neděle 18. června 2017

Mavala COLOR INSPIRATION aneb Léto na nehtech

Ahoj kamarádi! 


Moje oblíbená švýcarská značka Mavala přišla na trh s novou kolekcí Color Inspiration, která  obsahuje šest sytých (jarně/letně) veselých barev.

Jak mám ve zvyku, uvedu jak popis odstínu učiněný výrobcem, tak vlastní vnímání té které barvy.
Zároveň napíšu, jak se mi ten který odstín aplikoval a co jsem použila za top coat (případně, že jsem ho nepoužila). 




1) 283 CORAL BAY
- dle oficiálního popisu  osvěžující korálová


Bez top coatu uvnitř kanceláře

S top coatem

Popis barvy je zcela výstižný. 
Krytí na první vrstvu 100%.
Top coat jsem použila Bourjois gelový. 


2) 284 PURPLE BEACH
- dle oficiálního popisu sytá fialová





Souhlasím s charakteristickou barvy, jedná se o středně tmavou fialovou, intenzivní.
Obvykle mám problém s kryvostí fialových odstínů  (zvlášť u O.P.I. a Essie), zde se dostavilo příjemné překvapení.



Jedna vrstva mi sice nestačila, ale pigmentu je v něm spousta. 
Bez top coatu. 


3) 285 ROSE HILL
- dle oficiálního popisu  intenzivní fuchsiová




V charakteristice barev se přidržím  fuchsiového základu shodně s výrobcem.
Nádherná barva pro všechny vyznavačky sytějších růžovek.
Kryje v první vrstvě, byť níže uvedený Red River je na první vrstvu intenzivnější. 

Při stmívání venku. Náramky Pretty Precious (Pavla)

Rose Hill je oproti Red River o kapánek  řidší.



Druhý den po nalakování jsem pro intenzitu další vrstvu přidala a doplnila top coat (Mavala gelový - viz Topcoatový speciál).



4) 286 RED RIVER
- dle oficiálního popisu  žhnoucí červená


Ztotožňuji se s popisem odstínu.
Jedná se o překrásnou jasnou ferarriovskou červenou, která je sice poměrně výrazná, ale i tak vhodná pro kohokoli kamkoli.




Schopnost krytí je už v první vrstvě 100% , a to zcela jednolitě.
Intenzita pigmentu je vynikající.
Červená řeka se mi lakovala bezvadně.
Top coat jsem použila Ciaté s gelovým efektem  (z rakouského Marionnaudu).




5) 287 BLUE MOUNTAINS
- dle oficiálního popisu mořská modrá 


Taštička od Zuzky 

V mém vnímání barev se jedná o středně tmavý  tyrkys, v němž je větší podíl modré. 
Nejméně pigmentu ze všech šesti,  pro jednolitost jsou  třeba vrstvy dvě, pořád je však velmi nadprůměrný. Na druhou stranu mi zaschl ze všech nejrychleji. 




Top coat jsem nepoužila žádný. 
Jak vidíte, leskne se sám o sobě,  tak je to u všech.



6) 291 PINK CITY
- dle oficiálního popisu  elegantní růžová



Moje oko Pink City vnímá jako studenou růžovou s lehkým náznakem šeříku. V první vrstvě krytí tak na 90-95%, kdo není tak netrpělivý jako já,  i zde by mu nejspíš stačila jediná vrstva. 


Top coat jsem použila Essie gelový. 



Suma sumárum:

Kolekce pro mě jak dělaná! 



Všechny odstíny se vyznačují intenzivním pigmentem (s drobnou výhradou k BLUE MOUNTAINS).


Všechny jsou krémové, bez shimmeru či třpytek. 


Barevně se jedná o výrazné odstíny, nejjemnější z nich je Pink City.
Lakují se naprosto pohodlně. 


I bez top coatu jsou vysoce lesklé


Kvalitativně je celá kolekce vynikající.

Tetaštempl pro všechny a pro CORAL BAY a RED RIVER Tetaštempl s hvězdičkou. 

Pokud bych hledala mouchy jako jehlu v kupce sena, uvítala bych o něco brysknější schnutí (BLUE MOUNTAINS schne rychle, ostatní průměrně. V zájmu objektivity jsem nepoužila žádný urychlovač zasychání).

Ve Fannu stojí 1 ks  (bez slev) jako vždy  149 Kč, do konce června v rámci Festivalu péče a líčení minus 20 %. Pokud jste v rámci Festivalu už nakoupili (y), v šekové knížce je kupón na Mavala laky za 99 Kč.  Kolekci jsem viděla i v PeMi  (95 Kč za kus).


Jak se Vám tyto barvičky líbí? A už nejaký odstín máte?  Ráda si počtu, jako vždy.
 

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení.
Pusu teta


P. S. : Děkuji českému zastoupení značky za poskytnutí kolekce k recenzi.
Pokud by Vás speciálně zajímaly top coaty, najdete je ve zmíněném Topcoatovém speciálu .
Ostatní produkty Mavaly naleznete v několika  článcích - štítek ve vyhledávači "Mavala" či "mavalaczteta".

5 komentářů:

  1. Ahoj Marti! Nejvíc se mi líbí ten korálový... úplně letní barvička...pro ten si asi skočím :* Hezkou neděli...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj teto, děkuji za shrnutí, čekala jsem na tvou recenzi, myslím, ze min. 2 kousky budou moje😀 Btw z té "jarní" delikátní kolekce jsem po tvé recenzi koupila 157 Blush Pink a lakovala neustále dokola a jsem na dně 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blush Pink je krásná. A nakupuj, páč kolekce jde rychle na odbyt :).

      Vymazat
  3. Barvičky se moc povedly, krásně letní :)

    OdpovědětVymazat