čtvrtek 13. února 2020

NUANCE ABSOLUTE Caviar and Pearl Serum aneb Rozjasňující péče

Ahoj kamarádi!

Dermokosmetická značka Nuance se rozrostla o novou řadu NUANCE ABSOLUTE čítající několik produktů.
Já jsem (barterem) testovala z této řady Nuance sérum Caviar and Pearl (o značce si blíže můžete u mě přečíst TADY).



Caviar and Pearl Serum z řady ABSOLUTE je multiaktivní pleťové sérum s komplexem přírodních rostlinných extraktů.

Charakteristika:
Sérum disponuje těmito funkcemi:
* vyplňuje a vypíná pleť;
* díky extraktu z kaviáru obnovuje pleť a redukuje známky stárnutí.
* díky extraktu z perel remineralizuje a rozjasňuje pleť.

Technologie zapouzdřených perel ochraňuje účinné látky, které jsou aktivovány ("prasknou") až bezprostředně před nanesením.

Aplikace:
Flakónek disponuje pumpičkou, tudíž si pohodlně a hygienicky odměříte takové množství séra, které potřebujete. 
Mně stačí pumpnout dvakrát (pro aplikaci na obličej, krk a dekolt).
Sérum se nanáší lehkými krouživými pohyby na vyčištěnou a osušenou pleť. 
Následně se aplikuje denní/noční krém. 
Lze ho tedy používat jak ráno, tak večer. 

Moje uživatelské dojmy:
Sérum disponuje lehounkou nezatěžující konzistencí a po aplikaci se bleskurychle vstřebává bez lepivosti. 

Pro svůj efekt svěžesti je pro mě sérum vhodné zejména v rámci ranní péče. 

Nejmarkantnější účinek séra spatřuji v jeho rozjasňující funkci,  tím pádem v potlačení známek únavy a nezdravého zbarvení pleti. 
Zároveň hezky vypíná
Dle mého názoru sérum sedne jakémukoli typu pleti (a koneckonců je i pro všechny typy pleti určeno). 

Suma sumárum:
Obecně mám značku Nuance velice ráda.
Za rozumné peníze její produkty přinášejí efekt srovnatelný se zhruba dvojnásobně dražšími produkty. 
Toto sérum není v kvalitě výjimkou, proto ho velmi ráda doporučuji

Nuance je privátní značka lékárny Dr. Max (všechny výrobky naleznete TADY).

Už jste něco od značky Nuance vyzkoušeli? Ráda si počtu v komentářích. 

Děkuji, že mě čtete. 
Konec hlášení. 
Pusu teta

P. S. Další recenze na produkty Nuance si u mě na blogu můžete (krom výše zmíněného článku) přečíst například v těchto recenzích:
KLIK
KLIK
KLIK

Žádné komentáře:

Okomentovat