neděle 7. února 2016

Kruhožrouti aneb TOP 3 korektory

Ahoj kamarádi!

Dnes se budu věnovat mým třem nejoblíbenějším a pro mě nejlepším parfumerkovým korektorům pod oči. (Moje drogerkové favority naleznete ZDE ).

Jedná se o Clarins Instant Concealer (cenu si nepamatuji, 15 ml, mám odstín 01 a koupila jsem ho ve Fannu), Estée Lauder Perfectionist Youth-Infusing Brightening Serum + Concealer (butik 1050 v základu, 5 gramů, mám odstín 1C Light a koupila jsem ho v butiku) a Helena Rubinstein Magic Concealer (Sephora 990 v základu, 15 ml, mám odstín 01).

Všechny tři jsou vhodné pod oči. Jiným způsobem korektory nepoužívám, na pupence netrpím. Když už se mi nějaký udělá, je velikosti mexického dolaru, že by se Tornádo Lou nestyděla, tudíž nezakrytelný.


Honba za ideálním korektorem je moje celoživotní kosmetická pouť s nejvíce přehmaty ve šminkonákupech.

Oční okolí mám sušší a poznamenáno věkem, permanentním nevyspáním a genetikou.  Navíc mám poměrně výrazné kosti v obličeji, tudíž i kost pod okem sama o sobě dělá prohlubeň, kde se objektivně tvoří stín. 

Od korektoru pod oči proto očekávám krémovou konzistenci, která se rovnoměrně rozprostře, má solidní výdrž a při odchodu neleze do brázd, nedělá šupiny a zdrcliny či zaschlý vodnatý povlak  (přesně to mi udělal tester nového HD korektoru od MUFE).


Na bronzové příčce je u mě Clarins Instant Concealer
Konzistencí je si podobný s HR Magic Concealer,  jejich srovnání jsem již před časem popsala na mém Instagramu  (viz printscreen - poslední obrázek).

Helča je pro sušší a starší pleť vhodnější, protože je krémovější, tím pádem nemá tendenci k zalézání.  Clarins bude lepší pro mastnější pleť, jeho bonusem je vyšší krytí a o něco delší výdrž. Při vyšší vrstvě lehce po čase zalézá (na suché pleti), nicméně lze přes den bez problémů upravit vklepáním. Na mastnějším očním okolí toto podle mého názoru dělat nebude.

Obecně se mi osvědčilo (na rozdíl od trendu) příliš korektory pod očima nezapudrovávat. Stačí jen dotyk štětce.  Jinak je větší možnost tvorby krusty.  A z mé zkušenosti nános pudru výdrž neprodlouží.  

Clarins i HR skvěle fungují namísto primeru pod oční stíny.  U suššího víčka totiž některé primery tvoří zaschlou vrstvu a o poznání hůře se stínuje (proto kupříkladu nemohu mít žádnou z variant UD primerů). 

Estée Lauder Perfectionist Youth-Infusing Brightening Serum + Concealer je dvoukrokový. Sérum s houbičkou se aplikuje jako první - vyhladí a jeho struktura odrážející světlo zjasní. Krok dva je krémový korektor ve vysouvací tyčince. Vzhledem k séru i přes krémovost korektor přilne a velmi slušně drží bez tvorby cucků a jiných nepřístojností. V tom spatřuji jeho hlavní přednost. 

Poměrně dlouho jsem si lámala kebulku, zda na zlatou medaili dosáhne Helča či ludří dvojáček. Nakonec o fousíček HR poráží EL, a to z důvodu výborného výsledku i jako primer. EL tak použít taky lze,  ale  je nutno nanést oba kroky, sám krok dva na víčko jako primer nestačí.  Nicméně EL vykazuje oproti HR lepší výsledky v rozjasnění. Projasňující efekt (respektive přesněji efekt odrážející světlo) má však  HR lepší než Clarins. 

Ráda si přečtu o Vašich korektorových favoritech. 

Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta 

Estée Lauder Perfectionist Youth-Infusing Brightening Serum + Concealer
Helena Rubinstein Magic Concealer
Clarins Instant Concealer

35 komentářů:

  1. Clarins mám na pomyselnom wishliste už nejaký ten polrok, ale mám predsavzatie že musím aspoň dva korektory zo zásob minúť :D. Zdá sa že aj podľa tvojho popisu sadne na moju mastnú pleť :).

