středa 14. června 2017

Odličovače z Marionnaudu aneb Clean Rituals

Ahoj kamarádi! 


Péče je základ a pořádné a důkladné odlíčení předpoklad účinnosti následné péče a správné obnovy pleti. 

Proto jsem se rozhodla dnes sepsat tip na cenově dostupné, přičemž však velmi dobré, odličovače od privátky parfumerie Marionnaud z řady, která nese název Clean Rituals



Pojímám článek  jako #píárzpřesvědčení,  protože jsem si až na jeden níže zmíněný exemplář koupila vše za svoje.

Zároveň vzhledem k přátelským cenám řadím produkty do kategorie #levnéadobré. 


1) Dvoufázový odličovač očí 


Když jsme s dámami z Marionnaudu domlouvaly spolupráci,  tak jsem byla na pobočce upozorněna na dvoufázový odličovač očí jako na produkt, který stojí za to.  Jednu lahvičku jsem si tedy rovnou odnesla v rámci spolupráce s sebou. 

Dlouhodobě miluji dvoufázový odličovač Bi-Facil od Lancôme (viz celkový článek o Lancome). 
 
Jenže 125 ml stojí v základní ceně bratru 8 stovek, zatímco dvousložkový Eye Make-up Remover od Marionnaudu bez slev 349 Kč za 200 ml.

Počty jsou tedy jasné. 

Zmíněné produkty fungují na obdobném principu

Po promíchání obou složek se pomocí nakapání na vatový tamponek přiloží na oko, chvíli se nechá působit a bez dření a tření se oční makeup odstraní  (btw nezapomínáte odličovat vrchní řasy i zespodu? Tam je totiž řasenky nejvíc :)).

Oční odličovač Clean Rituals stáhne šminky bez potíží, funguje i na voděodolné produkty.
Skvěle se  jím odličují i matné rtěnky či dlouhodržící produkty na rty.

Oproti Lancôme je ho sice o něco větší spotřeba, ale pořád zůstává mnohonásobně levnější. 

Hlavní bonus spatřuji v nedráždivosti.
Vadí mi do očí opravdu hodně produktů obdobného charakteru, proto jsem měla vždy problém tohoto druhu s privátkami konkurenčních parfumerií. 

Po použití zůstává na oku trochu mastného filmu.  Mně to sice nevadí  (nejspíš i kvůli suchosti očního okolí), ale upozorňuji na to, protože někdo jakoukoli olejovou klouzavost na obličeji nemá rád. 

Ano, Lancôme je o něco účinnější, ale v poměru výkon cena si s ním v globálu Clean Rituals nakonec nezadá.

Pořád jsem si ještě mohla koupit limitkové balení a učinila jsem tak již dvakrát. To znamená, že produkt původně poskytnutý v rámci spolupráce se stává standardní součástí mé koupelnové police.  

Budiž toto nejsilnějším argumentem jako doporučení k Vašim nákupům. 

Koupit ho můžete i v mini verzi  (50 ml za tuším 99 Kč bez slev), buď na vyzkoušení či na cesty. Pro pinďu si ještě zajdu.


2) Tonikum Extra Comfort Lotion 


Tonikum je označováno jako gelové, ale nemusíte se bát nějaké sulcově se třesoucí hmoty :), je to pořád voda, nicméně ne tak "řídká" jako normální voda.

Neskutečně příjemná textura

Koupila jsem jedno balení (200 ml v základní ceně bez slev stojí 219 Kč), ozkoušela a mazala pro další do zásoby.

Výborné! 
 
Tato verze je zejména pro suchou pleť, osobně ho doporučím i normálkám či lehkým smíšenkám  pro komfortní pocit.
Problematická/mastnější pleť si může zvolit druhou verzi. 

Jsem velký zastánce tonik, používám je zodpovědně ráno i večer jako finále odličovací a čistící rutiny před péčí na obličej, krk i dekolt.
Nikdy tonikem neodličuji nahrubo, mám zásadu, že pokud je ještě něco na tamponku s tonikem, neodlíčila jsem pořádně.  

Miluju dlouho Clarins.  Nejlepší tonikum mého života je Filorga, to ale bohužel již déle není na skladě. Z levnějších bylo výborné polské Tołpa.
Jak jsem ráda, že jsem objevila toto.  Zásadně ušetřím.  Clarins je drahý. 


V sortimentu se nalézá ještě pleťové mléko, micelární voda, druhé tonikum a myslím, že jsem zahlédla i čistič na mokrý způsob a možná i gommage  (bez záruky).

Výhodou řady je krom ceny i možnost koupit různé velikosti, od 50 ml až k půllitrovým obříkům u některých produktů.


3) Odličovací  tampony 


Řadu let používám Marionnaud - tyto velké. 

Spotřebovala jsem jich mraky, kupuji je pořád a vždy ve více kusech.
40 kusů ze 100% bavlny stojí v základní ceně 35 Kč  (dříve pamatuji balení za 29 Kč).




Tonizujete?  A čím?  Ráda si počtu, jako vždy. 

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení.
Pusu teta 


P. S.: Článek jsem sepsala narychlo včera v noci po dalším nákupu.  Protože byla akce 2+1 na Marionnaud řadu (vzala jsem ještě odlakovač).  Akce ještě trvá, ale bohužel nevím s určitostí, zda taky končí 15.6. jako akce -40 % na druhý produkt ze sortimentu péče a líčení. Při minulém nákupu jsem využila tu čtyřicítku.
Snažila jsem se tedy publikovat aktuálně stran akcí, proto mi snad odpustíte málo fotek.  To už jsem nestihla. Pa

5 komentářů:

  1. Bez tonika si absolutně nedovedu představit péči o pleť, to je prostě poslední krok pro mě. Momentálně mám Kiehls a taky spokojenost. Na oči jsem si teď brala náhodou privátku z Douglasu, taky dvoufázák a je super, na tenhle od Maroonnaud už koukám delší dobu, tak vyzkouším pak :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tonizuju momentálně Estee Lauder Perfectly Clean. Koupila jsem ho, protože miluju vůni 3 minutové masky/čističe ze stejné řady. Případně ještě přestříknu růžovou vodou ve spreji. Tip na levnějšího kámoše se hodí vždycky! Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Tonikum používam každý deň, 2x, bez debaty, i keď som mu momentálne neverná s Jarišovou vodou z lekárne, ktorá aspoň mne robí rovnakú službu (alebo mám aspoň ten pocit).
    Striedam značky, zatiaľ mi ani jedna z nich neurobila zle.
    Zisťujem, najmä pod dojmom Tvojich článkov o tejto zančke, že by Marrionaud stál za hriech. Bohužiaľ, na SK nie je tak rozšírený ako Fann, a to nehovorím o tom, že v Nitre je len jedna mini pidi predajňa, pričom ja som mala vždy také šťastie na pani v predajni, že ma odradili na veľmi dlhú dobu tam chodiť. Škoda, dala by som si povedať ...

    OdpovědětVymazat
  4. Jako tonikum používám růžovou vodu od Hádka nebo purity vision... a maximální spokojenost...

    OdpovědětVymazat