středa 8. dubna 2020

Drb s Tetou v divnodobě aneb Ask z Instagramu

Ahoj kamarádi!

Dnes budu odpovídat na některé z vašich otázek z Instagramu,  za které děkuji. 

Aby to nebylo moc dlouhé, vyberu některé z nich a na další odpovím zas někdy příště. 

Do Polska jsme měli jet teď 16. dubna. Chtěla jsem si prodloužený víkend  nadělit za ty hrůzy spojené se stěhováním kanceláře.  Tak nic, no :(.
Co bude v létě  - upřímně, vůbec nevím. 
Myslím, že budeme rádi, když se budeme moct svobodně projít po Vyšehradě či Kampě a dát si někde na zahrádce kafe a pivo.
I to teď zní jako sci-fi.
Ale uvidíme, novinkou je, že se prý máme promořit. Nebo možná nemáme. Těžko říct.  Chaotici nezbední neustále mění "strategii". 

Jinak ale u nás miluju Mácháč, Poděbrady,  Plzeň,  Lipno, Jizerské hory,  Český ráj...
Něco vymyslíme,  aby nám nehráblo. 

Dřepíme doma na zadku :) s krátkými výpady na balkon. 
Hodně sleduji zpravodajství a krotím na FB fanatické a sprosté obdivovatele trestně stíhaného agenta STB ve střetu zájmů. Mezitím peru roušky a dezinfikuju kliky, vypínače atd.

Upřímně teď nemám ani myšlenky a chuť na čtení, ačkoli mám doma spoustu nepřečtených knížek.  Snad na ně brzy přijde řada. 
Jsem v takovém divném rozpoložení,  ve zvláštní úzkosti. 
Ani ne tak z Čínské chřipky, jako spíš z obav o práva a svobody. 

Držím...
Myslím, že by mě můj zlatý kadeřník vzal fénem po palici, kdybych si na hlavu mrskla barvu z drogerky. 
Takže bohužel neporadím. 

Ruce obecně teď dostávají zabrat skrz to neustálé drhnutí a dezinfikování. 
Úplně jsem to nezkoumala, ale cca mi laky drží možná tak o den méně než v normálním období, ničeho dramatického jsem si ale nevšimla. 
A lakování mám jako jeden ze záchytných bodů pro zachování iluze duševní pohody, takže měním nátěr, i když to ještě není nutné.

Globálně mohu říci, že je pro mě vždycky významným pomocníkem dobrý top coat. 
Teď používám Idun Minerals,  který je skvělý (prodává ho Amande Lux KLIK ) anebo Kur Protective Top coat od Londontown, který je skvělý taky (prodává ho Sensualité KLIK ).


Hodně a často vyživuji. 
Kůžičku ošetřuji osvědčenou Mavalou Cuticle Creamem (kupuji ve FAnnu).

A oblíbila jsem si olejíčky na celé ruce.
Používám teď nejvíce multifunkční Argan od Physicans Formula (prodává lékárna dr. Max)  či měsíčkový olej z řady Marionnaud Green (privátka parfumerie Marionnaud).
Olej nanesu na navlhčené ruce, rozmasíruji a navléknu na chvíli bavlněné rukavice. 

Když cítím větší podráždění, vždy mi pomůže Uriage CICA-CRÈME z řady Bariéderm (kupuji v lékárně Dr. Max).


To je záludná otázka, protože český právní řád ani evropské předpisy pojem "přírodní kosmetika" nedefinují.
Musím tedy vycházet z obecného vnímání (byť bývá často zkreslené).
Co se péče týká, tak momentálně jsem tak půl na půl "přírodní" vs profesionální.
Já to ráda kombinuju. Není pravda, že to nejde. Navíc nemám ráda extrémy, a to ani v marketingu. 


Hodně vitamínu C, jak zevnitř, tak zvenku (aktuálně používám sérum od Gyada Cosmetics a je skvělé KLIK).

A samozřejmě masky, masky, masky!

Nejradši teď používám tyto čtyři:
* Phytomer YOUTH REVIVER Age-Defence Mask (seženete tady: KLIK);
* Dermalogica Multivitamin Power Recovery Masque (seženete tady KLIK, recenze brzy);
* Rexaline PREMIUM X-treme Gold Radiance (recenze:  KLIK  - seženete u Sensualité nebo v Marionnaud);
* Thalgo SOS Soothing Mask (seženete tady: KLIK)


Jak zvládáte omezující opatření? Ráda si počtu v komentářích. 
Mějte se co nejlépe a opatrujte se!

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta 


2 komentáře:

  1. Ahoj Marti, máte pěkné roušky! :) Díky za fajn čtení, já už se strašně těším až budu moct jít cvičit protože to potřebuju jako sůl, sice se snažím aspoň trochu doma ale není to ono, co si budem řikat :( Tak držím pěsti ať to doma zvládáte a jste zdraví ♥!!

    OdpovědětVymazat