středa 17. října 2018

Marionnaud MAKE ME HAPPY aneb Nová řada dekorativní kosmetiky

Ahoj kamarádi!


Do parfumerií Marionnaud přichází vlastní ucelená řada dekorativní kosmetiky s názvem MAKE MY HAPPY.



Měla jsem možnost s předstihem řádně otestovat značnou část portfolia a dnes bych Vám kolekci ráda přiblížila a zároveň sdělila své dojmy z mnou vyzkoušených produktů.

Již jste měli možnost vidět na mém Instagramu hodinový stream, tudíž tento článek bude jakousi sumážkou.

Nakonec jsem se rozhodla zahrnout vše do jednoho článku, ať to máte pohromadě, byť článek bude delší.



I. PLEŤ

1) Báze pod makeup MY SIMPLYGLOW PRIMER
(449 Kč/30 ml)


Projasňující báze zlatavě šampaňské barvy s výraznější perletí.
Produkt je určen pro několik možností použití: jako primer, samostatně bez makeupu, k přimíchání do makeupu  či jako tekutý rozjasňovač.


Moje uživatelské dojmy:

Vyzvihuji příjemnou konzistenci a univerzálně použitelný odstín pro různé tóny pleti. 
Pro samostatnou aplikaci je dle mého názoru až příliš perleťový. 
Stran vysoké perleti se mi jeví nevhodný pro mastnou pleť.
Mně se nejvíc osvědčil pro přimíchání do makeupu pro odraz světla a jako tekutý rozjasňovač. 


Jedna kapka rozetřena nahruubo

Obecně mám tyto typy produktů v oblibě, v daném případě bych uvítala nižší intenzitu perleťových odlesků.


2) V kolekci jsou dva druhy makeupů:


a) MY RADIANCE  FOUNDATION
(Flakon s pumpičkou 25 ml/449 Kč)


Svěží a lehký projasňující makeup.
Obsahuje olej ze slunečnicových semínek pro výživu.


Moje uživatelské dojmy:

Lehounká textura, někde na pomezí fluidu a krémové vodičky. 
Nejedná se o typ zasychací vodičky.

Dle mého názoru bude nejvhodnější pro normální a suchou pleť (smíšenky zapudrují). 
Je konzistencí a chováním někde na pomezí Chanel Vitalumière Aqua (texturou), Clinique Even Better Glow (co do projasnění; Clinique je krémovitější) a Guerlain Lingerie de Peau (co do sjednocujícího vyznění).

Nejvíce se blíží k Chanelu a je schopen být jeho rovnocenným substitutem.
Pro mě absolutní TOP.

Přirozeně projasněný vzhled, nižší krytí, druhá neviditelná kůže.

Nevydrží sice celý den, ale odchází naprosto bez povšimnutí.  Neshlukuje se, necuckuje, nezvýrazňuje sušší místa. 

Na aplikaci stačí prsty, případně houbička (doporučuji měkčí). 
Pokud štětec, tak spíš plochý či stiplík/duofiber, husté kabuki jsou zbytečné.


K dostání je šest odstínů, mám nejsvětlejší 01 Bright Ecru.


b) MY COCOON FOUNDATION
(Flakon s pumpičkou 25 ml/469 Kč)


Krémový makeup hedvábné konzistence.

Moje uživatelské dojmy:

Oproti RADIANCE ad a) je hustší a více kryje, krytí bych označila za střední (a lze ho vrstvit). 
Oproti RADIANCE také déle drží (celodeňák/celonočňák).

Finiš je označen za matný, já bych spíš řekla samet. Matu se dosáhne následným přepudrováním. Žádná maska, žádné přehnané "uschnutí", přirozenost.

Zachovává hydrataci po celou dobu nošení. 
Pro Vaši představu: nejvíce mi připomíná Clinique Superbalanced Silk.


Tento bude vhodný i pro mastnější pleť.

K dostání je šest odstínů; mám nejsvětlejší 01 Light Beige.


3) Korekce nedokonalostí:


a) MY RADIANCE PEN
(359 Kč/3 odstíny)

Prozjasňující pero (nikoli korektor v pravém slova smyslu) s klikacím mechanismem a štětečkem pro aplikaci evokuje typově Touche Éclat od ysl.
Velmi vhodný produkt i pro starší pleť. 

