pátek 12. února 2016

Jaro v Clinique (část I.) aneb Play with Pop

Ahoj kamarádi!

Dnes bych vám ráda představila první část  jarních novinek Clinique, které jsem měla možnost vidět a ozkoušet na školení v Clinique 11. února spolu s Pavlou @ohmybeautifullife (Pavlin blog naleznete ZDE).  Čímž ještě jednou děkuji Clinique za pozvání. 

Novinek je značné množství, proto jsem se rozhodla rozdělit článek na dvě části, abych Vám mohla o převážné většině sdělit pár informací. 

Obě jsme s Pavlou samozřejmě přišly vybaveny svými oblíbenými Clinique Pop Lip (já Punch, Pavla Party :)).

Nejprve jsme se pobavily u reklamních videí - kampaň je svěží a mladistvá. Poté nám a ostatním zúčastněným  (povětšinou se jednalo o konzultantky řetězců parfumerií) byly představeny jednotlivé novinkové produkty.

POP rodina se rozroste o nové členy.  Celá kolekce je inspirována Pop Artem a po Cheek Pop a Pop Lip, které jistě všechny znáte z řádění #cliniquevirus,  přijdou na trh následující libůstky na rty:

1) POP LACQUER (Lip Colour + Primer)
- plně krycí barva na rty s efektem lakované kůže s houbičkovým aplikátorem;
- po chvíli lehce zaschne;
- na našem trhu bude v šesti odstínech  (z deseti existujících);
- na trh přijde v březnu nejen do butiků;
- cena 640,- Kč. 
- na testování mám odstín 07 Go-go POP.


2) POP OIL (na rty a tváře)
- pro přirozený svěží vzhled; 
- krytí nízké; 
- konzistence lehká bez pocitu mastnoty;
- vhodný i pro mastnou pleť; 
- na našem trhu bude ve čtyřech odstínech;
- na trh přijde v březnu pouze do butiků; 
- cena 640,- Kč;
- na testování mám odstín 01 Poppy glow. 


3) POP GLAZE (Sheer Lip Colour + Primer)
- kombinace barvy a báze (a péče) s nižším krytím; 
- finiš: jemný lesk; 
- na náš trh přijde v březnu v šesti odstínech  (nejen do butiků);
- cena 640, - Kč; 
- na testování mám odstín 03 Fireball Pop;
- ač jsem  rtěnková holka a zastánce plného krytí, tento produkt mě ze všech tří na první dobrou upoutal nejvíc, má opravdu perfektní konzistenci a myslím, že to bude hit;
- v souvislosti s jeho uvedením bude končit Super Balm a rtěnky ve verzi Butter Sheer.


V návaznosti na produkty na rty mám další dobrou zprávu - mnou oblíbené konturky se v šesti odstínech dostanou i do parfumerií (dosud byly jen v buticích). Svoje čtyři jsem si koupila naráz - prostě jsem je musela mít.  Na mém IG je vídáváte často. Naprosto je miluju.

POP rodina dále v březnu přivítá netrpělivě očekáváné monostíny LID POP:
- vizuelně menší obdoba Cheek Pop včetně kytičkového reliéfu;
- cena 460,- Kč za kus;
- v buticích bude 8 odstínů, v parfumeriích 6;

- jsou vyráběny procesem pomalého pečení, kdy se tekutá barva pomalu zapeče do lehkého pudru  (patent);
- na testování mám odstíny 01 VANILLA POP, 07 AQUA POP a 10 GRAPE POP. Neskutečně se těším! 
- must have, bez diskuze. 

Makronek 2 v 1 (srub a balzám na rty) neboli Sweet Pots je roztomilost :
- již je na trhu v šesti odstínech za 640,- Kč/kus;
- krok jedna je cukrový peeling z řepného cukru a směsi olejů, před použitím se promíchá a následně aplikuje krouživými pohyby do rozetření, poté se setře ubrouskem, aplikuje se malé množství balzámu  (z druhé části krabičky) a znovu setře; 
- krok dva je lehce tónovaný balzám s jemným třpytem k použití po peelingu a kdykoli během dne.

Pep-start oční krém zvaný důvěrně Pepa je startovací oční péče pro generaci " Milléňátek", pro jiné generace poslouží jako osvěžující péče o oční okolí kupříkladu během dne.
- již je na trhu za 750,- Kč (15 ml); 
- aplikátor na konci balení slouží k rychlé masáži a přispěje k redukci váčků a zklidnění očního okolí; 
- je velmi vhodný jako podklad pro korektor; 
- mlaďošinky, zbystřete, toto by mohlo být pro Vás to pravé.  S hydratací a péčí o oční okolí je potřeba začít brzy, to píšu neustále. 

Stay Matte Universal Blotting Powder slouží ke zmatnění a fixaci makeupu:
- kompakt s houbičkou v universálním odstínu;
- cena 900,- Kč;
- funguje i jako zmatňující papírky;
-  lze použít i jen lokálně na téčko  (pro typ pleti 2), typ 3 a 4 ho ocení na celém obličeji;
- pěkné balení ve stříbrné barvě (s přiloženou houbičkou), ideální i do kabelky; 
- produkt tohoto typu v Clinique chyběl, určitě si získá mnoho příznivců.  Strukturu jsem vyzkoušela - velmi lehká a příjemná. 

Na co se nejvíce těšíte?  A kolik Lid Pop plánujete? :). Ráda si počtu. 

