čtvrtek 4. ledna 2018

Alcina PERFECT PRIMER aneb Krémový podklad pod makeupy

Ahoj kamarádi!

Dnes budu recenzovat další produkt německé značky Alcina,  a to bázi pod makeup Perfect Primer. 

Novinkový primer jsem obdržela od zastoupení značky,  za což děkuji. 

Charakteristika:

30 ml flakónek Perfect Primeru slouží k optickému krytí vrásek a pórů jakožto podklad pro všechny typy makeupů.

Dá se použít i samostatně bez makeupu pro vylepšení vzhledu pleti.
Výrobce uvádí, že přirozeně zmatní; já bych spíš řekla, že dodá pleti sametovost.


Aplikace:

Může se použít na celý obličej či jen na T-zónu.
Balení obsahuje úzkou "hubičku", čímž produkt dostanete z flakonku zcela hygienicky.
Aplikační postup je klasický - po péči, která je vstřebána, se nanese primer, poté makeup (nebo již nic, pokud nechcete).

Konzistence:

Jedná se o bělavý krém. 



Ač silikony obsahuje,  není dusivý či lepivý jako mnohé (většinou gelovité) primery.
Krémová textura je velmi lehká a příjemná, hezky s pletí splyne.
Neucpává, po rozetření o něm vůbec nevím.

Efekt:

Zjevné vyhlazení.
Zneviditelnění pórů.
Sametovost.

S jakými makeupy jsem používala:

- Kosmetika Moje
- Guerlain Lingerie de Peau
- Clinique Even Better Glow
- Clinique Superbalanced Silk
- Lancôme Teint Miracle
- Estēe Lauder Double Wear NUDE  (vzorek).

Nejvíce pomáhá levňoučkému Kosmetika Moje a také EL Double Wear NUDE (pozn.: klasický DW mi nikdy nesedl a už ho ani nezkouším; relativně nová mutace Nude je "odlehčenější". S Perfect Primerem a při zapracování houbičkou mi dělá skvělý efekt, bez primeru a zejména při použití štětce se brzy začne srážet v nosoretce a dělá pleť vizuálně sušší).

Úplně božsky funguje s Clinique Even Better Glow. 

Co se týká ostatních jmenovaných, umí jim připravit vylepšený povrch, na který se makeup chytá jedna báseň.
Makeup tak déle zůstává svěží. 

Asi víte, že nejsem zastáncem vyššího krytí (vzhledem ke zralé a zároveň sušší pleti). Takže mně osobně nevadí to, co by mohlo být pro zastánkyně vyššího krytí mínusem. 
Nabyla jsem při zkoušení s uvedenými makeupy dojmu, že primer poněkud snižuje jejich kryvost, i když beru v úvahu, že při aplikaci houbičkami je krytí při použití stejného množství makeupu nižší než při použití štětce.
Prostě primer poněkud "naředí" pigment v makeupu, se mi zdá. Nejspíš to bude daň za perfektní kompatibilitu a prolnutí s makeupem. 
Je ale pravda, že žádný mnou užitý makeup vyšší kryvostí ze své podstaty nevyniká tak jako tak. 

Která z Vás tedy preferuje plné krytí,  bude muset přidat na množství následně aplikovaného makeupu. 

Suma sumárum: 

Alcina mě těší a baví.
Perfect Primer mě natolik okouzlil, že jsem ho zařadila i do IV.dílu série Tetčina ročenka - Premianti 2017.


Na další informace (a ostatní produkty značky) se můžete podívat na www.alcina.cz


Používáte báze pod makeup? Ráda si počtu, jako vždy. 

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení.
Pusu teta


P.S.: Recenzi na pudr, řasenku a olej na vlasy Alcina naleznete ZDE.
Recenzi na zimní péči o vlasy Alcina Cashmere si můžete přečíst ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat