pondělí 19. června 2017

Okénko bydlenky domácí aneb Produkty sidolux(usn)í rodiny

Ahoj kamarádi! 

Dnes se pověnuji péči o domácnost a podělím se o své uživatelské zkušenosti  zejména stran nových produktů Sidoluxu.
Zároveň zabrousím i do pracích vod a představím některé další prostředky na praní prádla.

Kluci z Drogerie zDE spustili nový web a eshop www.mujsidolux.cz.


I. SIDOLUX 

1) Univerzální uklízecí prostředek s vůní Marseillského mýdla a s vůní hroznů


"Marseillský" Sidolux je můj co do vůně nejoblíbenější (psala jsem o něm  již ZDE) a ač je novinková vůně hroznů velice příjemná, přesto Marseille zůstává stran čichových buněk mou jedničkou.
V užitných vlastnostech jsou naroveň, plní vše, co mají a práce je s nimi pohodlná a snadná.
UNI Sidoluxy naleznou širokého využití, jak na podlahy, tak na rozličné omyvatelné povrchy.


2) Sidolux Expert Arganový olej

Jedná se o výběrový Sidolux produkt, tím pádem i dražší než Sidoluxy ad 1).
Primárně kvituji ucho na držení, lépe se mi s produktem manipuluje.
Ze všech Sidoluxů mě tento oslovil nejvíce.  Účinný, funkční, příjemná vůně.  Podlahy získají lesk. 
Krom plovoucích podlah se velmi vhodný i na podlahy dřevěné a na nábytek

Přípravek je koncentrovaný - na jeden kbelík stačí dvě víčka zcela bohatě.

Na eshopu je zde:
http://www.mujsidolux.cz/sidolux-expert-myti-drevenych-a-plovoucich-podlah-s-arganovym-olejem-750ml.html 

 
3) Péče o nábytek a jiné povrchy

a) Sidolux M sprej

Sprej se po nastříkání rozprostře po povrchu suchým hadříkem a po pár minutách po zaschnutí se rozleští stejným hadrem.
Je to výborný produkt, ale pro nás rychloženy je ad b) přívětivější.

Na eshopu je zde:
http://www.mujsidolux.cz/sidolux-m-sprej-proti-prachu-s-vuni-marseillskeho-mydla-350ml.html


b) Sidolux M v rozprašovači Marseillské mýdlo

Roprašovač jsem si ihned oblíbila.
Působí proti prachu a je vhodný na většinu povrchů, které se doma nachází (dřevo, mdf, plast, lakované povrchy a nerez).
Můj favorit.

II. VENTIM


Oba gely jsou konzistenčně poměrně hodně husté, což bude dáno nejspíš tím, že v sobě kombinují gel a prášek.
Jak tekuté produkty dávkuji dle oka, tak v tomto případě jsem se stran hustoty produktů přidržela návodu a dávkovala přesně za pomoci víčka (vkládá se přímo do bubnu pračky). 

Oba perou dobře, osobně mi více vyhovuje verze na barevné prádlo. 
Na bílé byznys košile raději k verzi na bílé prádlo používám ještě některý z ubrousků na bílé prádlo. 

Oba jsou vhodné na různé materiály vyjma vlny a hedvábí a funkčního prádla.
 
Vůně obou je klasická "prášková", jednoduše vůně čistoty.


III. PERLUX

a) prací kapsle (perly) na barevné a bílé prádlo

Kapsle v sobě v jedné části mají prášek, v druhé gel.
Já už si je kdysi sama koupila, recenzi naleznete v tomto Okénku bydlenky domácí.
Nemám důvod cokoli měnit, je to takový standard ve všech směrech.



b) aviváže


Jak možná víte, aviváže několik let již nepoužívám, stačí mi sušička.
Nicméně obě aviváže jsem, jak vidíte, spotřebovala.



Vůní mě z nich více zaujala verze Lovely Moment, která voní po ovoci.
Fresh Wind je klasická svěží vůně pocitu čistoty, Lovely Moment je pro můj nos sofistikovanější.
Avivážistky si rozhodně přijdou na své. Prádlo je měkké a provoněné.

Na eshopu jsou zde: 
http://www.mujsidolux.cz/perlux-lovely-moments-koncentrovana-avivaz-28pd-1l.html
http://www.mujsidolux.cz/perlux-fresh-wind-koncentrovana-avivaz-28pd-1l.html


Suma sumárum:
Gratuluji  Sidoluxu UNI, že zvítězil ve Volbě spotřebitelů 2017.
Měla-li bych z popsaných produktů volit must have za sebe, byl by to Sidolux Expert Arganový olej a Sidolux M v rozprašovači Marseillské mýdlo.

Čím vytíráte  podlahu? A máte nějakého ozkoušeného Sidolux favorita? Ráda si počtu, jako vždy.

Děkuji, že mě čtete.
Konec hlášení.
Pusu teta 

P. S.: Produkty jsem obdržela barterem; nejsem v žádném affiliate programu.

Až do 19.7.2017 je na eshopu www.mujsidolux.cz doprava zdarma.

2 komentáře:

  1. Zbožňujem toto okienko :))), veci na čistenie domácnosti sú mojou vášňou ...
    V tomto Vám závidím, na SK taký e-shop, ktorý by dodával tento presný druh tovaru, zatiaľ nie je, alebo som ho aspoň nezaregistrovala.
    Väčšinu vecí kupujem v DM, lacné kúsky a urobia čo majú :).

    OdpovědětVymazat
  2. Sidolux mánie mě minula :D podlahu vytírám univerzálním tekutým čističem z DM, ale až budeme mít ty dřevěné, tak si pořídím něco sofistikovanějšího :D

    OdpovědětVymazat