pondělí 31. července 2017

Letní novinky Kosmetika Moje aneb Lakopost

Ahoj kamarádi! 


Dnes shrnu další novinky značky Kosmetika Moje.


Kdo mě sledujete déle, asi víte, že jsem příznivcem značky a že si nesmírně vážím spolupráce.

Obzvláště laky a řasenky jsou vynikající. 

Nejsem jen HE děvčátko, ráda lovím v levnějších drogerkových vodách a hledám poklady.
Jsem proto potěšena, že jsem mohla zkusit další produkty, přičemž se tento článek bude věnovat lakům na nehty

Laky rozděluji dle jejich typu:
1) dva neonové laky z kolekce laků s gelovým efektem - odstín 12 a 13


Tuto řadu naprosto miluji, ne nadarmo laky získaly ocenění jako nejlepší novinka ve Volbě spotřebitelů 2017. Sama jsem pro ně hlasovala. 

Laky mají široký štětec. Aplikace je naprosto pohodlná.  Děvčata s rovným tvarem nehtů budou nadmíru spokojena, ale i my kulatonehtařky jsme s lakováním na pohodu.
Oba odstíny se chovají shodně. 

Pro plné krytí je zapotřebí dvou vrstev.
Top coat jsem nedávala ani v jednom případě.

Na druhou stranu jsem nepoužila bílý podklad, barvy jsou dost výrazné samy o sobě. 

 Fungují bez lampy. 

Cena za kus je 49,90,- Kč. 

a) Odstín 12 je zvýrazňovačová žlutá. 


 



b) Odstín 13 je zvýrazňovačová oranžádka  (aka barva reflexních vest složek záchranného systému :)).

 






Vysloveně letní barvičky.
Jiné odstíny včetně fotek na nehtech si můžete připomenout na blogu například ZDE


2) matný lak číslo 13



Meruňková barvička zasychá do matu. 

Laky s matným finišem potřebují pečlivost při lakování, ani v tomto případě není výjimka.
Tento konkrétní odstín kryje zcela ve dvou vrstvách.

Na nehtech je bez top coatu a v kombu s rychleschnoucím ostínem 74 na prsteníčku.



Matné laky stojí 39,90,- Kč. 

3) další odstíny rychleschnoucích laků - číslo 71, 74 a 79 

Cena za kus je 39,90,- Kč. 

a) Odstín 71 je modrošedá  (s vyšším podílem modré) se stříbřitou perletí. Dělá skoro až kovový efekt.


 



Dvě vrstvy jsou pro jednolitost  třeba.


 
Na slunci


Top coat jsem použila Crystal Nails s leskem (dárek od @miss_zum).


b) Odstín 74 je perleťová stříbrnka s lehce růžovým podtónem.
Je to ten typ laku, který při obezřetnější aplikaci v první vrstvě udělá nádech pro upravený nenápadný vzhled.
Já mám na prsteníku vrstvy dvě  (bez top coatu).


c) Odstín 79 je zářivě červená se studeným podtónem, v níž je spousta odlesků  (není to klasický perleťový efekt).

 

Vyniká skvělým pigmentem, krytí je plné již v první vrstvě.
Je ze všech těchto tří rychleschnoucích nejpigmentovanější.

 


Top coat jsem aplikovala gelový Dior.
Tento lak je plně srovnatelný s nejdražšími HE laky, které mám ve sbírce. 


Jiné odstíny z edice rychleschnoucích naleznete zde na blogu pod štítkem "Kosmetika Moje". 


Suma sumárum: 

Stále platí, že za velice skromný peníz dostanete u laků značky nadstandardní kvalitu.
Drží mi na nehtech velmi dobře.  Shora uvedené laky jsem měla na nehtech 4 - 5 dnů.  Kdybych neměla nutkavou potřebu lakovat další odstín a kdyby se nezačaly tvořit odrosty  (nehty mi rostou fakt rychle a po dražé  Merz Spezial ještě rychleji), mohla jsem je mít ve výborném stavu ještě déle. 

Seženete na eshopu www.kosmetikamoje.cz a v kamenných obchodech uvedených na webu. 

Mám radost z nového velkého stojanu v PeMi na Olšanském náměstí, Praha 3, kde je plný sortiment až na odlakovač - snad ho zavezou, potřebuji si několik lahviček koupit :).
 

Zároveň si koupím, až se tam dostanu,  odstín 16 z edice gelových, který jsem viděla naživo na nehtech Pavly @ohmybeautifullife.  Je to překrásná výraznější ňudka, v níž se ve tmavším nude základu snoubí růžové dřevo, mauve i trocha béžovky.  Velice sofistikovaná barva, potřebuji.


Máte nějaké laky Kosmetika Moje? Ráda si počtu, jako vždy. 

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení.
Pusu teta

1 komentář:

  1. Nádhera a krása v jednom.
    Čo sa týka mňa, snažím sa kupovať si vecičky z tejto sféry (eko-bio-raw :) ) v slovenskej verzii a aspoň minimálnou svojou troškou ich takto podporovať, takže v tomto sortimente dám radšej prednosť lokálnym vecičkám.

    OdpovědětVymazat