sobota 24. listopadu 2018

TETČINA ROČENKA - Premianti 2018 aneb Díl IV. ALTERNA (favorité a inovace)

Ahoj kamarádi!

Dnes shrnu svou vlasovou péči za pomoci přípravků značky Alterna v roce 2018, což bude vlastně jednobrandový speciál Tetčiny ročenky v kategorii Vlasopost.




V tomto článku podám informace o inovaci (která přišla letos na podzim) a popíšu výrobky, které jsem letos vyzkoušela včetně svých největších favoritů za rok 2018.

Za uplynulou řadu let je Alterna mou nejoblíbenější značkou vlasové péče, a to díky mému kadeřníkovi Petru Volákovi (momentálně salon Komohair), který mě k ní přivedl. 

Alterna letos prošla inovací (která stále pokračuje) a krom pokroku v  technologii výrobků je "vedlejším" efektem i změna obalů.  

Postupnou změnu obalů kvituji s povděkem - umožní totiž snazší spotřebitelovu orientaci u subjektů nabízejících výrobky Alterny k prodeji. 

Na těch místech, kde uvidíte nové obaly, bude zřejmé, že  je výrobek originální.

Pro demonstraci uvádím původní variantu mé dlouhodobě nejpoužívanější řady Alterna Caviar Replenishing MOISTURE:
Vlevo na fotografii je obal původní a vpravo nový.



Na další fotografii vidíte správné označení distributora, kterým je pro naše území Salon Professional.


Zdůrazňuji tato fakta, protože, jak víte, dlouhodobě jsem zarytým odpůrcem pokoutných prodejů, a teď je stran Alterny situace nad míru přehledná.

Na stránkách www.alternahair.cz KLIK (kde je oficiální eshop) zároveň zjistíte seznam salonů, které s Alternou pracují a kde si můžete produkty zakoupit osobně, jakož i seznam autorizovaných eshopů

Za sebe doporučuji probrat vhodnou Alterna řadu s kadeřníkem, pokud se značkou začínáte. Přeci jen odborný pohled je nezastupitelný. 


V Komohair - jsme Alternisti:)

Úvod byl poněkud delší, ale pokládala jsem za nutné tyto informace sdělit.

A nyní se budu věnovat mým favoritům Alterny za rok 2018:

1) Alterna Caviar RESORT



Caviar Resort je letní péče, kterou jsem podrobně recenzovala ve článku TADY.

Přes léto jsem si nejvíc  užívala Air Dry Styling Balm pro "beach look" bez použití tepla. 

Nanesla jsem, promačkala, nechala uschnout, případně tento postup pro větší definici někdy doplnila stočením pár pramenů a jejich přichycení mměkkými gumičkami do doby jejich uschnutí.
V ještě vlhkém stavu


Již v uschlém stavu při použití několika smotaných pramenů fixovaných gumičkami do doby uschnutí; tak jsou vlnky definovanější  (plus letní zahrádkování u nás u Botiče:))
Již v uschlém stavu jen po promačkání výrobku do vlasů


2) Alterna Caviar Anti-aging ANTI-FRIZZ 


Pozor, tady mám produkty ještě v obalech původních, protože jsem je začala používat ještě před uvedením inovace, v rámci níž se obaly změnily. 


Nyní už jsou obaly v barvě fialové.

O výrobcích této řady jsem se postupně zmiňovala už na Instagramu v příspěvcích i ve Stories, dnes bych proto provedla komplexní sumážku.

Pro nás "žíňařky", jakož i pro ženy s hustšími vlasy či vlasy nepoddajnými, kudrnatými či vlasy se sklony k elektrizaci a krepatění je to tato řada  trefa do černého.
Skupina produktů cílí na hebkost vlasů.

Kolekce obsahuje ochraňující komplex s názvem "Our Climate Shield Complex", což je technologie kontrolující míru vlhkosti ve vlasech podle prostředí a klimatických podmínek a je schopna udržet vlasy hebké a poddajnější, s vyhlazenou strukturou.

Komplex zahrnuje směs tří olejů (avokádový olej pro posílení  vlasového vlákna, oživení a pružnost, čajovníkový olej s Omega-6 mastnými kyselinami pro přirozený lesk a olej z katránu etiopského pro uhlazení vlasů).

Produkty zároveň obsahují  výtažek z kaviáru s Omega-3 mastnými kyselinami.


a) Olej Omega+ ANTI-FRIZZ Nourishing Oil (50 ml) má za cíl pomoci suchým a křehkým vlasům a ochránit je proti poškození.


U Attersee

Uhlazuje vlasy, dodává jim hebkost a jemnost. 
Zvyšuje lesk a zabraňuje krepatění.

Pro koho:
Pro matné/suché vlasy a/nebo pro vlasy zralejších žen.
Dle mého názoru ho nejvíce ocení vlasy silné, vlasy s hrubší texturou, vlasy nepoddajné, vlasy se sklonem k elektrizaci a samozřejmě i vlasy kudrnaté.
Pro jemné a plihnoucí vlasy podle mě nebude.

Aplikace:
Postačuje malé množství (spotřeba je minimální, a tak se vyšší investice rozloží v čase).
Osobně používám dvě kapky.
Doporučeno je použití do čistých a vlhkých vlasů.
Já ho používám i do suchých vlasů pro finální péči a uhlazení konců vlasů.