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě je jednička korektor od La Meru, v závěsu za ním se přetlačují bare minerals illuminator s Tebou zmiňovanou Helenou Rubinstein.
    Kromě toho střídám asi pět dalších korektorů, ale ty ve velké většině (NARSi na tebe ukazuji prstem) nestály za to, kolik jsem za ně dala.
    A z těch co už jsem spotřebovala stál ještě ze pozornost the balm korektor :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. The Balm v kelímku? Ten mi nesedl. Nars za ty peníze nestojí, znovu si ho určitě nekoupím, a to ani kdyby stál půlku.

      Vymazat
    2. Ano, kromě toho balení co vedlo k rychlejšímu vysoušení, mi přišel fajn poměr cena/objem. Krémová konzistence a slušná výdrž. Já bych toho Narse nebrala ani zdarma - zalézá mi do pórů, cuckuje...

      Vymazat
    3. Já měla pocit, že mi ten The Balm právě přišel už vysušený z eshopu. Jakože už po sezoně.

      Vymazat
    4. Já kupovala v době, kdy značka přicházela na český trh a byl krásně krémový. Nicméně po půl roce používání vrchní vrstva začala vysychat, tak jsem vzala párátko promíchala a vše bylo při ok. Docela mě mrzí, že si nemůžeš být jistá ani u obchodu, že kupuješ čerstvou věc a opravdu se vyplatí kontrolovat expiraci.

      Vymazat
    5. to je fakt divné. jsem the balm měla tedy z FU a vydržel mi krásně krémový celé dva roky. nebo ke konci byl trošku sušší, ale pořád použitelný. a stýská se mi po něm, ovšem teď chci asi la mer... a HR.

      Vymazat
    6. Pořád s tím La Mer váhám...

      Vymazat
    7. La Mer taky na něj myslím...

      Vymazat
    8. Day, s tebou jdu příště na nákupy!

      Vymazat
  3. Ahoj Marti,
    dlouho jsem hledala idealni korektor a diky tobe a Pavle nasla. EL je opravdu skvely. Tu druhou "korektorovou" cast muzu pouzit i s klidem na pupinky a i na me smisene pleti drzi. :) Moc dekuji, ze ho diky tobe mam. Odstin W2 je pro me idealni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ti sedí. Problém je, že asi bude pořád jen v buticích, tudíž dost nedostupný.

      Vymazat
  4. Konecne jsem si přečetla, že korektor není nutné přepudrovat!!!! Nesnaším, co mi pudr dělá pod očima!!! A to jsem si myslela, že jsem divná, že nikdy nepudruju pod očima. HR určitě vyzkouším. Děkuji za tento článek!!!👍😉🙋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohutné pudrování = záruka zvýrazněných brázd :)). Zdravím a děkuji.

      Vymazat
    2. Ano,ano,pravdu díte! Díky za Váš blog a Insta. Libuju si.

      Vymazat
  5. Ahoj, já vyrazila na Tvůj popud pro HR, nebyla jsem si jistá odstínem, od prodavačky jsem byla poučena, že tento korektor není vhodný na oční okolí :-))) a nechala se nalákat na HR PRODIGY. Má tekutou konzistenci a bohužel rozjasnění chybí, takže Magic je stále na seznamu. Dřív jsem používala YSL, sice rozjasňoval, ale přišel mi hodně hutný a zvýrazňoval vrásky.

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jo - porad shanim svuj idealni ... Mam smisenou plet, kruhy pod ocima ani moc ne, spis chci projasneni. Akorat mam problem ze mam kuzi pod ocima strasne tenkou a diky tomu je videt kazda vraska :( zatim jsem nejvic byla spokojena s La prairie, ale porad to neni ono. Nars katastrofa - vyhozeny prachy 😔 ted jsem se nechala ukecat a zkusila vychvalovany Catrice a dalsi zklamani. Leze do vrasek :( MUFE HD jsem zkousela pri posledni navsteve Sephory a ze zacatku jsem byla nadsena krasne svetlou barvou a dobrym krytim i rozjasnenim, ale ani ne za hodinku se opet slil do vrasek 😔 Bohuzel v Brne nemame EL, abych ho mohla vyzkouset 😔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tekutý Catrice mi zalézá, stejně tak nový od Sephory. Jestli nejsou kruhy, stačí rozjasnit, EL má highlighter v peru. Jmenuje se DW Brush on glow BB highlighter a měl by být normálně v parfumeriích. Lze ho i smíchat s neperfektními korektory pro hladší a zjasňující efekt.