Moje uživatelské dojmy:


Ysl zcela nenahradí (ale je cca 3x levnější).
Z logiky typu produktu je krytí nízké. Velmi hezky a neviditelně splyne s pletí. 

Během nošení nezalézá do vrásek a lze ho v průběhu dne jednoduše doplnit. 

Tento typ produktů mi sedí.


b) MY FLASH CUSHION
(429 Kč/3 odstíny)


Korektor s "kušónkovým" typem aplikátoru (houbičkou).

Moje uživatelské dojmy:

Doporučuji ho po nanesení řádně zapracovat, poněkud po pleti prokluzuje, tudíž je vhodné buď důkladně vklepat prstem či použít  štětec na korektor.
Kryvost je střední, řekla bych.



II. OBOČÍ 
Tužka MY BROW DESIGNER PENCIL
(229 Kč/3 odstíny)


Klasická ořezávací tužka se spirálkovým kartáčkem na druhé straně (spirála je velmi dobrá). 
Mám nejtmavší odstín Brunette.


Moje uživatelské dojmy:

V pohodě.  Žádná revoluce, použitelnost bez potíží. 
Kdo potřebuje více vyplnit obočí (já nikoli), uvítal by zřejmě vyšší pigmentaci.
Pro lehčí ruku je naopak nižší intenzita výhodou, neboť zabezpečí přirozený vzhled.



III. OČI 
1) Báze pod oční stíny MY EYESHADOW PRIMER
(269 Kč/1 odstín)


Pleťově lososový primer ve šroubovací "tužce" .

Moje uživatelské dojmy:

Doporučuji aplikovat spíše menší množství. 
Snadno se rozetře prstem (či štětcem) a díky své barvě neutralizuje žilky na víčku. 
Není ani suchý, ale ani lepivý. 
Nejsem primerová holka co se týká očí, většinou si vystačím jen s korektorem jakožto podkladem, tudíž se jedná o kategorii, kde jsou mé globální zkušenosti nejmenší.


2) Oční stíny
a) monostíny MY SILKY EYESHADOW 
(269/20 odstínů - mám 3)


Pudrové stíny v rozličných odstínech.

Moje uživatelské dojmy:

Mé zpovykané stínové já hodnotí jako průměr. 
Výhradu mám k přilnavosti k víčku ve smyslu, že při stínování blednou.
V případě těchto stínů je báze žádoucí, pomůže chytit a zamknout.



b) paletky MY SILKY EYESHADOW PALETTE
(399 Kč/4 typy - mám verzi Seductive Plum)

Pětice pudrových stínů v jedné paletce.



Moje uživatelské dojmy:

Shodné s monostíny. 

Varianta Seductive Plum obsahuje moc hezké odstíny se studeným vyzněním.


3) Tužky MY GRAPHIC KOHL PENCIL
(229 Kč/6 odstínů)

Ořezávací tužka.

Moje uživatelské dojmy:

V pohodě. 
Měla-li bych být šťouravá, snesla bych sytější pigment.
Tužku ale používám ráda, mám odstín Enchanting Plum.


4) Tekuté linky
(nemám, nezkoušela jsem)

5) Tři typy řasenek
(nemám, nezkoušela jsem)



IV. RTY

Moje nejoblíbenější kategorie dekorativky vůbec:).

V nabídce jsou čtyři druhy různých produktů na rty různého typu, krytí a finiše, tudíž si každá z nás dle svých preferencí a potřeb může najít ten svůj.

Začnu od nejvíce krycí varianty, tedy dle krytí sestupně.


1) MY MATT CRUSH
(299 Kč/10 odstínů)


Rtěnky krémové konzistence v jumbo tužce v sytých odstínech s matným finišem a s obsahem divokého manga pro zvláčnění rtů.

Každá z nich má obal v barvě produktu pro snazší orientaci a perfektní tvar pro precizní nanesení (konturka není třeba).


Moje uživatelské dojmy:

Která z vás má ráda například Art Sticky od Bobbi Brown, bude to pro ně trefa. 
Dokonce bych si troufla říci, že Art Sticky jsou sušší.

Mám tři výrazné odstíny, které se chovají naprosto shodně:
Passionate Red (střední klasická červená, neutrální);

Impish Pink (zářivá růžovka s náznakem korálu);

Intrepid Fuchsia (studenější než Impish Pink, růžovofialová).






