neděle 6. března 2016

Vyhlášení výsledků GA s REVLONEM

Ahoj kamarádi!

Děkuji všem za účast v Giveaway s REVLONEM u příležitosti překročení hranice 50.000 návštěv blogu a děkuji českému zastoupení Revlonu za poskytnutí výhry pro tři z Vás.

Ze 76 komentářů, které splnily zadávací podmínky, random.org vylosoval tyto z Vás:

1) Pastelku Colorburst v odstínu 270 Fiery Flamboyante  (matnou) a diář  získává @lulu.mika. 
2) Pastelku Colorburst v odstínu 120 Vivacious Exubérante (lesklou) a diář získává @pavlinkaaak.
3) Pastelku Colorburst v odstínu 220 Showy Flamboyante  (matnou) a diář  získává @petronela83.


Gratuluji, holky!
Zkontaktuji Vás na Vámi uvedená spojení.  Eventuálně se domluvte o vzájemné výměně odstínů a dejte mi vědět, zda berete ten vylosovaný či jste se dohodly jinak.

Příští GA již relativně brzy  (až vše dojednám).

Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta 

4 komentáře:

  1. Děkuji Marti za milou a velmi potešujíci zprávu o výhře!!!! Kdyby chtěl někdo moc tento odstín klidně vyměním :) Mi se líbí všechny!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji vítězkám a já jsem s odstínem spokojená :) Hezkou neděli!!!!

      Vymazat
  2. Teda,mam radost! Marti, ja myslim,ze ta barvicka bude pro me ok. Adresu ti pisnu do directu. Jeste jednou dekuji !

    OdpovědětVymazat
  3. Vyhrala som tú najlepšiu, tralala. Písnem ti email

    OdpovědětVymazat