pondělí 26. listopadu 2018

Opět RENOVALITY aneb Péče o tělo (Skořicový tělový olej & Neroli)

Ahoj kamarádi!

Renovality uvedlo na trh spoustu novinek a já se dnes budu věnovat dvěma z nich, které si momentálně nejvíce užívám.


1) SKOŘICOVÝ TĚLOVÝ OLEJ (100 ml)


Olej je složen ze skořicového esenciálního oleje a oleje z pšeničných klíčků

Já si ho při použití na tělo míchám (ředím) s jojobovým olejem (rovněž od Renovality).

Olej z pšeničných klíčků má za cíl zachovat hydrataci pokožky. Skořicová silice zabezpečuje lokální  prohřátí pokožky, díky kterému dochází k rozšíření cév. Proto se tento výrobek hodí například na unavené svaly.

Zároveň tato silice působí dezinfekčně.

Mému nosu Skořicový olej voní jako skořice a hřebíček, jimiž byla hojně posypána ovesná kaše. 

Vůně mi navozuje relaxační náladu.

Jak aplikovat na tělo: 
Nejprve je olej nutno zředit nosným olejem  (při použití na tělo používám, jak jsem shora uvedla, Jojobu). Poté se olej vmasíruje.

Pro koho:
Pro každý typ pokožky.
U osob s citlivou pokožkou je vhodné  Skořicový tělový olej nejprve  vyzkoušet na malé ploše (pozn.: ač mám sklony k citlivosti, žádnou nežádoucí reakci jsem nezaznamenala).

Tento olej se nedoporučuje používat v těhotenství.

Je vhodný i na ošetření celulitidy. Jak jsem jinak v péči důsledná a pravidelná, stran pomerančády nejsem schopna udržet systematičnost, tudíž v tomto smyslu report nepodám.

Osobně skořici nejvíc používám jako přísadu do koupele a do aromalampy.

Skořicový tělový olej dle mého názoru nalezne největší uplatnění v chladném ročním období.


2) NEROLI TĚLOVÝ OLEJ (100 ml)


Do Neroli jsem se zaláskovala doslova na první použití (a už jsem na dně lahvičky).

Neroli se získává pomocí parní destilace z květů hořkého pomeranče. 

Má intenzivní vůni, kterou já zbožňuji, pro někoho může být až příliš, což  je individuální.

Tento olej obsahuje i nosný jojobový olej a pospolu slouží k regeneraci a zlepšení pružnosti pokožky, zároveň mají antioxidační účinky.

Neroli je vhodný pro všechny typy pleti.

Jak aplikovat:
Kapátkem se olej nabere do dlaně, kde se prohřeje.
Poté se nanáší na vlhkou pokožku těla.

Krom toho, že je vůně pro můj nos královská, Neroli udrží pokožku vyživenou. 

Dávám ho na celé tělo kromě obličeje a dekoltu.

Komu tato vůně lahodí, rozhodně by si měl Neroli pořídit. Krom smyslového prožitku se totiž dostaví i požitek pečující.

Pro Neroli jasný #Tetaštempl.

O dalších olejích od Renovality napíšu zase příště.


 Oleje seženete na www.renovality.cz. Jukněte, teď mají i různé vánoční sady.


Co Vy a Renovality? Ráda si počtu, jako vždy.

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

2 komentáře:

  1. srdecne pozdravujem....nahodou som nasla vase recenzie pri hladani opuncioveho oleja. neroli milujeeeem, najradsej by som ho aj pila,som zavisla tejto voni... tomu som podriadila aj vyber parfemov....mam vela typov aj na slusne kremy ci uz kupene alebo miesane v lekarni,do ktorych tento a aj mnohe ine oleje primiesavam a mam z nich vynikajuci pocit. Neroli je skutocne asi antidepresivum , lebo ked si privoniam napriklad aj teraz v zime, hned mam lepsiu naladu :).Odhliadnuc od ceny v renovality nie je co dodat, je viac ako priazniva...i ked kupujem aj inde....
    pozdravujem katarina

    OdpovědětVymazat
  2. Tak je jasné, že je potřeba se občas trochu zkrášlit. Já sama chodím na prodlužování řas a celkově na sebe napatlám kdejakou vodičku, pěnu nebo pudr, který vidím. Hodně toho teda taky vyhazuju, což je něco, co bych chtěla letos eliminovat. Prostě využívat jen věci, které skutečně používám. :)

    OdpovědětVymazat