      Vymazat
  7. Dekuji moc Marti za radu, kouknu po nem. Jsi zlata 💋

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé tipy! Díky za ně. Také se jen tak lehce dotknu. Mám korektor NARS, ale bohužel jsem zvolila až příliš světlý odstín. Dále používám HD MUFE, ale stejně mám nejraději ten drogerkový s houbičkou od Maybelline. Někdy používám jen ten a žádný makeup.

    Dost si mne nahlodala na HR... ach jo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U me vede Clarins, zas tak bohatou korektorovou zkušenost nemám, ale tento je pro me super tak zatím nemám potřebu hledat jiný..

      Vymazat
  9. Ahoj Marti, nemám s korektory kdovíjaké zkušenosti, ani jeden z tvých Top 3 nemám okoušený. Zakotvila jsem u rozjasňujícího štětečkového "Airbrush concealer" od Clinique. Možná je to tím, že jsem nezkusila nic lepšího, ale přijde mi perfektní. Zakryje mi jak kruhy z nevyspání, tak případné nedokonalosti. :) Hlavně jsem našla odstín, který jde přesně k mé pleti (neutral fair), takže jásám. Máš s tímto korektorem zkušenost? Jinak asi časem neodolám a otestuju tvoje No. 1 od EL :)....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katy, v průběhu let jsem měla asi všechny Clinique korektory; ). Pokud ti Airbrush stačí, je zbytečné dávat přes litr za EL.

      Vymazat
  10. Vyborny clanok. Najst naj korektor je boj. u mna momentalne 1. priecku obsadil armani maestro eraser. 2. miesto patri klasike od EL double wear stay in place. Na trojke nemam ziaden. Spominany clarins vlasnim, ale nepouzivam a stale neviem prist na to, co mi na nom prekaza. Na korektor od HR sa musim minimalne pozriet. Pekny den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jestli máš v oblibě klasický DW, může ti HR přijít málo krycí.

      Vymazat
  11. Tak já jsem se zatím netrefila. Vlastním Sisley, nejsvětlejší odstín, není to ono, od Bobbi Brown mám rovnou korektor i concealer, ale taky to není ono, teď jsem si koupila nový MUFE a asi ho taky nebudu používat. Jsem fakt na nervy, přijde mi, že po čase jsou všechny vidět a že je to horší než pytle pod očima.
    Na operaci spodních víček je prý brzo.
    Tož zkusím ještě Helenku.
    P.S. Irituje mě, že na starší věkovou kategorii nejsou v parfumérkách prodavačky moc připraveny, přijde mi, že kolikrát vím o nějakém přípravku víc než ony.

    OdpovědětVymazat
  12. Dovolím si pokračovat a moje anabáze taky pokračuje . :-)
    Helenku mám ve vzorečku, na tu se chystám. Ale, vyzkoušela jsem mezitím produkty od Armani, Nars, Chanel, MAC, novou krémovou paletku od MUFE, Shiseido a......nic.
    Všechno je vidět a vypadá to dobře tak ze 2 metrů. Nebyla jsem ještě u EL a tou taky končím. :-)
    Myslím, že v mojí věkové kategorii (50 let) už asi neexistuje nic, co by pomohlo a nevypadalo to hůř než bez.
    Omlouvám se za tyto litanie, ale ulevilo se mi. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, omlouvám se za pozdější reakci, nestíhám :). Není vše způsobeno příliš hutným očním krémem? Či množstvím pudru? EL má i super rozjasňovací pero. Krytí nula, ale bezva rozjasnění a sjednocení.

      Vymazat
  13. Ahoj Martino, celoživotní honba za dokonalým korektorem, to mě pobavilo, mám to stejně. Používám Clarins 01 a díky za tip na Helenku, určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, já budu psát update. Na rozjasňující korektory. Témat moc, času málo :)

      Vymazat