pondělí 20. listopadu 2017

Parfémopost aneb Moje oblíbené podzimní a zimní vůně

Ahoj kamarádi! 


Dnes si spolu zavoníme:).

S příchodem chladnějšího období sahám po výraznějších a těžších vůních  (ačkoli jednu celoročku svěžejšího charakteru tu také mám - Allegrii).


I. INTIMACY 


Novinkové vůně INTIMACY existují ve třech variantách - Sheer, Noir a Nude.
Mám dvě z nich.

1) INTIMACY SHEER  (v růžovém flakonku).
 
Její hlavní složkou je Kazanlak růže (nazývaná dle města ležícího poblíž Růžového údolí v Bulharsku).
☆Složení (oficiální popis):
Hlava: bergamot, mandarinka, citron, kardamom, růžový pepř
Srdce: bulharská růže, jasmín, zimolez, kdoule, koňak
Základ:pačuli, vetiver, vanilka, fazole tonka, pižmo
 
☆Jak voní na mně a jak ji vnímám:
Velice elegantní a sofistikovaná.  Ideální doplněk jak k byznys kostýmku, tak i k džínům a tričku.  Nenásilná ženskost, která však v sobě nese uvědomění vlastního já. 

2) INTIMACY NOIR INTENSE (černý flakón)

☆ Složení (oficiální popis):
Hlava: mandarinka, citron, borůvky, kokos, pražená kávová zrna
Srdce: konvalinka, indický jasmín, turecká růže, tuniská lékořice
Základ: vzácné dřeviny, karamel, santalové dřevo, himálajské cedrové dřevo, vanilka, Pižmo

Jak voní na mně a jak ji vnímám:
Energická, smyslná, vyváženě intenzivní (nositelku nepřebije, není těžká).  Pro výrazné ženy, nebojácné, sebevědomé. Pro inteligentní dračice. Prostě temnější zákoutí ženské duše v lahvičce. Něžnější a křehčí ženy ji ocení na večer či v zimě.  My dryáčnice celodenně.
 
Intimacy Noir, to jsem já.  Nosím ji teď nejvíc, spolu se hezky doplňujeme.
A má velice dobrou výdrž  (vyšší než Sheer verze).
Intimacy seženete exkluzivně v Marionnaud, přičemž jsou v nabídce i sady plus doplňkové produkty  (například tělové mléko).

Flakónky působí velmi čistým dojmem (sklo plus "kožený návlek"), který má nápad.


II. Guerlain MON GUERLAIN 


Na jaře,  když byla vůně uváděna na trh,  jsem měla pocit, že tvář vůně (Angelina Jolie) na mě vyskočí snad i z másla ;) (to ještě nebyly máselné potíže na trhu:)).
Kampaň byla všudypřítomná.
Zřejmě byla snaha dostat Guerlain k masám. Poněkud tomu nasvědčuje i parfém sám, ale pořád si i přes mainstream  (tentokrát to nemyslím pejorativně) zachoval punc luxusu.

Mon Guerlain v sobě obsahuje pro  značku Guerlain příznačné komponenty:
☆vanilku Tahitensis
☆levanduli Carla
☆jasmín Sambac
☆santalové dřevo

Vanilka je pro Guerlain vůně charakteristická  (obsahuje ji například ikonický Shalimar).
Vanilka je hřejivě ženská, v Mon Guerlainu je ale namíchána s levandulí pro větší švih a "naředění" sladkosti.
Tak to chápu já a vidím v tom cíl dostat Mon Guerlain k mladší generaci a/nebo širšímu spotřebitelskému spektru.
Jasmín uvedené duo zjemňuje a santal dodá svůj logický akord záhadnosti.

Na mně Mon Guerlain po rozvinutí  voní jako piškot s vanilkovou polevou zasazený do misky se svazkem levandule. 

Upřímně - víc se mi líbí zpočátku, kdy je na mé kůži jiskrnost levandule dominantní.
Mou nejoblíbenější Guerlain vůní všech dob je Shalimar Initial.

Mon Guerlain se mi zamlouvá, souzní se mnou, ale pokud bych měla volit z vůní,  které mám relativně nově, zvolila bych Intimacy Noir. Charakterizuje mě více. 


III. Clinique AROMATICS BLACK CHERRY




Ve svrchní části hraje divokými černými třešněmi, bílým pepřem, bergamotem a kardamonen, v srdci se rozvoní sambac jasmín, růže a galbanum, aby nakonec v základu zazněl jantar, labdanum a kašmír. 

Je to vůně smyslná, až trochu dekadentně záhadná, velmi ženská.  Řekla bych orientálně květinová. 
Vydrží na mě celý den.
Charlie ji miluje. 