Vynikající produkt. 
Drží a nedělá žádné neplechy. 
Snadno se opravuje. 
Jakkoli je matná, zůstává v průběhu celého dne hebká.



2) MY COLORGLAM LIPSTICK
(349 Kč/10 odstínů)


Vysoce pigmentovaná rtěnka v elegantním stříbrném obalu s magnetickým zavíráním disponuje finišem sametu.

Moje uživatelské dojmy:

Mám odstín 02 Devil Red (zářivou červenou s teplejším podtónem).


Plně kryje už v jedné vrstvě. 
Velmi slušně drží. 

Ideální poměr mezi výdrží a příjemným pocitem na rtech. 
Pro vyznavačky sytějšího efektu. 

Nejvíce se podobá matným Popinám od Clinique.



3) MY CRAZYSHINE LIPSTICK
(349 Kč/10 odstínů)


Obal je shodný jako u MY COLORGLAM. 
Jedná se o sheer rtěnku s lesklým finišem.


Moje uživatelské dojmy:

Mám odstín 03 Irresistible Ruby (jahodově červenou, šťavnatou).

Zralejším ženám doporučuji konturku  - stran typu produktu a konzistence, která lehce prokluzuje, je pro starší rty vhodné "uzamknout" produkt na rtech.


Tento typ rtěnky ocení ženy, které hledají vyvážený poměr barvy a komfortu a které preferují decentnější krytí (i když oceňuji, že  se dá produkt navrstvit pro vyšší intenzitu barvy).
Speciálně "můj" odstín 03 může být tím odstínem  pro děvčata či ženy, které chtějí začít s červenou, ale prozatím si netroufnou nebo nepreferují plné krytí.



4) MY BAUME CHERI
(269 Kč/4 odstíny - mám odstín Lovable Rosewood)


Balzámová rtěnka, co do intenzity bych ji označila jako jemně tónovaný balzám. 
Finiš je lesklý.


Moje uživatelské dojmy:

Vzhledem k tomu, že  jsem u produktů na rty vyznavačkou povětšinou plného krytí a sytých barev, pro moje potřeby se jedná spíše o výživu než o dekorativní kosmetiku. 
Bude ideální pro ty, kdo nechtějí barvu viditelnou na první dobrou a dávají přednost nádechu barvy ve spojení s péčí.


5) Transparentní konturovací tužka 
Nezkoušela jsem.



Suma sumárum:

Přeji nové řadě Marionnaud MAKE ME HAPPY hodně spokojených zákaznic a děkuji českému Marionnaud za možnost kolekci vyzkoušet.



Vyzdvihuji vzájemnou propojenost a kombinovatelnost produktů. 
Produkty naleznou využití pro rozličné příležitosti i pro specifické požadavky jednotlivých spotřebitelek.

Kolekce působí dospělým dojmem

Líbí se mi i obaly, a to včetně papírových.


Poměr cena výkon je v nadstandardu, přičemž níže uvedené produkty se vyrovnají highendovým, a to za zlomek ceny.

MY RADIANCE FOUNDATION je jednoznačným objevem roku. 
#Tetaštempl dále uděluji MY COCOON FOUNDATION a rtěnkám MY MATT CRUSH a MY COLORGLAM LIPSTICK.



Co z kolekce zaujalo Vás? Pokud Vás zajímají ještě další podrobnosti, jsem k dispozici přes komentář či na Instagramu.  Ráda si počtu, jako vždy.


Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta



P.S.: Na oficiální charakteristiku produktů se podívejte na eshop parfumerie Marionnaud.
Popisky produktů (a samozřejmě i uživatelské dojmy) jsou čistě moje subjektivní.

3 komentáře:

  1. Tiež som "rúžová", asi to bude vekom :D Takže najviac zaujali matné rúže, dala by som si povedať :)...

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Vám jsem tuto řadu kosmetiky objevila, byla vyzkoušet, dostala vzorky a z Radiance makeupu jsem paf! Úžasný! Na mně má i bezva výdrž, skvělé sjednocení, krytí, přitom na pleti není znát. Takhle mi zatím nevyhovoval ani žádný highend. Zítra si pro něj jdu. A koukám, že teď je dokonce ještě 20% sleva, příjemný bonus ;)

    OdpovědětVymazat