Druhou část novinek se pokusím zpracovat co nejrychleji, ať máte přehled před uvedením na trh.
Poté budu testovat produkty, které jsem na školení dostala darem, výsledky a moje dojmy si přečtete zde na blogu i na mém Instagramu .
(Btw obdržela jsem mj.i Heather Pop, kterou jako klasická #cliniqueteta již samozřejmě mám :), tudíž ji věnuji do soutěže jako jednu z cen, až bude mít blog 50.000 návštěv. Chodíte sem hodně, vypadá to, že to bude docela brzy /teď jsme na necelých 45.000/. Moc děkuji. Článek "Jak se ze mě stala Cliniqueteta" si můžete přečíst ZDE ). 

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení.
Pusu teta 

POP LACQUER (Lip Colour + Primer)
POP OIL (na rty a tváře)
POP GLAZE (Sheer Lip Colour + Primer) - swatche
POP GLAZE (Sheer Lip Colour + Primer)
LID POP
Swatche LID POP
Sweet Pots 
Sweet Pots  na punťovém ubrousku :)
Stay Matte Universal Blotting Powder (ofoceno z katalogu ze školení)
Pep-start oční krém - prostě PEPA
S Pavlou jsme přišly vybaveny svými Pop Lip - já vlevo Punch pop, Pavla vpravo Party Pop

32 komentářů:

  1. Pecka! Láká mě úplně všechno, tak jsem dost zvědavá na tvé dojmy. Díky za článek! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pepu (dobry název) používám přes týden ráno a opravdu krásně chladí a mírní pocit napuchlosti. Ten aplikátor za mě ale nic moc. Nemůžu uvěřit, že končí Super balm. To jako všude?? Budu muset koupit do zásoby, je to jediný produkt, který mi dá vždy rty do pořádku. Na Lid pop se už moc těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konec Super Balmu bude nejspíš všude. Proto jsem o tom napsala, aby si jeho příznivkyně mohly ještě včas nakoupit.

      Vymazat
    2. Tak to dekuji a urcite jich par koupim.

      Vymazat
  3. Samé krásné novinky! Lid pop a olej na rty a tváře se mi moc líbí!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Nemůžu se dočkat, až novinky vyzkouším. Lid Pop vypadají nádherně a asi je budu chtít všechny. Dále se těším ten olejíček a makronky.
    Děkuji za shrnutí a těším se na pokračování.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné věci, určitě neodolám některému z Lid pop, nejspíš Petal nebo Willow (nebo všechny...) a docela mě zaujal i Blot powder, tak uvidíme. :)
    Každopádně krásné novinky, to se Clinique povedlo. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujali ma rozhodne POP OIL a Pop glaze, tak sa mi snad v Bratislave podari zabehnut na ne pozriet.

    Obrovsky sa tesim z Tvojho blogu, konecne kvalitne clanky a este k tomu vtipne napisane. Ako prvy ku mne vdaka Tebe putoval All about eyes a som nadsena. Ake kremy (denny aj nocny) by si mi prosim poradila (40r. cez zimu susienka, so sklonom k supinkam pod licami, v lete miesanec s jemne mastiacou sa T-zonou)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Nedám přes den dopustit pod makeup a na hydrataci na Moisture surge (v té lehčí variantě). Minimálně 25 balení už jsem spotřebovala. Na noc Smart noční (jsou verze pro různé typy pleti, já mám Very Dry to Dry ). Kdybys chtěla rozjasnění, pak Turnaround řada. Skvělé jsou i oleje - jak Smart, tak Turnaround. Pod krém místo séra (Ideálně spíš na noc). Článek o péči o pleť ohledně krémů bude, časem. Teď mám v notýsku na plánu 2 . část novinek Clinique, článek o Chanelu, pak péči o pleť - odličovací přípravky, pak buď krémy nebo další díl Levné a dobré.

      Vymazat
    2. Velka vdaka, urcite pojdem minimalne do Moisture surge...a vidim to aj na olej ...a potom narodeniny :-):-).

      Na dalsie clanky sa tesim, smirujem aj insta ;-).

      Vymazat
    3. Tak uz len doplnujuca otazka prosim...Extende thirst relief je ta lahsia varianta?ani google totiz nevyplul uspokojivu odpoved....

      Vymazat
  7. Vypada to všechno nádherně! Nejvic se mi líbí LipLaquer a ten pudřík. To bych chtěla vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  8. Poslušně hlásím, že za "jen" Grape pop stín, vše ostatní moc young, happy and free.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tomu tak;). Grape mám dnes na očích v kombinaci s vanilkou a fialovou tužkou EL a jsem spokojená. Plus Pop Glaze 03, velmi příjemná záležitost. Na Pop Glaze pak mrkni, lepší výdrž i pocit než Rouge Coco Shine od dvojitého céčka.

      Vymazat
    2. Když já nemám doma ani rouge coco shine od dvojitého céčka, protože jsou na můj vkus málo krycí :).

      Vymazat
  9. Díky za shrnutí novinek, Marti. :) Já vybírám pudr a lid pop v odstínu grape a vanilla. Na zbytek mě asi neužije - říkám teď :DDD.....

    OdpovědětVymazat
  10. Super článek, krásná udělátka :-) pokud bych si měla vybrat jen jednu jedinou věc, tak určitě lid pop v odstínů petal 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petal si určitě koupím, je to nádherný odstín. A děkuji.

      Vymazat
  11. Už se nemůžu dočkat až budou v obchodech Lidpop a dost mě zaujal i Pepa :-) skvělé shrnutí novinek ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkná reportáž, díky za ní, všechno vypadá skvěle:))

    OdpovědětVymazat
  13. Marti, nejvíce mě zaujaly Pop glaze a Lid pop. Ale zatím nevím, zda je musím mít ;-) Budu muset kouknout naživo. Moc ti děkuju za krásný článek plný lákadel.

    OdpovědětVymazat