neděle 10. března 2019

Tour de drogerie aneb Ano/ne

Ahoj kamarádi!

Po delší době se společně podíváme na moje drogerkové nákupy,  které po vyzkoušení shrnu systémem ANO/NE, přičemž se soustředím na ty výrobky, které nějakým způsobem vybočují z průměru, ať už na pozitivní či na negativní stranu.


I. Nákupy v Rossmannu:
1) CATRICE rtěnka PLUMPING GEL LIPSTICK (mám fuchsiový odstín 070)


Velmi příjemné překvapení. 
Naprosto impulzivní a následně  intuitivní nákup. 
Nějak mi tyto rtěnky padly do oka ve stojanu, zkusila jsem a už mi hupla do košíku.


Rtěnka je stran konzistence z čeledi "komfort na úkor výdrže",  jedním slovem kabelková (pro rychlé a snadné přetření během dne).
Zralejším děvčatům doporučuji z důvodu gelové textury konturku.


Verdikt: ANO (snesete-li nutnost časté obnovy nátěru a odpustíte-li sladší "vitacitovou" parfemaci).

Mohu ji označit za objev.
Určitě na tuto řadu mrkněte.

2) CATRICE laky na nehty GALACTIC GLOW 

Jedná se o sheer laky s duhovým efektem,  které se dají použít i samy o sobě či jako závěrečná vrstva. 

Pořídila jsem si dva odstíny: 02 Enchanted By Prismatic Spell a 05 Watch Out! Universe Blaze.

Na fotkách vidíte odstín 05 použitý jako top coat přes Marionnaud MY NAIL LACQUER odstín 52 z jarní kolekce My Enchanting Garden.




Odlakování je bezproblémové.

Verdikt: ANO

3) TREACKLEMOON

Mé srdce zaplesalo, že  se tyto koupací srandičky konečně dostaly do ČR. 
Už jsem je nějakou dobu vozila z Rakouska a nyní nemusím.
Jeden pytlík mi v pohodě stačí na dvě vany. 
Relaxační ráchání v bohaté pěně je příjemné. 
A žádné vysušování.

Verdikt: ANO

4) #slipkynapipky aka intimky MASME  z organické bavlny

Normálně bych sem hygienické pomůcky nedávala, ale chci tím ukázat, že  i v běžné síti drogerií lze nalézt "zdravější variantu" oproti standardu. 


Tyto konkrétní mohu doporučit (mám vyzkoušenou spoustu jiných značek ze sekce organic cotton, zdaleka ne všechny jsou ok, zvláště stran nepříjemné tvrdosti, nepřizpůsobivosti či pocitu cizího tělesa).

Je to dražší než standard,  nicméně určité partie si zaslouží příplatek za jemné zacházení, mám-li to popsat kulantně.

Verdikt: ANO

5) CATRICE konturka na rty VELVET MATT Lip Pencil (mám tmavší bobulovitý odstín 060)

Ořezávací tužka je velmi dobře pigmentovaná, snadno se nanáší, nedrhne a naopak se nerozpíjí, slušně drží.


Verdikt: ANO

6) ESSENCE nálepky na nehty 

V tomto případě mohu zhodnotit zatím jen jeden z tvarů, který jsem z výběru zlatých ornamentů zkusila.


Nálepky se aplikují na zcela zaschlý lak, přitlačí se (doporučuji poťupkat bříškem prstů ze všech úhlů) a poté se fixují top coatem (případně můžete použít nějaké efektové třpytky).
Nemám co vytknout.  Nalepit lze rovnoměrně bez shrnutí, po fixaci drží.

Na fotkách je nálepka na laku Marionnaud MY NAIL LACQUER číslo 53 z jarní kolekce My Enchanting Garden.


Verdikt: ANO

II. Nákupy v Teta drogerii

Při akci -40 % na značku Gabriella Salvete jsem se rozhodla zkusit paletku 16 očních stínů.
A je pro mě totálním zklamáním.


Jak se jim vzhledem k drogerkové kategorii povedla paletka 10 stínů (viz můj starší článek o nejoblíbenějších nude paletách KLIK), tak zmíněná šestnáctka je o mnoho horší  
(Mimochodem - desítka ve verzi Aqua mi dráždila víčka ve smyslu svědění, něco mi nejspíš vadilo ve složení).

Šestnáctka od GS má pro mě tři základní nepřekonatelné vady:
1) velmi obtížné roztírání a prolínání jednotlivých stínů (trvá to pekelně dlouho);
2) spousta odstínů vypadá ve finále stejně - použiji 5 odstínů a výsledek je jeden flek;
3) velká ztráta intenzity po lopotném nanesení - zašedle zablácené nelichotivé cosi.

A navíc: konzistence špatná, práší to, opadává to.

Slyšela jsem názor, že  je paleta dobrá pro začátečníky. 
Nesouhlasím.
Pro nezkušence je piplačka s tímto výtržníkem ještě mnohem více frustrující než pro ostřílence. 
Tuto paletu si mohou odpustit naprosto všichni.

Verdikt: NE

Drogerkové stíny mi v globálu nejsou souzeny. 
Mně nevyhovovala ani opěvovaná Essence Ho-ho-ho, věnovala jsem ji.
Jakkoli to nebyl takový průšvih jako tato šestnáctka od GS.
A nevyhovují mi ani Essence mona Melted Chrome.

Suma sumárum:
Jak tak koukám, mám tu dnes převahu kvalitních výrobků, z čehož mám radost.


Máte něco ze zmíněných produktů ve své sbírce? A jak Vám to vyhovuje? Ráda si počtu v komentářích.

Děkuji, že  mě čtete.

Konec hlášení. 
Pusu teta

1 komentář:

  1. Rtěnku Catrice Powewr jsem si také koupila náhodně při bloumání drogerií - a mohu jen souhlasit, velmi příjemná a hezky působící rtěnka. Neholduji módním matkám, mám docela plné rty a cítím se v matné rtěnce moc zmalovaně - takže tento krémovo, jemně lesklý finiš je pro mne úplně TOP - ráda obětuji výdrž.
    a děkuji za recenze, jsem už trošku s prošlou záruční lhůtou a ráda se podle nich orientuji :)
    Zdraví
    Iva

    OdpovědětVymazat