pondělí 12. června 2017

Ochrana před sluncem aneb Bezpečné opalování s Filorgou UV-BRONZE s bonusem péče

Ahoj kamarádi!


Dnešní článek bude vysloveně optimistický, protože mám rozpoužívané produkty na ochranu před sluncem od Filorgy a jednoduše zářím spokojeností.


Jsem ten nejsvětlejší fototyp, navíc trpím při špatné péči či nevhodných přípravcích solární alergií, takže se musím chránit opravdu dobře, byť na slunce cíleně nechodím  (zároveň špatně snáším horko).


Na řadu Filorga UV-BRONZE jsem se hodně těšila a jsem velice ráda, že mi české zastoupení značky tři produkty poskytlo k vyzkoušení.



1) Lehký krém na obličej  UV-BRONZE Face SPF50+ (ve 40 ml tubičce)


Lehounký fluidní krémík  se velmi snadno roztírá, nelepí, nezanechává pocit těžkosti.


Pokud ho použijete samostatně (bez následné aplikace makeupu), učiní přirozeně zmatněný finiš.


Vyzkoušela jsem tři způsoby aplikace:
- přimíchání do krému 
- místo krému  (na sérum)
- na krém. 
Všechny tři způsoby jsou uživatelsky pohodlné.

Bez problémů se snese s následně aplikovaným makeupem či BB nebo CC.


Krom ochrany před sluncem a prevencí vzniku pigmentových skvrn obsahuje i protivráskovou péči za pomoci sulforafanu, což je antioxidant rostlinného původu (poznámka na okraj: nastudovala jsem,  že  sulforafan se nalézá hlavně v brokolici).
Protipigmentová péče je zajištěna prostřednictvím vitamínu PP.


Tubička stojí 750 Kč.


2) UV-BRONZE Mist SPF50 (ve spreji 60 ml)


Tohle je prostě bomba

Ochranná hydratační a pečující mlha je aplikovatelná kdykoli a kdekoli, bez problémů přes makeup.
Je zcela neviditelná a makeup nikterak nepoškodí ani nezmění. 

Aplikace je snadná a rychlá. 

Mist obsahuje polysacharidy pro hydrataci a látky stimulující tvorbu kyseliny hyaluronové plus chondroitin sulfátu pro schopnost zadržovat vodu. 
V mistu se nalézá i vitamín H (biotin). Zapouzdřená ledovcová voda se postará o  osvěžení. 

Mist pořídíte za 890 Kč.


Kvalitních ochranných mistů je na trhu pořád nedostatek. 
Loni jsem měla La Roche Posay a dostavilo se zklamání.  Špatná střička s nerovnoměrným rozptylem produktu, lepivost, nepříjemný pocit. 
Mist od Filorgy stojí někde úplně jinde.



3) UV-BRONZE Body SPF50+ (ve válci se střičkou 150 ml)


Jedná se o suchý olej s božskou vůní.  Okamžitě se roztírá/vstřebá, aniž by zanechal pocit mastnoty.  Je neviditelný. 

Pokožka je po něm hladká na dotek s pocitem vyživenosti.


Obsahuje látky na zpevnění v podobě kyseliny hyaluronové a biorevitalizačního NCTF plus booster kolagenu.
O výživu pokožky se postará kokosový olej.
Tělový produkt obsahuje i antioxidační vitamíny A a E.

Cena je 890 Kč.



Suma sumárum:


Vynikající přípravky s vysokou ochranou a s bonusem péče #topotřebujete. 
Tetaštempl pro všechny tři, přičemž Mist je jednoznačný must have

Všechny tři produkty působí tak, že se u mě solární dermatitida nerozjela.  To je pro mě základním přínosem.

Produkty seženete na www.ifilorga.cz ZDE.


Chráníte se důsledně?  A jakou formuli preferujete - mléko, sprej, olej, mist, krém? Ráda si počtu, jako vždy. 


Děkuji, že mě čtete. 


Konec hlášení. 
Pusu teta

11 komentářů:

  1. Na tělo miluju opalovací oleje, na obličej krém. A na tu mlhu jsem zvědavá, začátkem července frčíme do Chorvatska a Filorga 100% nebude chybět v mojí kosmetický taštičce ��. Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Hmla sa mi paci. Ja som si nedavno kupila hmlu od Biodermy a teda je to skor sprej ako hmla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho jsem se právě bála, proto Biodermu kupovat nebudu. To bude nejspíš obdoba toho La Roche Posay.

      Vymazat
  3. Chranim, chranim, ale blbě, zase jsem se o víkendu nevhodne pripalila. Nastesti ne na obličeji, tam to padesátka jisti, případně bb či makeup s petatricitkou. Po této recenzi mě víc než mlha zaujal ten fluidní kremik na obličej. Bohužel se mi teď dost dělají soliterni pupínky (akné jsem nikdy neměla), plus ve vedru jsem hned mastná, myslis, ze by ten fluid byl vhodný i pro problematickou pleť?

    OdpovědětVymazat
  4. Chránim sa, dôsledne, pretože aj keď nie som úplná beloba, som dosť svetlá, k tomu modré oči, tmavé vlasy. A spálim sa do červena. T.j. ešte v časoch, keď sa mi podarilo sa spáliť, a to je už X rokov späť. Odvtedy radšej biela s opaľovákom 50, max 30 (resp. minimálne) ako spálená ako červená paprika.

    OdpovědětVymazat
  5. Pouzivam mnoho let Daylong. Je ale dost lepivy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho jsem používala Daylong Actinica. Pak to změnili, tak jsem musela jinam.

      Vymazat
  6. letos jsem si ten lrp pořídila a jsem docela spokojená. na mně je tedy spíš suchý až matující, nahradí mi odpolední pudrování, stříká rovnoměrně a docela určitě nelepí, spíš dělá sametovou pleť. jen když to přeženu, tak nechá bílý odlesk. ovšem těch 75 ml mi podle současných odhadů vydrží tak na 10 až 15 aplikací. což mi tedy přijde za ty prachy sakra málo. takže teď by mě dost zajímalo, jak dlouho vydrží menší filorga za skoro trojnásobné prachy?

    OdpovědětVymazat