neděle 12. listopadu 2017

Clinique Even Better Glow aneb Nový makeup (plus srovnání s klasickou verzí)

Ahoj kamarádi!


Dnes si dáme makeupové okénko, v němž   představím a zrecenzuji nejnovější makeup od Clinique Even Better Glow Light Reflecting Makeup.


Kdo mě sledujete déle, asi víte, jak moc miluji klasickou verzi Even Better pro jeho lehkost, svěžest a přirozené sjednocení.


Velmi jsem se těšila, až se na náš trh dostane mladší sourozenec - Even Better Glow Light Reflecting Makeup (SPF 15) a po vyzkoušení vzorků jsem se ujistila, že  plné balení potřebuji.


Nakonec mám odstín 10 Alabaster  (28 Ivory už je nyní pro mě tmavý a až příliš růžovolososový).



Alabaster je nejsvětlejším odstínem na trhu, podtón bych charakterizovala jako neutrální, přičemž se po rozetření perfektně přizpůsobí pleti.


Even Better klasický mám aktuálně v odstínu 24 Linen.



Popíšu nyní atributy Even Better Glow  (budu ho označovat jako EBG) a provedu v rámci nich srovnání s Even Better klasikou (budu ho označovat jako EB).


Balení:

Plastový "válec" s aplikační "hubičkou" a stříbrným víčkem. 
EB je štíhlejší a vyšší, EBG širší a kratší. 


Oba obsahují 30 ml produktu.



Konzistence:

U obou tekutokrémová (hustší tekutina - řidší krém).



Aplikace:

Zatímco u EB je lepší použít na zapracování štětec či houbičku, u EBG postačí i jen prsty. 
EBG s mojí pletí splyne o něco snadněji a rychleji, byť ani u EB nemám potíž.


Ani u jednoho není báze nutná. 
Pokud jste na primery zvyklé, spíše použijte u EB.



Pro koho:

Oba bych za sebe doporučila všem typům pleti kromě extrémně suché,  velmi mastné a také aknózní (akné nezakryje).
Oba jsou vhodné i pro pleť starší, EBG stran projasnění ještě více (nicméně u EB lze téhož docílit za pomoci buď projasňující báze či následně použitého projasňujícího pudru).

Ani jeden z nich neobsahuje olej.


Finiš:

EB - přirozeně matující.
EBG - přirozeně projasňující (pigmenty odrážející světlo plus vitamin C).


EB se do pleti jakoby vpije, zaschne, ale žádnou krustu či povlak netvoří.
EBG zůstane krémovitý.

Oba působí jako přirození sjednocovači barvy obličeje.
Oba mají SPF 15.


Krytí:

Přijde mi, že v jedné vrstvě EB kryje o něco více než EBG. 

EB bych v jedné vrstvě označila jako nižší střední
EBG bych v jedné vrstvě označila jako lehčí



Přidat můžete, pokud chcete vyšší krytí,  jde to u obou (u EBG na mojí pleti ještě lépe). Já to nepreferuji. Jak z hlediska typu mé pleti, tak z hlediska věku (viz článek "Sedm hříchů v líčení starší pleti" KLIK).



Výdrž:

EB mi drží déle než EBG. 

Výdrž u EBG je předmětem jediné mé drobné výtky, protože je dle mého názoru méně odolný vůči otěru než EB. To přičítám tomu, že neusychá (viz bod o finiši).

Nicméně do pórů neleze, mapy ani šupiny netvoří. Prostě odejde tak nějak bez povšimnutí. 
Jediné místo  (u obou), kde se  mi po cca šesti hodinách objeví shluk, je mračivka mezi očima.  U obou však lze snadno poklepáním opravit. 

Občas se mi EBG usadil v průběhu dne u kořene nosu  (což přičítám stresovému potu). Oprava je rovněž bez potíží.


Oba se snesou s pudry
Je však dlužno dodat, že hutné či primárně matující či krycí pudry nepoužívám. 
(EBG jsem prozatím pudrovala kompaktem EL z kolekce Victoria Beckham, transparentní sypkou Alcinou a transparentním sypkým Rouge Bunny Rouge Diaphanous. Mimochodem, guerlanské meteority jsou stran samotného projasňujícího efektu EBG vlastně nadbytečné).



Suma sumárum: 

Oba mi sedí skvěle. 
Popsané rozdíly jsou jen minimální. 


Řekla bych, že základ je obdobný,  tedy přirozenost, neviditelnost, lehký pocit na pleti, sjednocení

EBG se rychle stal mým oblíbencem a vysloveně si ho užívám.



Máte nějaký oblíbený makeup od Clinique? A už jste EBG zkoušely? Ráda si počtu, jako vždy. 


Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

4 komentáře:

  1. Aj keď z Clinique už toho používam dosť, na makeup ešte neprišlo, čo je spôsobené tým, že výber vo Fann je dosť ťažký, pani asistentky predaja zväčša neochotné a nenápomocné pri hľadaní toho správneho odtieňu. A pravdupovediac, kvôli tomuto sa mi do Bratislavy ísť nechce priamo do ich predajne. Čo je škoda.
    I keď, myslíš, že aj zmiešanú pleť je vhodný ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je. Je pro pleť typu dva a tři. Pro smíšenou je velmi vhodný.

      Vymazat
  2. Je skvěly, miluju ho. Od Clinique už jsem měla několik make-upů a žádny mě nikdy nezklamal. Kromě vlastností mi dost vyhovuje i to balení :).

    OdpovědětVymazat