pátek 5. srpna 2016

Mavala kolekce First Class aneb První třída na nehtech

Ahoj kamarádi!


Dnes tu mám pro Vás článek o nové kolekci laků na nehty od švýcarské značky Mavala
Kolekce nese název First Class a obsahuje šest laků  o objemu 5 ml, jak je u laků od Mavaly zvykem.


Laky jsem obdržela od českého zastoupení značky v překrásném boxíku, za což ještě jednou děkuji. 


Níže se objeví pět laků z šesti  (odstín Spitzberg nemám, místo něj byl v krabičce Iceberg, který na toto místo  pro přehlednost dávat nebudu, neboť stojí mimo kolekci).

Všech pět odstínů jste již sice měli možnost vidět na mých nehtech na Instagramu, ale jednak ne všichni IG účet máte a jednak si myslím, že by se Vám mohlo hodit shrnutí, které eventuálně pomůže usnadnit nákup.


Kolekci seženete ve Fannu.
Běžná cena za kus je 149,- Kč.  Do konce srpna se šekovou knížkou za 109,- Kč.


1) odstín 317 TAHITI


Výrobce charakterizuje barvu jako opojný nektar oranžové.
Já odstín vnímám jako středně intenzivní korálovku s kapkou růžové, červené i broskvové.
V lahvičce je pozorovatelný lehký shimmer, na nehtech prakticky neznatelný.
Na fotce je jen jedna vrstva, bohatě stačí. 
Konzistenčně je hustší, nejspíš  proto tak dobře kryje.  Žádné pruhy ani bublinky a podobně nedělá, lakoval se skvěle. 
Jako top coat jsem použila Mavala Colorfix.



2) odstín 363 LONG ISLAND 


Výrobce charakterizuje barvu jako mléčně korálový koktejl.
Já bych ji charakterizovala jako humra na smetaně  (teplejší růžová s korálovým až lehce meruňkovým nádechem). 
Nalakovala jsem dvě  vrstvy a použila Mavala top coat,  tentokrát verzi s gelovým efektem.
V reálu při běžném světle tolik nezáří jako na fotce (foceno na sluníčku). 


3) odstín 364 CAPE TOWN 


Výrobce charakterizuje barvu jako oslnivě červenou. 
Jsem milovnice červených nehtů a musím souhlasit, odstín je to vskutku oslnivý. 
Obsahuje droboulinký shimmer, až skoro holografický.  Na nehtech je patrný jen velmi decentně a hodně zblízka, tudíž je barva vhodná pro jakoukoli příležitost a jakoukoli ženu i dívku.  
Lehoulince směřuje do karmínu.
Lakoval se výborně, stačila by jedna vrstva, efekt byl již při prvním nátěru zcela jednolitý. U červených odstínů dávám vždy vrstvy dvě,  mám u nich ráda intenzitu. 
Top coat rovněž Mavala, opět onen s gelovým efektem.


4) odstín 316 FIJI


Výrobce charakterizuje barvu jako květinovou růžovou. 
Růžová je dle mého oka převládající a podbarvuje  ji šeřík.
Zde byly dvě vrstvy nutné, pracovalo se mi s ním ze všech pěti nejsložitěji.
Při vyšším soustředění na preciznost však v druhé vrstvě vydal velmi pěkný výsledek. 
Top coat opět gelový od Mavaly.


5) odstín 365 CORTINA 


Výrobce charakterizuje barvu jako chalcedonovou šedofialovou. 
Za mě je to mléčný borůvkový shake s ledem, který byl obarven našedo.
Barvička, která se jen tak nevidí. Bude slušet i bledé pleti.
Lakovala jsem dvě vrstvy,  top coat tentokrát Dior.
Konzistenčně je podobný odstínu Fiji, uživatelsky byl na aplikaci jednodušší. 


Suma sumárum:

Asi víte, že Mavalu miluju (viz též hashtag na IG #mavalavirus).
Tato kolekce mě barevně hodně bavila.
Nejlépe se mi pracovalo s odstíny Tahiti a Cape Town.
Výdrž je u všech velmi slušná, na nehtech jsem měla každý v průměru 5 dní; kdyby mi tak rychle nerostly nehty a nebyly vidět odrosty  (což nemám ráda), laky by mohly být na nehtech i déle. 
Dlužno dodat, že jsem však použila kvalitní top coaty - jsou jmenovitě uvedeny shora u každého odstínu (celkový článek o top coatech chystám).


Máte už nějaký odstín z této kolekce nebo i jiný od Mavaly, který je Váš oblíbený? Ráda si počtu, jako vždy.

Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta



P. S.: V případě zájmu si o značce můžete přečíst ve článku Mávala mi Mavala ZDE na blogu  (viz též štítek Nehtopost), kde se věnuji širšímu sortimentu, nejen barevným lakům na nehty.


Výjimečně přidávám i oficiální obrázek - abyste viděli i odstín Spitzberg

4 komentáře:

  1. Marti, a co (jestli vůbec) dáváš jako podlak? A který nadlak (Mavalu ColorFix nebo Gel, nebo Bourjois nebo Dior nebo jiný) si mám koupit? (Já vím, je to jako v detektivce nalistovat konec po první vraždě...) Díky moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podlak Clinique. Je to base a top coat v jednom a zrušili výrobu! !!! O top coatech bude speciál. Mavala Colorfix je moje stálice x let, nádherně zvýrazní a opravdu fixuje barvu. Novinkový gelový dodá víc lesku a opravdu prodlouží výdrž. Ve zkratce :)

      Vymazat
  2. Joo já už na ně koukala, kolekce se povedla, akorát jsem je viděla jen online v lahvičce, takže swatche oceňuju, nemám od značky, já lakomaniak, ještě nic, takže se mi bude líp vybírat. Jen bych Marti prosím ocenila, nešlo by dávat fotky přímo k textu a ne až pod článek? Mně se to blbě spojuje, když text a obrázek je jaksi jinde :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel to aplikace neumožňuje. Píšu články na mobilu a i když vkládám postupně, prostě se fotky řadí samy od sebe na konec. Štve mě to taky.

      Vymazat