neděle 14. ledna 2018

Zimní novinky Kosmetika Moje aneb Nehty & rty

Ahoj kamarádi!


Pokračuji dalším článkem v recenzích na novinky značky Kosmetika Moje.


Novinkový makeup jsem recenzovala ZDE (a najedete ho i v Tetčině ročence za rok 2017 jako jeden z objevů roku).

Dnes se zaměřím na nehty  (a odlakovače) a také na produkty na rty.


I. NEHTY

Z mnoha mých článků i příspěvků na mém Instagramu můžete rozeznat mou náklonnost k  lakům na nehty Kosmetika Moje.

a) Glitrové laky

Už jsem psala  o trochu jiném typu s většími glitry KLIK

Tyto jsou texturou trochu jiné. 

V průhledném základu je spousta menších částeček, ve dvou vrstvách dostanu plné krytí. 
Lakují se dobře, schnou rychle a výborně drží. 
Samozřejmě je z logiky textury odlakování složitější než u laků krémových, ale pořád se při troše úsilí obejdu bez alobalové metody  (kterou mě ukrutně nebaví používat).

Oba odstíny, které zde vidíte (tedy 11 a 12), se chovají totožně.










Laky zasluhují Tetaštempl a stojí jen 49,90 Kč.


b) Odlakovače



Už jsem miniverzi 50 ml s ricinovým olejem měla několikrát, psala jsem o ní ZDE. První lahvička byla k recenzi, nadále jsem si kupovala sama  (PeMi 19,90 Kč).
Když jsem v PeMi objevila další variantu - Regenerační s glycerinem (39,90 Kč/100 ml), okamžitě jsem po ní sáhla. 

Miniverze mi přijde účinnější, respektive je to s ní rychlejší. 

Kupovat budu nadále, jsem spokojena.


II. PRODUKTY NA RTY



a) Zvláčňující rtěnka (odstín 16)

Jednoduchá hydratačka na rychlé přetření.  Nic převratného, ale velice solidní produkt, který nalezne upotřebení při běžných denních aktivitách.
Pigment je u tohoto odstínu střední;  na plné krytí to chce dvě tři vrstvy a promnout rty o sebe, aby si produkt "sedl". 



Zralejším děvčatům doporučuji konturku, aby zůstala tam, kde má být. 

Výdrž je průměrná, po jídle je třeba aplikovat znovu. 
Pocitově je komfortní, v tomto atributu nemám co vytknout.


Obal odpovídá ceně, funkční však je. Přesto bych si raději o něco připlatila za bytelnější balení.
Na výběr je několik odstínů, většina má perleť, co jsem se dívala. Odstín 16 (středně sytá růžovka) ji nemá.

Rtěnka stojí 49,90 Kč.


b) Lesky na rty (odstíny 08 a 09)

Výhodou těchto lesků je jejich nelepivost, jsou spíše jakoby "klouzavé".


08 je nude s jemnou narůžovělostí, 09 jde lehce do korálu a má v sobě miniaturní třpytečky.

Nejsou na rtech  takto barevně syté  jako na fotce, poskytují nádech barvy.

Ocení je hlavně ženy a dívky, které nepreferují výraznou barvu na rtech.  Děvčata do školy, maminky na pobíhání za děcky anebo k silněji nalíčeným očím a podobně.

Lesk seženete za 39,90 Kč.
Já nejsem extra leskařka, jsem intenzivní rtěnkařka, tudíž pro mě jsou spíš topperem přes rtěnku či přes rty celé vybarvené konturovací tužkou.


Produkty značky seženete na www.kosmetikamoje.cz (a v kamenných obchodech uvedených na citovaném webu). Já nakupuji i v drogerii PeMi, jak jsem výše napsala.


Jak se Vám líbí novinky?  Ráda si počtu, jako vždy. 

Děkuji, že mě čtete. 


Konec hlášení. 
Pusu teta



P.S.: Děkuji českému zastoupení značky za poskytnutí produktů k recenzi.  Odlakovače jsem si koupila sama v PeMi.

Žádné komentáře:

Okomentovat