neděle 9. prosince 2018

Kosmetické ošetření PHYTOMER aneb PIONEER OMLAZUJÍCÍ RITUÁL

Ahoj kamarádi!


Na Mikuláše jsem navštívila kosmetický salón Phytomer na klinice Asklepion (Londýnská  39 v Praze 2, kousek od náměstí Míru).




Jak víte, koncept i přípravky od Phytomeru miluju (recenzních článků tu najdete několik), na ošetření jsem však byla prvně.

Salón se nachází v druhém patře kliniky a můžete si zde zároveň zakoupit produkty, čehož jsem rovnou využila a koupila si oční krém Expertise Âge Contour Intense Youth Eye Cream (blíže viz Tetčina ROČENKA za 2018 KLIK) a milované tonikum Rosée Visage, které je momentálně k dostání ve velkém balení s pumpičkou 500 ml za skvělých 600 Kč (tonikum už je moje stálice - blíže viz Tetčina ROČENKA za 2017 KLIK).

Můžete si nyní zakoupit i zvýhodněné vánoční sety či novou značku Vie COLLECTION:




Před první návštěvou vyplníte na recepci dotazník (základní osobní údaje, alergie, operace, zdravotní omezení atd.).

Absolvovala jsem ošetření PIONEER OMLAZUJÍCÍ RITUÁL (popis naleznete na www.phytomer.cz KLIK, kde najdete i ostatní typy ošetření a můžete vyhledat i nejbližší salón pracující s přípravky Phytomer).

Po dohodě jsem některé součásti procedury vynechala (masáž zad a bahenní zábal - z důvodu potíží s páteří, neboť jsem neměla zkonzultovánu vhodnost se svou fyzioterapeutkou; jsem zodpovědný pacient).

Prostředí kosmetické "kabiny" je velice  příjemné.
Jedná se vlastně o takový "minibyteček" - předsíňka s úložnými skříněmi na odložení věcí, vlastní koupelna se sprchou a WC a samostatný "pokojíček", kde probíhají procedury. 
Máte naprosté soukromí a klid.


Po odlíčení a tonizaci mi byl proveden peeling (kombo mechanického a enzymatického), poté se paní kosmetička soustředila na vrásky (za pomoci speciální techniky, válečku a masáže obličeje, krku i dekoltu). 

Následovala maska na oční okolí a rty (zase jsem nemohla mluvit;)) a zároveň speciální "vosková" maska s oleji a mořskými cukry, která se aplikuje na obličej přes propustnou gázu, aby se dala po uplynutí doby působení a zatuhnutí "sloupnout". Je to legrační, sundá se vlastně odlitek obličeje. 

Jedná se o nejúčinnější Phytomer profesionální masku (není vhodná pro osoby s rozšířenými žilkami).

V průběhu působení masky mi paní kosmetička provedla ještě masáž celých rukou. To bylo přímo labužnické.

Po odstranění masky a dočištění byla procedura zakončena závěrečnou péčí z řady Pionnière XMF (recenze na tuto řadu: KLIK).

Půjdete-li na celou tuto proceduru, počítejte se dvěma hodinami.
Já tam byla (bez masáže zad a zábalu) zhruba hodinu a půl (odhadem - tam člověk snadno ztratí pojem o čase).

Suma sumárum:


Totální relaxace.
Mořský zážitek uprostřed Prahy.
Výsledky viditelné okamžitě - u mě speciálně stran vrásek na čele a nosoretních brázd. 
Jako bonus pleť hlaďoučká a vyživená na maximum. 

Byla jsem po skončení ošetření tak příjemně "oblouzněná" a tak opečovaná, že se mi ani nechtělo dávat na pleť jakýkoli makeupový produkt.  Nahodila jsem akorát rtěnku a šla (mimochodem, stran rtěnky jsem dostala od paní kosmetičky kompliment - měla jsem Popinu od Clinique Cherry Pop. Shodly jsme se, že  by ženy měly více nosit červené rtěnky. Na to já slyším:)).

Děkuji českému zastoupení Phytomeru, že jsem mohla tak vynikající péči zažít. 
Profesionální péče je zkrátka profesionální péče.

Bez zaváhání Tetaštempl.


Jak a čím se rozmazlujete Vy? Ráda si počtu, jako vždy. 


Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

Žádné komentáře:

Okomentovat