středa 15. listopadu 2017

Zavřená peněženka aneb Nevydařené investice podzimu 2017

Ahoj kamarádi! 


Další "Zavřená peněženka" přináší několik produktů, jejichž výsledek nestojí za vynaložené peníze. 

Zavřená peněženka popisuje výrobky, které nejsou úplným průšvihem, ale mohla jsem si jejich pořízení odpustit. 


1) Estēe Lauder x Victoria Beckham Skin Perfecting Powder - kompaktní transparentní pudr 


Kupovala jsem ho v butiku v OC Nový Smíchov u velmi milé slečny konzultantky.

Obal předchází obsah. Tak by se to dalo říct lapidárně.

Vyveden je pudřík překrásně, to bez diskuze.


S pudrem mám jeden zásadní problém, jímž je tak tvrdé slisování, že nastává  velká potíž něco nabrat na štětec

Potíž je zřetelná i přesto, že osobně pudruji velmi málo. 

Když už něco vydoluji, tak pudr dodá hezký sametový finiš, je na pleti jemný a lehký

Výsledným efektem je nejpodobnější transparentnímu kompaktu od YSL Poudre Compacte Radiance Perfectrice Universelle (ten ale nepovažuji za to nejlepší, co mě v rámci pudrového života potkalo, nicméně nabírá se snadno).

Druhotným problémem bezprostředně navazujícím na prvotní je fakt, že stran pevného slisování na bílém produktu ulpívá zbytek barvy z makeupu, tudíž mám pudr v pánvi už zašpiněný.

Čekala jsem luxus, nepřišel.
Machrovat mohu leda balením  (pominu-li, že váží jak cihla). A to je prostě (speciálně u VB kolekce) málo. 


2) Gabriella Salvete - paletka stínů Aqua 


S paletkou Nude stejného konceptu  jsem spokojena (viz článek "Nejoblíbenější neutrální paletky" KLIK), byla jsem tedy zvědavá na další z řady. 

Aqua kvalit Nude nedosahuje  (a co vím, ženy nebyly spokojeny ani se Smokey, kterou já nemám).

Na rozdíl od Nude jsou stíny v globálu více drobivé, přenos na oko je složitější a při blendingu dost ztrácí intenzitu.
Primer je nutný, nejlépe jim pomáhá báze Rouge Bunny Rouge Pristine Light  (recenze na ni je ZDE).

Co mi však (subjektivně) vadí nejvíce, je,  že  mi něco nesedí ve složení nebo v konkrétním pigmentu, protože mi po aplikaci svědí víčka, zvlášť ve vnitřním koutku.
Nude paletka mi toto vůbec nedělá. 


3) Catrice - tělová a černá tužka na vodní linku 


Předesílám, že s vnitřní linkou je u mě objektivní problém.
Za prvé ji mám poměrně hodně masivní  (vodní tlusťoch) a za druhé mám oči věčně vlhké.  Jak někdo trpí při mnohahodinovém civění na monitor suchostí očí, já naopak slzím jak pomocná síla v kuchyni na krájení cibule.
A proto mi drží ve vnitřní lince máloco. 

Obě tyto tužky jsou přímo určené do vnitřní linky a obě jsou vysouvačky.

Černá se mi dost brzy smaže tak z 1/3 u vnitřního koutku.
Zprvu jsem to přičítala chřipce, ale jev nezmizel ani po zdolání bacilu.
Pochválit mohu, že se náplň nedrolí, nedrobí, hezky kreslí a je opravdu černá.

Tělovka na vnitřní linku sice drží líp než černá ségra, ale má zas jiné výmaky.
Hrudkovatí, nerovnoměrně zasychá a je vidět.
Snesla bych zároveň o trochu světlejší barvu.


4) Essence - průhledný gel na obočí 


Stejně jako Catrice tužky a paletku GS jsem si ho pořídila v rámci padesátiprocentních slev v Rossmannu. 

Už jsem ho kdysi dávno měla a nedokázala jsem si vzpomenout, jaký byl. A tak jsem si ho koupila znovu. 
Dobře mi tak.

Pominu-li, že jeho štětka je zbytečně velká a nekomfortní a že obal je průhledný  (takže v průběhu doby používání vidíte nevzhledné zabarvení gelu od jiných produktů), gelu dost dlouho trvá, než zaschne.
Když ho dáte moc, utvoří mokrý škrobovitý nános, když málo, nefixuje.
Tudíž je aplikace náročnější na čas a preciznost, poté je výsledek ucházející.
Rychlé ledabylé přetření však znamená leda dotyk slizké medúzy.


