středa 31. srpna 2016

Štětkopost aneb Update 2016

Ahoj kamarádi!


Od mých Štětkopostů uplynula již nějaká doba, tudíž je záhodno zhodnotit práci štětců pořízených v letošním roce.


(Speciální recenzi na Real Technics Bold metals naleznete pod štítkem "Tetahejt", ostatní štětcové články pod štítkem "Štětkopost").


I. CLINIQUE BUFFER


Štětec, který řadím do sekce Zázraků letošního roku  (podrobnou recenzi  najdete pod štítkem "Zázraky a přízraky 2016" či "cliniqueteta" plus na mém Instagramu).

Miluju ho a  postupně na nanášení makeupu vytlačil můj historicky nejoblíbenější štětec Sigma F80.
Tetaštempl, jak jsem již dříve uvedla. 


II. CLINIQUE  (označuji ho jako víceúčelový)


Výborný výrobek se širším využitím.
Nejčastěji ho používám na aplikaci základního světlého stínu na celé víčko  (pro usnadnění následného stínování) a na decentní aplikaci rozjasňovače. Vrškem lze i nanášet stíny do ohybu či celou plochou udělat rychlé kouřovky.
Fajn investice. 


III. ARTDECO CONTOURING BRUSH


Nákup z Müllera  (nevím, jestli je na našem trhu).
Na to, že jsem na konturování lajdák, koukám, že jsem si letos pořídila tři štětce na contouring (vlastně čtyři,  GOSH je primárně taky na kontury) - posedlost vznikla asi proto, abych konečně řádně využila konturovací produkty :). 

Níže popíšu tedy  ještě Gosh,  M.A.C. a štětec z řady Sephora PRO a světe div se, Ardeco mi vyhovuje nejvíc. Byť byl M.A.C. mnohem dražší a byť mám  M.A.C. štětce obecně hodně v oblibě. A byť jsem velkým příznivcem řady Sephora PRO a globálně štětce z této řady používám nejspíš nejvíce a nejčastěji (zvlášť na oči).

Artdeco má perfektní syntetické štětiny, které se přizpůsobí tváři a jejich "tak akorát" hustota a objem zajišťuje náběr produktu bez potíží a vydá na tvář skutečně to, co se nabralo. Tedy ani příliš nevsákne produkt a ani ho nerozpráší mimo.

Použít se dá nejen na pudrové produkty, i na krémové funguje skvěle. 
Úplně levný tedy nebyl, cca 16 eur.

Kategorie Tetaštempl.


IV. GOSH zkosený na kontury


Kupovala jsem ho ve Fannu se slevou 30%.

Primárně je označen jako Contour, jeho využití je však širší
Já si ho koupila do cestovního neseséru jako multifunkční,  a to zejména na tvářenku. Hranou lze použít i na rozjasňovač. 

Je to slušný nekomplikovaný štětec, který ve sbírce u nikoho určitě nebude zahálet. 
Mohu ho doporučit, byť to není štětkový premiant. Svou práci však koná velmi dobře. Takový poctivý dělník ve štětcovém revíru

Značku si v sekci štětců netroufám hodnotit, toto je můj první ze sortimentu.  Plánuji však zkusit některý na oči. 


V. MARIONNAUD (menší kabuki)


Koupila jsem ho se slevou 40% a mám ho rovněž v cestovním neseséru. 

Nedoporučila bych ho na hutné a hodně krycí makeupy, není zas tak hustý, tudíž by nemusel u takové konzistence spolupracovat. 

Na moje makeupové tekutky a krémovky je v klidu použitelný.

Bude vhodný i pro drobnější obličeje. 

Za plnou cenu spíš ne, se slevou slušný výrobek, co ale neohromí.


VI. SEPHORA PRO číslo 77 (PRO Contour Blender)


Výhodou je určitě možnost použití na pudrové i krémové produkty, já od něj však čekala více. 

Jako velký vyznavač štětců ze Sephora PRO řady čekám výrobek vynikající - a on je jen dobrý. 

Tvar má super, ale velikost je na mě moc.  Zároveň jsem čekala, že bude "přizpůsobivější" - prostě ho na tváři při aplikaci (pudrových produktů) dost cítím. Ne, že by nějak škrábal (štětiny jsou jemné, to ano), ale tak nějak mě "táhne", což pro stařinky mého typu není plus.
Kdo však používá produkty krémové, bude dle mého názoru bezpečně spokojen. 

Rovněž budou spokojeny vyznavačky výrazného contouringu (což není můj případ).

Kupováno v akci 2+1 spolu se štětci z bodů VII. a VIII. (Sephora PRO štětce nejsou zrovna levné, takže bez akce nekupuji nikdy).


VII. SEPHORA PRO číslo 80 (PRO Contour Highlight)


Zdá se mi, že stejně jako číslo 77 lépe funguje na produkty krémové, na pudrovky je až příliš hutný. 

Kvalita je neoddiskutovatelná, leč - jako v případě 77 - poněkud "bojuji" s hutností.


VIII. SEPHORA PRO číslo 30 (PRO Smoky shadow)


Zde budu chválit, chválit a zase chválit. 

