středa 21. listopadu 2018

TETČINA ROČENKA - Premianti 2018 Díl III. Rty a oči (dekorativka)

Ahoj kamarádi!


Třetí díl série TETČINA ROČENKA pokračuje tím (pro mě) nejlepším ze sekce dekorativní kosmetiky za rok 2018 v sekci rty a oči.




(Pořadí v jednotlivých níže uvedených kategoriích je náhodné).

I. RTY
1) Pomezí péče a barvy - ROUGE BUNNY ROUGE ENCHANTING BLOOMS Tinted Luxe Balm


Můj nejlepší tónovaný balzám všech dob.


Celková recenze: KLIK

2) Rtěnky (v klasické verzi)

a) DIOR Rouge Dior Ultra Rouge



Mám dva odstíny: 770 a 999.
Proč jsou tak dobré, si můžete přečíst ve speciálním článku TADY.
(Recenze byla sepsána na odstín 770 - o 999 platí naprosto totéž).

b) GUERLAIN Rouge G


Inovovavá "vycvakávačka" se zrcátkem je kvalitativně ještě lepší než její předchůdkyně.
A jako bonus můžete vybírat z vyměnitelných obalů.
Jedním slovem: rtěnka - šperk a jedna z ikon značky.


V inovované verzi mám dva odstíny: 25 a 888.


Odstín 25


Odstín 888

Celkový článek včetně reportu z eventu je ZDE.


c) SISLEY Le Phyto Rouge


Císařovna mezi rtěnkami, opravdový skvost.
Geniální ve všech směrech (přestože #zaraketu).


Její výraznou předností oproti ostatním HE rtěnkám je efekt vyhlazení rtů - činí je plnějšími, svěžejšími a omlazenými.
Jednoduše: krémová hedvábnost.



Mám odstín 42.


3) Rtěnky pastelkové

a) SISLEY Phyto Lip Twist (mám odstín 17)




Božská mattka v hebounké textuře, příjemná po celý den.
A drží.

b) MARIONNAUD My Matt Crush z řady MAKE ME HAPPY




Odstín Intrepid Fuchsia

Sametová a vysoce pigmentovaná  mattka ve vynikající kvalitě za drogerkovou cenu.



Recenze na celou řadu MARIONNAUD MAKE ME HAPPY je ZDE.

c) BAGSY Wow Lips

Intenzita rtěnky, pohodlí balzámu.
Sytost a lesk.


Odstín 01 Killer Heels

Recenze (na celou značku Bagsy Beauty): KLIK


II. OČI

1) Oční stíny

a) ROUGE BUNNY ROUGE celomatná paletka Raw Garden LUNA

Moje nejpoužívanější stíny v letošním roce.

Naprosto ji miluji.


Podrobnou recenzi si můžete připomenout TADY.

b) ALCINA Smokey Palette



Nadstandardně slušná neutrální a variabilní paletka se studenějšími i teplejšími podtóny a různými finiši, to vše za rozumné peníze.

Recenze: KLIK

c) ANNABELLE MINERALS jílové oční stíny



Minimalistické složení - výborný výsledek.
Fungují na základě bílého a zeleného jílu, které zabezpečují vyhlazenost víčka.



Na jejich sypkou formu si lze lehko zvyknout (moje postřehy z výrobků značky včetně tipů a zkušeností s nanášením sypkých minerálních produktů této značky najdete ve dvou recenzních článcích TADY a TADY).

Mám tři odstíny, chovají se všechny shodně. 



2) Řasenky

a) BY TERRY Lash Expert Twist Brush je jednoduše skvostná.


Disponuje otáčecím mechanismem - první "natažená" poloha pro délku, druhá "otwistovaná" spirálovitá poloha pro objem.




Dělá řasy jak pro mrkací panenku,  neslepuje, drží řasy vzhůru bez zatížení, neobtiskává se a nedrolí. Mám ji z L'eclat Salon & Boutique (By Terry seženete i v některých Sephorách) a druhou jsem dostala od Péti @hatko82 k narozeninám.



b) DIEGO DALLA PALMA Ciglione




Výborná řasenka s větším  "dvojpřesýpacím" tvarem kartáčku perfektně odděluje, pročesává, rovnoměrně obaluje barvou, produžuje a dodává objem.
Co víc si přát.



Diego Dalla Palma seženete v Douglasu.

3) Tužky

a) SISLEY Phyto Khol Star Waterproof

Vážené dámy, nejlepší tužky, co jsem kdy měla (strčily do kapsy i Marca Jacobse).



Ideální konzistence.
Perfektní nanášení.
Bezproblémový úchyt i na stíny.
Neskutečná výdrž (i na vnitřní lince).
Postupně jsem si koupila tři. Nejradši bych měla všechny.
#zaraketu, ale stojí za všechny peníze.

b) ALCINA Magic Kajal

Vynikající tužka za rozumný peníz.

Podrobněji v recenzi ZDE.

4) Obočí

Na tomto místě Vás možná překvapí velmi levný výrobek - LOOK BY BIPA Eyebrow Filling Gel.



Jedná se o zabarvený gel (mám odstín 020 Dark).
Ano, mám a měla jsem lepší gely (můj dosud nejlepší je Rouge Bunny Rouge Silhouette of Grace Brow Expert).

Look by Bipa je tu ze tří důvodů:
- cena (Bipa Rakousko 3,45 Eur);
- můj dosud nejlepší gel z drogerie;
- pružný finiš - největší přednost (čímž myslím nezaschnutí do pevné krusty jako to dělá například Trend it up. Mimochodem na rozdíl od Essence gelu náplň vydrží v nezměněné konzistenci mnohem déle, Essence se mi po čase poněkud drolí).

Letošní rok byl zvlášť stran rtěnek velmi plodný a přinesl mnoho báječných výrobků.

Ráda si počtu o Vašich favoritech.


Děkuji, že mě čtete.
Konec hlášení.
Pusu teta

4 komentáře:

  1. Mým jediným nákupem v rámci Black Friday byla paletka Luna od RBR - přesvědčila jsi mě, že za to stojí. A musím uznat, že je fantastická! Takže dík a díky za Tvé ročenky, nemají chybu!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa taaaak kochááááám, čo kúsok, to zázrak.
    Jediné čo mám, je nová Diorka 770. Je dokonalá.

    OdpovědětVymazat