neděle 16. června 2019

Institut Esthederm aneb Péče s celulární vodou


Ahoj kamarádi!


V tomto článku bych Vám ráda představila značku INSTITUT ESTHEDERM a dva její produkty z řady s celulární vodou.

Výrobky se ke mně dostaly na základě nezištné "intervence" Iny T. u českého zastoupení, tudíž se jedná o PR vzorek.


Institut Esthederm založil v roce 1978 Jean Noel Thorel (který založil i Biodermu. Pokud bych měla ze svého pohledu obě značky stručně shrnout: Institut Esthederm je taková aristokratičtější a sofistikovanější sestra Biodermy).

Mottem Institutu Esthederm je "převýchova" pleti, nastartování jejího správného fungování zevnitř.

Testovala jsem:
1) CELLULAR WATER MIST
(= buněčná voda v mlze, k dispozici v  balení 100 a 200 ml)



Charakteristika:
Jedná se o energizující a hydratační 100% aktivní vodu, která je v harmonii  s buňkami pokožky. 

- ihned po nástřiku hydratuje pleť (díky obsahu kyseliny hyaluronové);
- díky antoxidačnímu komplexu látek pomáhá chránit kožní buňky před negativními jevy vnějšího prostředí (UV záření, smog, tabák, prach...);
- Carnosin dodává buňkám energii;
- neobsahuje parfemaci;
- posiluje účinky následně aplikovaných pečujících produktů.

Pro koho:
Pro kohokoli bez ohledu na typ pleti a věk. 
Přípravek je vhodný i pro nejcitlivější pleť.

Na lineckých hradbách nad Dunajem


Aplikace:
Doporučuje se nastříkat pokaždé před nanesením pečujících přípravků (ráno i večer), případně použít na fixaci makeupu či pro osvěžení a hydrataci kdykoli během dne.

Moje poznatky: 
V první řadě vyzdvihuji dokonalou střičku, která poskytuje jemňoulinký a zcela rovnoměrný rozprach.
Pohybujeme se ve vyšší cenové relaci než například u běžných termalních vod, nicméně jsme také  v mnohem vyšším levelu působení a účinků. 

Tento přípravek jsem si oblíbila okamžitě a užívám si ho několika způsoby:
- jako podklad pod pečující produkty (výborný je nejen pod séra či krémy, ale také pod pleťové oleje);
- jako fixátor makeupu (kdy v tomto kroku je jemné rozprašování největším bonusem);
- pro refresh v kanceláři (nejen v horku).

Celulární voda mě uchvátila.

2) CELLULAR WATER MELTING MOISTURIZING CREAM
(= jemný krém s buněčnou vodou, dóza 50 ml) 



Charakteristika:
Úkoly krému jsou následující"
-  zadržet vodu na místech, kde je třeba, a zároveň
- ochránit proti volným radikálům a nepříznivým vlivům vnějšího prostředí, detoxifikovat pleť a dodat energii.


Pro koho:
Nejvhodnější je podle mého názoru  pro normální až sušší typ pleti.
A také pro pleť unavenou, mdlou, stresovanou, zkrátka bez energie.
(Existuje i gelová verze).

Moje poznatky:
- lehká a svěží textura, nadýchaná, řekla bych;
- bleskurychlá vstřebatelnost;
- výborná hydratace;
- pocit jemnosti a vláčnosti;
- osobně bych ho doporučila jakékoli věkové kategorii, speciálně těm, kdo vyžadují kromě hydratace i ochranu (například z důvodu smogu);
- já sama ho používám na den, a to jako finální pečující produkt (když nepočítám SPF) pro "uzamknutí" vláhy, pro detoxikační efekt a jako bariéru proti okolním vlivům;
- vzhledem k věku by mi sám o sobě nestačil, proto ho doplňuji anti-agingovými přípravky;
- mladším poslouží sám o sobě, a to i jako krém noční;
- ideální "městský" krém;
- miluji jeho jemnou vůni (cítím kombinaci vodního elementu a rostlin);
- #hydratacejezáklad.



Bližší informace o dalších produktech se můžete dočíst na www.esthederm.cz KLIK.

Máte s výrobky Institutu Esthederm nějaké zkušenosti? Ráda si počtu v komentářích.

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

5 komentářů:

  1. Dobry pozdni vecer Martino, jsem Vas dlouhodoby sledovatel, Cellural mist mam, je skutecne vyborny,uvazuji dokoupit ten krem co uvadite dale, nebo Cellural concentrate bunecna obnova pleti. Ke mi 47 let.Dekuji za pripadnou odpoved. Korytakova Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Leni, v první řadě děkuji za návštěvy . Koncentrát nemám vyzkoušen, bohužel. Krém je teď na léto vhodný určitě. Jen bych pod něj stran věku doporučila sérum. Já pod něj dávám GERnétic VITAL TRANSFER (viz předchozí článek) - kompatibilita a vzájemná kooperace na jedničku.

      Vymazat
  2. Hezký den Marti, už jsem o značce několikrát četla, ale zatím nic nevyzkoušela a vzhledem k citlivosti pleti na běžnou kosmetiku bych možná vyzkoušela tu celulární mlhu. Zejména pod olej by to mohlo být ono. Pa a měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pod oleje ideální, Péťo. Vyzkoušeno jak s levnějšími Renovality a Marionnaud Green, tak i s dražším INLIGHT.

      Vymazat
  3. Po krému se mi ucpaly pory, nasledovala spousta pupínků. Silikon mi ve složení nedělá dobře, lepší značky nevyjímaje.

    OdpovědětVymazat