alergii na mátu:). (Mají mentolovou parfemaci, která po chvíli zeslábne);
- po nanesení chvilku rty lehounce brní (to bude tím mentolem);
-  jak matná,  tak lesklá verze jsou výborné a kvalitativně výrazně nad drogerkou a snesou srovnání s mnohem dražšími produkty;
- z lesklé verze jsem ještě více nadšená než z matné (lak bych tomu ale neříkala, finiš je skutečně spíš do lesku - pokud by byl lesk na Vás moc, lze korigovat lehkým obtiskem naříklad do kapesníčku);
- vkusné a funkční balení se šroubovacím systémem;
- sytý pigment;
- snadnost aplikace a slušná výdrž; 
- odchod pozvolný a bezproblémový; 
- jediné, nad čím bych si povzdechla, je nepříliš velký výběr odstínů. 

Suma sumárum: tohle si nenechte ujít. 


ZÁVĚR:
Celkově hodnotím jako velmi slušnou kvalitu, v globálu nad drogerkou ční a některé z výše jmenovaných produktů jsou výborné.
Berte prosím v potaz, že vzhledem ke zkušenostem a vyzkoušení mraků produktů v průběhu let, jsem velmi náročný uživatel a vidím každou maličkost.
Určitě si koupím řasenku s fialovým uzávěrem (možná i další typ), lak s gelovým efektem a přikoupím pastelky. Zajímají mě produkty na obočí. 

A co Vy?;)

Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta 

P. S. : Děkuji českému zastoupení Revlonu za produkty.  Recenzuji z vlastní vůle, bez nároku na protiplnění.
UŽ BRZY OČEKÁVEJTE GIVEAWAY (o must have :)).

Paletka čtyř stínů Colorstay v odstínu 525 SIREN,
rozjasňující paletka REVLON HIGHLIGHTING PALETTE  v odstínu 020 Rose glow,
Colorburst Lacquer balm 120 Vivacious Exubérante a řasenka ULTIMATE ALL-IN-ONE
Paletka čtyř stínů Colorstay v odstínu 525 SIREN
Swatch paletky čtyř stínů Colorstay v odstínu 525 SIREN (na slunci)
Rtěnka REVLON ULTRA HD v odstínu 820 Petunia
Rtěnka REVLON ULTRA HD v odstínu 820 Petunia
 REVLON HIGHLIGHTING PALETTE  v odstínu 020 Rose glow
 REVLON HIGHLIGHTING PALETTE  v odstínu 020 Rose glow
Řasenka ULTIMATE ALL-IN-ONE
Řasenka ULTIMATE ALL-IN-ONE
680 REVLON RED
680 REVLON RED
680 REVLON RED
Colorburst
Lacquer balm 120 Vivacious Exubérante
Colorburst
Matte balm odstín 240 Striking Spectaculare

23 komentářů:

  1. Tak teď už se fakt do Čr nemůžu dočkat! Rozhodně musím zkusit lak a pastelky, plus klasické rtěnky :) Stíny mě moc nelákají... Joa ještě se mi líbí ty řasenky. To zas bude peněz:D Hezký den, Martinko!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za utvrzení v tom, že nutně potřebuji nějakou pastelku na rty. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super recenze. Kromě laku (ty jsem vždycky milovala) se mi moc líbí pastelky a ta rozjasňující paletka. A mám v plánu si koupit ještě nějakou klasickou rtěnku a automatickou Colorstay konturku na rty :)) A líbí se mi ceny, za které Fann zn. Revlon prodává. Dřív býval Revlon dražší. Krásný slunečný den přeji:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, klasickou rtěnku mám z USA a pastelky jsou za mě lepší. Ceny sedí a ty nesmysly na divných eshopech bych nebrala vážně. Štvou mě holky, které si dojdou pro vzorek makeupu do Fannu s tím, že už cíleně vědí, že tam nenakoupí a koupí od neautorizovaného prodejce. Stejný nešvar jako propagace fejků, mrzí mě to a štve.

      Vymazat
  4. Ha! Přínosný článek, děkuji za něj :-). Zrovna jsem zvažovala Sysley pastelku, z loňska jednu mám a je super, cena moc ne, tohle by mohlo být fajn, pokud ale sedne odstín - ráda bych svěží červenou, z loňska mám krásnou korálovo-broskvovou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo:). (Btw Sisley pokládám za neskutečně cenově přepálené).

      Vymazat
    2. Sisley 😂, dík! Mají je ve slevě, i rtěnky a nevyjdou výraznější dráž než jiné, ale zaměřím se na to!

      Vymazat
  5. Super recenze! Dovezla jsem si něco od Revlon v lete z Ameriky, ale teda ta pastelka vypadá skvěle, ta me láká!💜

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to jsem se zase nalákala :) Miluju Revlon lip butter, zrovna jsem si koupila Candy apple a Pink Truffle, obě supr. Docela se mi líbí ty stíny

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marti,pamatuju si,že před x lety jsem mela svuj prvni "opravdovy" parfem Charlie �� Oceňuji ,že u každého produktu uvádíš ceny, a budu ráda,když to budeš psát i nadále - vzhledem k tomu, že se moc neorientuju, a hledat ke kazdemu produktu,ktery me zaujme,ceny, je tak trochu opruz ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, to nemohu slíbit. Zde jsem ověřila ceny na eshopu Fannu, ale když dělám třeba článek na konkrétní značku z hlediska dlouhodobých několikaletých zkušeností, ceny si již většinou nepamatuji, mnohdy se liší obchod od obchodu a většinou vychytám akce.

      Vymazat
  8. Pastelky jsou přesně to, co mě láká nejvíc. A taky makeup :). No, možná i nějaký ten lak na nehty by se hodil, zatím jsem žádný od Revlonu neměla.

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že se budu muset po přečtení článku zítra zastavit ve Fannu 😉

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že se budu muset po přečtení článku zítra zastavit ve Fannu 😉

    OdpovědětVymazat
  11. Pastelky na pery pri najbližšej príležitosti vyskúšam, #tetamademedoit :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, zkus. U nich poměr cena výkon nadstandardní.

      Vymazat
  12. Díky za recenzi, taky me zaujala pastelka, asi se tam pro ni někdy stavim :)

    OdpovědětVymazat