čtvrtek 6. června 2019

Alcina PRETTY ROSE aneb Pastelová souhra

Ahoj kamarádi!

Alcina uvedla na trh kolekci PRETTY ROSE, kterou  dnes popíšu a zrecenzuji blíže.
Produkty jsem obdržela barterem, děkuji Alcině za stálou důvěru.


I. Paletka PRETTY ROSE

Paletka mě uchvátila ihned, co jsem ji prvně uviděla na obrázku. 


Obsahuje trojbarevnou tvářenku a čtyři oční stíny. 
To vše je ukryto v něžně pastelově růžové krabičce z pevného kartonu a vše zajištěno gumičkou.



Stíny jsou v těchto barvách a finiších:
* horní vlevo PRETTY GLITTER (zlatobronzové třpytky)
* horní vpravo PRETTY DAHLIA (šedohnědá, tmavší taupe, matná)
* dolní vlevo  PRETTY LILAC (střední až tmavší mauve, matná)
* dolní vpravo PRETTY ROSE (světlá narůžovělá, matná).



Jedinou výtku mám vůči odstínu Pretty Glitter, která je však nejspíš zapříčiněna mým způsobem aplikace.  Tento typ stínů si přímo říká o bázi, nejlépe o nějakou lepivější.
Já lepivé primery pod oční stíny nepoužívám, tj. ani nevlastním. Tuším však, že  by se Pretty Glitter chytal mnohem jednodušeji na lepivou bázi než na suché oko. 
Pomáhám si prstem. 
S ostatními stíny se mi pracuje velice dobře.



Tvářenka je uzpůsobena tak, aby se dala použít na techniku tzv. drapingu, což je vlastně konturování tvářenkou. 

Je doporučeno nejtmavší (horní odstín) použít pod lícní kost (na místo, kam se používá konturovací produkt), prostřední odstín pak "posadit" nad něj  a prolnout je a nejsvětlejší (spodní - šťavnatou světlou růžovku) aplikovat na jablíčka.


Draping bych za sebe charakterizovala jako jemnější a "měkčí" contouring.
Samozřejmě si každý může smísit odstíny dle libosti (já ji používám oběma způsoby - "drapuji" i míchám).

Paletka je must have pro všechny ty, které preferují přirozenější a utlumenější odstíny očních stínů (s výhodou možnosti ztmavení na večer a s výhodou ozvláštnění pomocí třpytek) a zároveň chtějí mít pohromadě i výběr z tvářenek.



Celkové barevné vyznění je spíše studenější (i když je třpytkový stín a střední odstín tvářenky v teplejším spektru).
Navíc je provedení paletky rozkošné.

Paletka se mnou byla i na prodlouženém víkendu v lineckém hotelu a pojede se mnou i k rakouskému jezeru. 
Její skladnost a obsah k cestování přímo vybízí.



Doporučená cena v Alcina salónech činí 550 Kč.

II. LIP GLOW



Kombinace pečujícího balzámku a lesku na rty. 
Lip Glow obsahuje vitamín E a avokádový, olivový a sezamový olej. 
Je k dostání ve třech odstínech,  já mám ten nejvýraznější Bright Coral.

Ve stínu

Na slunci

Konzistenčně je Lip Glow na pomezí balzámu a oleje.
Finiš je lesklý s lehce "mokrým" efektem. 
Zanechává velice příjemný pocit a vůbec nelepí (!).


Výborně funguje i jako topper přes rtěnky.
Doporučená cena v Alcina salónech činí 290 Kč.

III.
Kolekci doplňuje roztomilý kabuki štětec na sypké a lisované pudrové produkty.


Uživatelsky by pro mě bylo komfortnější, kdyby štětec disponoval krytkou (z důvodu transportu v kabelce či kosmetické taštičce), nicméně tento detail jsem vyřešila jeho uchováváním v originálním obalu, a je to.
Syntetické štětiny tmavě růžové barvy s bílým středem jsou uspořádány jakoby do tvaru květiny.



Krátká rose gold rukojeť pěkně padne do ruky. 
Štětec je jemný až heboučký, po tváři hladí.

Vzhledem k jeho jemnosti i výslovnému určení bych ho nedoporučila na krémové a tekuté produkty (například na makeup), pohltil by příliš mnoho produktu.  
Čistí se snadno.

Doporučená cena v Alcina salónech činí 265 Kč.

Suma sumárum:
Alcina zařazuje poslední dobou do sortimentu opravdové radůstky.
A teď aktuálně přibyly ještě i laky na nehty, jak jsem ukazovala na Instagramu (to je něco pro mě :)).

Jak se Vám PRETTY ROSE líbí? Ráda si počtu v komentářích.

Děkuji, že mě čtete.
Konec hlášení.
Pusu teta

4 komentáře:

  1. Marti,
    prvý kúsok ma zaujal veľmi. Asi budem musieť prekonať svoju nechuť k vyhľadávaniu predajcov, lebo táto značka je u nás menej dostupná a ťažšie zohnateľná.
    Áno, viem si ju predstaviť na dovolenkové (a nielen) líčenie, farebná kombinácia ako pre mňa.
    Ďakujem za odporučenie !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, doporučuji značku prozkoumat, mají spoustu výborných přípravků.

      Vymazat