5) L'Oréal - gel na obočí Brow Artist Plumper (odstín Medium/Dark)


Už ho mám zcela spotřebován. Hurá.
Tohle je poměrně dost oblíbený produkt, chválený.
Já chválit nebudu.
Kupovala jsem ho před časem v Tetě, když byla na L'Oréal 25% sleva.

Vadí mi dvě věci:
a) Kartáček
Jakkoli se zdá tak akorát co do velikosti i uzpůsobení tvaru a štětin, mně vůbec nevyhovuje.
Stran klenutosti mého obočí se mi jím špatně kopíruje tvar a sklon.
b) Náplň
Produkt není schopen se mi chytit rovnoměrně.  Tu velký nános, tu skoro žádný.
Musím tedy ještě zvlášť finálně pročesat čistou spirálou.
Co kvituji s povděkem, je po opruzu s aplikací výdrž.  

Ale už si produkt nekoupím. 


6) Řasenka L'Oréal Paradise Extatic ("česká" verze)


Zde si dovolím udělat přímý odkaz na původní článek z 10.10.2017 KLIK,  v němž jsem popsala mj. různé verze téže řasenky v rámci Evropy.
Článek jsem 13.11.2017 zároveň zaktualizovala poté, co jsem si v našem DM koupila českou verzi, a zároveň poté, co se u rakouské vyskytly určité potíže.
Tak prosím mrkněte tam, je to v rámci kontinuity na jednom místě.


Jaké produkty Vás poslední dobou zklamaly či nenaplnily Vaše očekávání? Ráda si počtu, jako vždy. 


Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení.
Pusu teta

9 komentářů:

  1. Ahoj, začala jsem tvé články číst nedávno, což mě dost štve. Takže to musím dohnat, protože píšeš skvěle, vtipně... Psala jsem ti mnoho chvály na instagram, tak se nechci opakovat. Díky za článek, byl opět čtivý, vtipný a pro mě přínosný. Dobrou noc. �� erikarybova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, ďakujem Ti (a moja peňaženka aj spolu s manželom) za tento typ článku.
    V podstate som ani nemala tento rok zlé nákupy, nechala som sa inšpirovať blogmi a dala na rady :) .

    OdpovědětVymazat
  3. Pre mna je totalnym pruserom Everlasting Liquid Lipstick od Kat von D. Pravdepodobne to neviem nanasat alebo mi to nedrzi, proste je to katastrofa. Dam si to, je to OK, kym otvorim usta, cize musim byt furt len ticho a ani nedychat :D Po par minutach to mam totalne zlezene s obrovskymi mapami (mam nenapadny odtien Lovecraft), pitie ani jedlo to nevydrzi ani nahodou. Za mna je to pruser roka, hlavne za tie peniaze, okrem toho je mi to neprijemne na perach. Dikycko, neprosim si. A keby som lepsie tuto citala, mohla som usetrit prachy. Teraz som si kupila dve minicka od ciate za 15 EUR, plna verzia vyjde tolko co Kat von D a neda sa to porovnat, vydrzi to jak pribite :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ciaté rtěnky nemám :). A moje Mother KvD fakt není žádný zázrak.

      Vymazat
    2. Velka chyba, ze od Ciate nemas liquid matte lipstick, ja ho milujem cistou laskou. Kupila som si vianocne mini dvojbalenie...a..problem je ten, ze jeden v plnej velkosti stoji na stranke "CitsaUnikatne" 21 EUR :(

      Vymazat
  4. Pro mne je průšvih vpodstatě cokoliv od L´Orealu - a vždy si řeknu, bacha, už nic nekupuj, pamatuj, že si nebyla minule spokojená - a do příště na to zapomenu, je nějaká sleva, má to hezké barvy.... a stíny práší, barvy blednou, řasenka se obtiskává, pudr dělá mapy...ech.
    Pak se přiznám, že miluju rtěnky Clarins a dekorativku Collistar a jsem matkou považována za nechutně utrácivou - přitom tyto produkty slouží bez výhrad, nemusím je několikrát denně opravovat, vydrží dlouho... kdy konečně dospěju? Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem měl vloni docela štěstí, protože jsem na podzim koupil limitované Air-Jordan, které mám jako investici. Jen jsem na ně v krabici kouknul a pak jsem ji zase uklidil. A co jsem teď viděl, jak se ty boty pohybují, tak přemýšlím, že je zase otočím a pošlu dál. No, ještě uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat