pondělí 25. března 2019

Alcina LIPS 2019 aneb Jarní rtěnkopost

Ahoj kamarádi!

Alcina uvedla na trh kolekci LIPS 2019 obsahující tyto produkty:
1) Matt Lip Colour (dostala jsem jeden odstín barterem k vyzkoušení);
2) Creamy Lip Colour (dostala jsem jeden odstín barterem k vyzkoušení);
3) Glittery Lip Coat (= třpytivá svrchní vrstva v tužce s houbičkovým aplikátorem; nezkoušela jsem);
4) Tinted Lip Oil (= tónovací olej na rty spojující v sobě péči s decentní barvou a leskem; nezkoušela jsem);
5) Lip Scrub (dostala jsem barterem k vyzkoušení).


Mottem kolekce je "Find your perfect lipstick", což lze lehce zparafrázovat sdělením, že pravý odstín pro každou z nás existuje a že si můžeme zvolit, zda upřednostníme soulad se svým barevným typem či naopak vyhledáme kontrast.
Kolekce je limitovaná.

Všechny produkty najdete na https://www.alcina.cz/ KLIK a já nyní zrecenzuji mnou testované tři:

MATT LIP COLOUR

Na výběr jsou dva odstíny (Chili Red a Rose Tea; mám odstín Chili Red).


Matná rtěnka obsahuje vosky pro pohodlnost nošení a zabránění vysušování.

Chili Red je velmi dobře pigmentovaná. 
Snadno se nanáší, nedrhne ani netahá. 
Finiš je takřka stoprocentně matný.
Chilli Red je vlevo
Drží velmi slušně.

Doporučená cena je 340 Kč.

CREAMY LIP COLOUR 

Na výběr jsou čtyři odstíny (Cranberry, Gooseberry, Cherry a Guava; mám odstín Cherry).


Rtěnka obsahuje výtažky z guavy pro hydrataci a příjemný pocit.

Jedná se o klasickou krémovku s lesklejším finišem.

Je pocitově komfortní. 
Vzhledem k její měkčí konzistenci doporučuji zralejším ženám konturku, aby neopustila přirozenou hranici rtů. 


Výdrž odpovídá textuře; u mého výrazného a tmavšího odstínu Cherry je po jídle oprava žádoucí. 
Cherry je vpravo
Doporučená cena je 340 Kč.


LIP SCRUB


Peeling  růžové barvy s vůní malin se nanáší v přiměřené vrstvě na rty a po masáži se setře navlhčeným vatovým tamponkem/kosmetickým ručníčkem.

Tento scrub je z kategorie těch jemnějších, tudíž bych ho za sebe doporučila jako preventivní péči či jako napravovače lehčích potíží (na výrazně popraskané rty podle mého názoru stačit nebude). 

Na druhou stranu se oproti ostřejším kolegům dá používat častěji.


Doporučená cena je 270 Kč.

Suma sumárum:

Alcina rtěnky umí. 
Už z minula znáte mou náklonnost zejména k pastelkové rtěnce Pink-magnolia (recenze KLIK). 

Pokud bych měla vybrat z  vyzkoušených tří produktů ten nejlepší pro mě, je to Chili Red z řady Matt Lip Colour.


Zajímalo by mě, zda používáte peelingy na rty a zda jste v péči o rty důslední - ráda si počtu v komentářích.

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

Žádné komentáře:

Okomentovat