pátek 15. května 2020

BO.HO Green Make-up aneb Gypsy palette EARTH COLLECTION

Ahoj kamarádi!

V dnešní recenzi se budu věnovat paletce očních stínů od francouzské značky přírodní kosmetiky BO.HO Green Cosmetics.




Představení značky a recenzi některých produktů z portfolia si můžete přečíst na blogu TADY.

Barterem jsem si vybrala Gypsy palette EARTH COLLECTION zahrnující 8 refilových stínů (à 1,8 g).

Stíny mj. obsahují meruňkový olej, kukuřičný škrob či skvalen (z oliv).
Použité ingredience jsou z 99 % přírodního původu a z 10 % se jedná o certifikované organické složky.

V dřevěném obalu s magnetem se po odklopení vršku nacházejí dvě patra po čtyřech stínech.



V prvním patře jsou umístěny tři stíny s perletí a jeden (ten nejtmavší) je ve finiši na pomezí shimmeru a sheenu.



Druhé patro ukrývá 3 matné stíny a jeden stín (ten nejsvětlejší) se sheenem. 

Barevné vyznění paletky poslouží těm, kteří preferují spíše neutrální spektrum barev.
Můžete s ní vykouzlit jak rychlý jednoduchý look na denní nošení, tak i sofistikované tmavší kouřovky. 

Z prvotních swatchů na ruku se mi jevily perleťové stíny kvalitou nad stíny matnými, a to zejména co do přilnavosti. 
A znovu jsem si potvrdila, že swatch je jen vodítko, nikoli realita.
Při aplikaci na víčko mě naopak matné stíny příjemně překvapily.
Z důvodu jejich jemnosti trochu práší při náběru v paletce, při přenosu na oko už ne.

Co se týká tří shimmerových odstínů z prvního patra, nejlépe se mi osvědčilo (co se pohyblivého víčka týká) je primárně nabrat prstem a až poté použít štětce (tak krásně "uhladím" perleť, což je u staršího oka žádoucí, zároveň tím podpořím odlesky).

Dlužno podotknout, že nepoužívám primer pod oční stíny, dávám si jen minimální množství korektoru (co mi zbyde z aplikace pod oči).

Stíny (všech finišů) se bez obtíží vrství (například když chcete ztmavit vnější koutek).
Při stínování trošku blednou,  jakmile však roztírání dokončím, drží a intenzitu během dne neztrácejí. 

Stíny lze aplikovat i navlhčeným štětcem (používám buď fixátor makeupu či květovou vodu). Pro mě je tento způsob nejvyužitelnější na kouřovou linku. 



Suma sumárum:
Jsem spokojena
Mám ve své sbírce i lepší stíny, ty jsou však z jiné finanční kategorie. 
Poměr výkon/cena je naprosto v pořádku. 

Tuto paletku doporučuji zejména tomu, kdo preferuje přátelské složení,  a zároveň tomu, kdo nejčastěji sahá po přirozených odstínech a má rád rychlé a účelné líčení při zachování variability. 

Jak se vám paletka líbí? A znáte již tuto značku? Ráda si počtu v komentářích.

Děkuji, že mě čtete.
Konec hlášení.
Pusu teta. 

Žádné komentáře:

Okomentovat