Spolu s bafříkem od Clinique  (viz bod I.) je to nej štětec, co jsem si letos koupila. 

Tetaštempl z titulu aplikační přívětivosti jak při nabírání, tak při přenosu, z titulu kompatibility s různými stíny různé kvality od různých značek a z titulu rychlosti při nanášení. 

Opět se mi potvrdilo, že  Sephora PRO na oči je pro mě sázka na jistotu, zatímco Sephora PRO na tvář  poněkud sázka do loterie  (vzhledem k ceně).


IX. M.A.C. (125SE)


Drahý byl. Poměrně hodně.  A urvaná z něj nejsem. 

Nejspíš mě to donutí nekupovat už štětce z limitek.
Základní permanentní řada má z hlediska mého dlouhodobého pozorování u štětců shodných čísel vyšší kvalitu a užitnou hodnotu. 
Není zlý, to vůbec.  Ale poměr cena výkon je takřka až na fňuk. Za takové situace nákupu lituji. 


X. MARIONNAUD plochý menší na stíny číslo 20


Tvarová obdoba sephoráckého štětce ze základní řady číslo 60 (Sephora Must have powder shadow).

Takový typ a tvar štětce najde využití vždy. 

Marionnaud číslo 20 jsem kupovala spolu s malým kabuki (bod V.) rovněž se slevou 40%.
Jednoduchý nekomplikovaný štětec, který dobře poslouží. Zásadní výhrady k němu nemám. Na zadek mě však neposadil.


XI. BORIS ENTRUP na stíny 


Můj nákup z vídeňské Bipy, typově viz bod X, je však více "tlustý".

Trochu hůře nabírá než Marionnaud, zvlášť stíny se sušší konzistencí. Na kvalitní stíny funguje v pohodě. 

Nákupu nelituji, ale z této řady štětců mě nic nenutí pořídit si další typy a tvary.  Jen průměr.

Z důvodu objemu se tváří, že by mohl fungovat i na blending, leč na to je poměrně nepoddajný (čímžto tahá mé staré víko).

Drogerkovou kvalitu převyšuje, stál cca 7 nebo 8 eur, tuším. 

Vygooglila jsem, že Boris Entrup je vizážista a stylista pro Maybellinne Jade (což jsem nevěděla). 


Suma sumárum:

Clinique bafřík a Sephora PRO 30 jsou objevy roku, rovněž konturovací Artdeco je výborný.


Jaké štětce rozšířily Vaši sbírku v tomto roce.  A plánujete si nějaké další pořídit? Ráda si počtu, jako vždy.


Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta



P. S.: Všechny štětce jsem zakoupila za vlastní peníze.

CLINIQUE BUFFER a víceúčelový
 ARTDECO CONTOURING BRUSH
 ARTDECO CONTOURING BRUSH

 ARTDECO CONTOURING BRUSH

 ARTDECO CONTOURING BRUSH

GOSH zkosený
MARIONNAUD (menší kabuki)
SEPHORA PRO číslo 80, 77 a 30 
SEPHORA PRO číslo 77 (PRO Contour Blender)
SEPHORA PRO číslo 80 (PRO Contour Highlight)
SEPHORA PRO číslo 30 (PRO Smoky shadow)
M.A.C. (125SE)

MARIONNAUD na stíny číslo 20
BORIS ENTRUP na stíny 
BORIS ENTRUP na stíny 

11 komentářů:

  1. Clinique buffer me ted laka...ja snad radeji prestanu cist tve recenze ;-) Letos jsem si zadnou stetku nekoupila, ale potrebuji neco na makeup. RT pelicha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, je výborný. Na tekutý a krémový makeup (nižší a střední krytí).

      Vymazat
  2. Ja mam ten mini kabuki ze Sephory. Skvele se mi s nim pracuje, a vyborne si rozumi s mym make-upem. Ale strasne brzy zacne pelichat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mini kabuki jsou většinou slabší. Vcelku fajn je z Marionnaud.

      Vymazat
  3. Keby boli fotky priamo pri texte, kde sa o nich pise, bolo by to fajn. Zaujimave clanky o zaujimavych produktoch, ale to umiestnovanie fotiek na konci mi dost vadi.

    OdpovědětVymazat
  4. Už dlouho chci vyzkoušet nějaké štětce ze Sephora PRO řady. Kdysi jsem měla několik štětců z té základní řady, a bohužel mi moc nevyhovovaly. Taky mě dost zaujaly štětce Clinique, musím na ně mrknout. Uvažovala jsem o nějakých Bobbi Brown nebo Nars, ale Clinique vypadá také skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Základní je sázka do loterie. Něco fajn, něco k ničemu. Nejhorší jsou dárkové sady.

      Vymazat
  5. pro Sephora PRO 30 půjdu :-) mě se letos povedl nákup Full coverage face od Bobbi a momentálně jsem nadšená z Da Vinci Classic kratšího placatého na oči, mám ho sice chvilku ale je skvělý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá Vinci mám jen jeden. Synťák. Na prdlačku :)

      Vymazat
    2. můj je poník, je to z té řady Classic nebo jak, moc se v jejich štětcích nevyznám

      Vymazat