středa 29. dubna 2020

Sidoluxí stálice z DROGERIE ZDE aneb Okénko bydlenky domácí

Ahoj kamarádi a bydlenky domácí zvlášť!

V dnešní sumážce shrnu moje momentálně nejoblíbenější produkty ze sortimentu Sidoluxu z Drogerie ZDE.

Jedná se o prověřené výrobky, které pořizuji opakovaně, a dále o výrobky, které mě poslední dobou zaujaly. 

Pro vaši snazší orientaci níže uvádím přímé odkazy do eshopu na jednotlivé přípravky (nejedná se o affiliate). 

Ze širokého sortimentu vybírám:
1) z řady Sidolux Baltic Amber (kterou miluji celou - viz recenze na blogu KLIK) :

a) Multi-purpose Cleaner KLIK

b) Premium Floor Care na laminátové a dřevěné podlahy KLIK

Kromě užitných vlastností prostředků z řady Sidolux Baltic Amber Boutique edition (viz citovaná recenze) miluji tu sofistikovanou vůni.

2) Universal - verze Marseillské mýdlo KLIK

Širokospektrálně použitelný výrobek po sobě zanechává příjemnou vůni čistoty. 

3) z řady Sidolux M Rychločistič na kožené výrobky  KLIK



Čistič ve spreji používám na své  portfolio bot a kabelek a dále pak na koženou sedačku a židle.
Přípravek dobře plní svou čistící a ochrannou funkci a zároveň dodává lesk. 

Používám ho tak, že ho nejprve nastříkám na jemný hadřík, poté s ním vyčistím daný povrch. 

4) z řady Sidolux M sprej na nábytek verzi Classic KLIK


Přípravek je jednoduše použitelný - nastříkat a rozleštit (rozleštění je důležité). 
Dá se aplikovat na rozličné povrchy kromě surového dřeva a osobně bych ho nepoužila rovněž na pravou kůži. 

5) z řady Sidolux M univerzální vlhčené utěrky (s vůní citronu) KLIK


Tyhle ubrousky miluji.  Poprvé jsem je zkusila sice až před vánoci (když jsem je dostala od Drogerie ZDE jako dárek) a okamžitě si našly své místo při rychlouklízení (umyvadlo, kuchyňská linka....).

V nedávné době, kdy jsem chystala přestěhování celé mojí kanceláře (uf!), byly mým nepostradatelným společníkem po vyklízení skříní se šanony - stírala jsem jimi vnitřky nábytku. 
A momentálně mi usnadňují práci i v nových prostorách stejně jako doma.

6) z řady Sidolux Professional čistič na obrazovky a LCD KLIK

Ačkoli se nejedná o dezinfekční prostředek v pravém smyslu slova, slouží k hygienické očistě.

Přípravek se střičkou lze použít na mobilní telefony, tablety, laptopy, notebooky, palmtopy, GPS navigace, monitory LCD, LED, TFT, plazmy, brýle, kopírky a skenery i na další skleněné plochy.

U těchto přístrojů je více než žádoucí čistit je stran dotykovosti často a pravidelně (bez ohledu na momentální situaci).

Přípravek neobsahuje rozpouštědla ani amoniak, proto čištěný povrch neničí.
Zároveň povrch zároveň odmastí a zbaví otisků a šmouh (to je pro mě obzvlášť důležité, protože si pořád mažu ruce krémy a oleji).

Používám ho tak, že nejprve provedu nástřik na papírový ubrousek či utěrku, až poté otírám přístroj. Jde to snadno a rychle (můžete samozřejmě použít i měkký hadřík - mně vsak v době viru přijde bezpečnější použít jednorázový papírový produkt).

7) z řady Premium gel nádobí 

Koupila jsem si verzi Květ heřmánku  (KLIKna Kelebrity bazaru (variant existuje několik). 

Mám ho v kanceláři a myji s ním hrnky a skleničky. 
Oceňuji, že nedráždí pokožku rukou. 
Za pomoci houbičky umyji nádobí raz dva, nemám co vytknout. 

Co máte od Sidoluxu nejraději vy? Ráda si počtu v komentářích. 

Děkuji, že mě čtete. 
Konec hlášení. 
Pusu teta


Žádné komentáře:

Okomentovat