IV. Aerin EVENING ROSE 



"Růže v koňaku" už se stala jednou z mých podpisovek.
Zde si Vás dovolím odkázat na celkový článek speciálně o vůních Estēe Lauder KLIK.


V. Terry de Gunzburg FLAGRANT DÉLICE

 
Fotka je loňská - ještě v Praze sníh nemáme :)

Vůni označuji jako TYKADLO:).
A proč tak činím, si můžete připomenout ve článku o niche vůních Terry de Gunzburg KLIK.


VI. Rouge Bunny Rouge ALLEGRIA


Moje milované "mojito v mechu".
Niche parfémy RBR jsou unikátní a vymykající se běžné nabídce.
V Allegrii nejprve svěže tančí pomeranč s grepem ruku v ruce s bergamotem, mátou a bazalkou, poté se kompozice prolne s mechem po dešti.
Allegria na mě působí harmonizačním dojmem. 


Jaké vůně máte rády v chladném ročním období?  A máme nějaké společné? Ráda si počtu, jako vždy.
Děkuji, že mě čtete.
Konec hlášení.
Pusu teta 


P.S.: Intimacy a Mon Guerlain mám v rámci spolupráce s Marionnaud,  Rouge Bunny Rouge  byl dárek, ostatní vůně jsou moje nákupy  (Aerin mi jednou zaplatil muž, dvakrát já, Clinique jsem kupovala v butiku). Terry de Gunzburg v miniverzi  byl dárek k nákupu by Terry v butiku.

10 komentářů:

  1. Flagrant Délice naprosto zboznuju. Stejně tak Aromatics Black Cherry - a obě mám na základě tvých recenzi, takže dekuji:). Vune od Guerlainu se mi taky libi, asi do ni casem pujdu. Intimacy jsem doted neznala ale ma uzasne flakonky. Az budu v Marionnaud tak se na ne podivam. A RBR me taky zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost! To se ti Intimacy bude líbit, zvlášť Noir, si myslím :). A RBR má vůně naprosto neobvyklé, jiné. Mrkni, respektive čichni; )

      Vymazat
  2. Aerin Evening Rose voní dokonale, zkoušela jsem opakovaně ve vzorku, ale na mě mi připadá až moc intenzivní. Ale třeba na ní jednou dojde. Má oblíbená vůně pro tohle chladnější období je Modern Muse Le Rouge. Aktuálně mě láká RBR VESPERS, tak uvidíme co na to Ježíšek 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modern Muse Le Rouge miluju :). A Vespers je božská, tak snad Ježich popřeje sluchu; ).

      Vymazat
  3. Už Tvoj predchádzajúci článok o vôňach EL zanechal na mne veľkú stopu v podobe lásky k Plesures a Plesures in Bloom, ku ktorým pribudla aj Pleasures Intense. Prvé dve môj muž na mne miluje, ani sa mu nečudujem. Intense je už na neho moc, ale ja som ju začala práve naopak používať teraz.
    Mojou srdcovkou je už niekoľko rokov jeseň - zima Bottega Veneta - Bottega Veneta (tá prvá verzia), ku ktorej sa tento rok pribudala aj verzia Sensuelle. Netrpezlivo čakám kedy ich posledná sestra bude k dostaniu aj vo Fann, pretože v Marrionaud má táto novinka z tohtoročnej jesene brutálnu nezaplatiteľnú cenu a ja nutne potrebujem voňavý vianočný darček s uplatnením si fannkových kupónov :).
    Ako som Ti už písala cez IG, Mon Guerlain je pre mňa nenositeľný a nezlučiteľný s mojou PH. A v podsatte ani jedna vôňa z Guerlainu na mne nesadla, teda ak nepočítam ich letné krásky Aqua Allegoria (špeciálne Limon Verde).
    V každom prípade, určite vyskúšam aj tieto vône z Marrionaud a možno ich vezmem na milosť :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EL Pleasures Intense je jedna z mých totálních podpisovek.

      Vymazat
  4. Marti, zajímavý a netuctový výběr. Skoro nic neznam, nebo znám jen podle názvu. Vůně menim každé roční obdobi. Podzimu vládla Bottega Veneta Eau Sensuelle. Miluju všechny verze. Na zimu vytahuji sladší kalibry. Loňská Carolina Herrera Good Girl je přesně podle mého gusta. Dostávám na ni i hodně komplimentů. A samozřejmě Hermés Elixír Merveilles a dvě nesmrtelné klasiky Burberry Brit a Dior Addict. Tohle je moje zimní vybavicka.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, miluju Alegrii a prvního hodlám očichat v Marrionaud tu tebou doporučovanou sheerku. Taky mě zaujala TF Black orchid. Asi tak už nemožu dospat... pusu D

    OdpovědětVymazat