Bonusy pro mě:
Oceňuji, že nenechává mastný pocit.
Konzistenčně je lehounký, přesto však silně vyživující.
Perfektně mi krotí hřívu zejména ve smyslu eliminace krepatění, což moje vlasy potřebují.


b) ANTI-FRIZZ Omega Dry Oil MIST


U Traunsee

Ve 150 ml flakonku s rozprašovačem se ukrývá lehká mlha obsahující  extrakt z kaviáru a směs Omega olejů pro lesk a uhlazení krepatých a nepoddajných vlasů.  Vlasy zanechává hebké, hladké a vyživené. 
Zároveň poskytuje i tepelnou ochranu.
Dá se aplikovat na vlhké i suché vlasy.

Oproti oleji ad a) je lehčí, hodí se tedy  i pro vlasy, jimž hutnější oleje nesvědčí. 

c) Anti-Frizz Blowout Butter


Lehounký krémík, který se přemění na nezatěžující olej.
Při použití na vlhké vlasy uhladí, zkrotí, dodá lesk, chrání proti teplu, poradí si se statickou elektřinou. 
Já ho používám i na vlasy suché jako pečující styling - lehce tuží a zabezpečí, že vlasy nepoletují.

Totální objev roku.

d)  Anti-Frizz šampon a kondicionér



Tato dvojička (jakož i celá řada) je jak šitá na míru mým vlasům, o čemž jsme se shodli i s mým kadeřníkem v rámci naší diskuze. 
Potřebuji uhladit, vyživit, hydratovat, odstratit statickou elektřinu. A tato řada mi dodá vše.

Přínosem používání výrobků z této řady je pro mě výrazné snížení nutnosti používat žehličku.


3) Alterna Caviar Replenishing MOISTURE (zmíněno již výše) duo šampon + kondicionér



Jak původní, tak i inovovaná verze hydratační řady je pro mě nezbytnost. 
Zastávám názor, že hydratace je stěžejním prvkem jak pro péči o pleť, tak pro péči o vlasy (a pokožku hlavy).

Alterna Caviar Replenishing MOISTURE šampon a kondicionér
plus finální péče 
Anti-Frizz Blowout Butter (nežehleno)

Na doplnění pro toho, kdo používal z kaviárové kolekce řadu REPAIR X, uvádím, že se transformovala v řadu Restructuring BOND Repair (zjednodušeně řečeno slouží vlasům narušeným, poškozeným a zabezpečuje hloubkovou regeneraci).

Já z ní prozatím vyzkoušeno nemám nic, ale chystám se minimálně na masku, kterou jsem několikrát měla z původní řady a byla naprosto skvělá. 
A ač mám vlasy stran dlouhodobého opečovávání navzdory genetickým předpokladům v pořádku, teď na  chladné období (přechody ze zimy do tepla, pokrývky hlavy) bych mohla "přitvrdit".

Za ta léta, co Alternu používám, jsem si tak nějak samovolně navykla mít doma dva druhy šamponu a kondicionéru. Vždy mám výrobky na hydrataci a zároveň výrobky proti krepatění a používám je podle momentální potřeby.
Tento základ pak doplňuji speciální péčí.



Na zmíněném eshopu KLIK a v salonech se značkou pracujících (plus na eshopech takových salónů) lze různé varianty Caviar řady zakoupit ve zvýhodněné dvojičce šampon + kondicionér (a momentálně do 25.11. probíhá na www.alternahair.cz BLACK FRIDAY - sleva 20 % na celou Alternu. Na FB jsem zjistila kódy: pro ČR "BLACKFRIDAY", pro SR "BLACKFRIDAYSK").

Pokud byste si chtěli znovu přečíst další články o Alterně a výrobcích, najdete je kupříkladu tady:
- celkový článek o vlasové péči (nejen Alterna): VLASOPOST I.
- celkový článek o stylingu a pomůckách (nejen Alterna): VLASOPOST II.
- Alterna šampony, kondicionéry, styling, péče:  KLIK
- Spotřebované produkty: Tetčina popelnice 
-  Tetčina ročenka - Premianti 2017: Díl o vlasech

Jaká je Vaše oblíbená značka vlasové péče? A už máte něco z portfolia Alterny vyzkoušeno? Ráda si počtu, jako vždy.

Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení. 
Pusu teta



P. S.: Mám drobnější spolupráci se Salon Professional (barter), čehož si nesmírně vážím. 
Nicméně mj. z mých starších článků z doby, kdy žádná spolupráce nebyla, plyne #píárzpřesvědčení a můj oblíbený hashtag #jednouAlternanavždyAlterna.
Alterna je dražší, investice se však vrátí. 
To potvrzuji "na vlastní vlasy".

1 komentář:

  1. Nejraději mám jejich CC cream a sprej proti krepatění. Ted aktuálně používám vlasovku od Loreal Prefesionall řadu Vitamino color ... K této se vracím několik let a poměr cena x výkon je slušný. Bohužel mi ted vlasy dost padají, tak sháním něco proti padání vlasů.

    OdpovědětVymazat