pondělí 12. února 2018

Marionnaud MY NAIL LACQUER aneb Novinkové laky na nehty

Ahoj kamarádi!


Marionnaud přináší na trh novinkové laky na nehty MY NAIL LACQUER.


Škála barev je nepřeberná.
30 různorodých odstínů doplňuje jarní edice SPRING RIVIERA. 

Kolekce je rozdělena do několika témat  (po šesti odstínech):
- SPRING RIVIERA (již zmíněná speciální jarní edice; čtyři lesklé a dva matné odstíny);
- THE NUDE COLORS (světlé a něžné odstíny pro romantičky a milovnice neutrálních barev);
- THE VITAMIN COLORS  (zářivější a energické barvy); 
- THE PASSIONATE COLORS  (svůdně vášnivé odstíny)
- THE CREATIVE COLORS (pro kreativitu a zábavu);
- THE ESCAPE COLORS  (nekonvenční barvičky).



V tomto článku Vám představím čtyři odstíny na nehtech  (tyto všechny jsou krémové, bez perleti, shimmeru či třpytek).

Laky se ukrývají v pěkných hranatých lahvičkách  (evokují mi ledovou kostku) se sundávacím vrchním víčkem, pod nímž je černý šroubovací uzávěr, který nese štěteček (jak to známe například u laků Dior či Chanel).


Štěteček je široký, placatý, dobře střižený, takže tvoří kompaktní celek (žádné rozježené štětiny). 
Lakuje se s ním velice pohodlně.  


Kdo nemáte tak kulaté nehty jako já, nejspíš Vám na pokrytí celého nehtu bude stačit jeden soustředěný tah.


Finiš u mých odstínů je lesklý, a to i sám o sobě bez top coatu  (což uvidíte u odstínu ad 1) níže).
Skoro bych řekla až pologelovitý.



K jednotlivým odstínům (v pořadí, jak jsem je lakovala):

1) RED IN FIRE


Pravá červená,  spíše studenější.

Bez top coatu  (aby byl vidět reálný finiš).


Vše foceno za denního světla venku.


Patří do skupiny THE VITAMIN COLORS



2) 17 PINK CRUSH


Malinovka. 
Foťák mi ji vzal s menším podílem růžové, než ve skutečnosti má. 


Vše foceno za denního světla venku.

Top coat OPI Brilliant. 

Patří do skupiny THE PASSIONATE COLORS


3) 13 RED CONFUSION


Tmavě červená až bordó. 

Vampy efekt.  Pro milovnice tmavších barev.

Top coat Crystal Nails High Shine. 

Foceno v tramvaji za soumraku (všechny venkovní fotky na denním světle ukazovaly barvu světlejší a více jasně červenou, než ve skutečnosti je. Takto odstín odpovídá).

Patří do skupiny THE PASSIONATE COLORS


4) 09 CORAL COCTAIL


Střední korálovka (s vyšším podílem oranžové než růžové).

Optimisticky zářivá. 


Top coat Kosmetika Moje. 


Patří do skupiny THE VITAMIN COLORS.

Všechny fotky vznikly dnes ráno v kuchyňce kanclu při umělém osvětlení až na následující poslední, která je z poledne z ochozu kostela u svatého Klimenta :).





Suma sumárum:

Veliká spokojenost.
Vzhledem k tomu, že hodnotím na základě čtyř odstínů, mohu si dovolit udělit Tetaštempl.  

Za příznivých 149 Kč/11 ml v základní ceně dostanete nadstandardní kvalitu.

Laky se prodávají exkluzivně v Marionnaud.

Vyzdvihuji sytý pigment u všech čtyř,  jednolitost a plné krytí již v první vrstvě.
U všech jsem pro intenzitu a v podstatě hlavně ze zvyku lakovala vrstvy dvě. 
Konzistenčně jsou stejné, jen CORAL COCTAIL se mi jeví o trochu hustší, tím pádem i jeho finiš je o něco více "gelovitý" než u ostatních.

Vyzdvihuji snadné lakování. 

Schnou tak nějak standardně, ani bleskovka, ani dlouhé čekání. 
U RED CONFUSION jsem si pomohla sušičem, protože jsem lakovala v kanclu a potřebovala jsem rychle funkční ruce. RED IN FIRE jsem měla na nehtech 4 dny, PINK CRUSH 3 dny,  RED CONFUSION  5 dní  (CORAL COCTAIL mám na nehtech aktuálně, protože jsem lakovala dnes za ranního kuropění).

(Tuhle fotku fotila Natálka Littlegemblog dnes v poledne,
když já jsem v Kotvě chlebíčkovala, zatímco ona si užívala pyjentí čokošpičku)

Přelakovávala jsem jednotlivé odstíny nikoli z nutnosti,  ale z natěšenosti zkusit další:).

Nicméně výdrž je individuální, záleží nejen na tom, jak ruce používáme a co děláme, ale i na stavu nehtů, na technice lakování, na top coatu. Až po těchto faktorech rozhoduje samotný lak (dle mých zkušeností).


Jak se Vám láčky zamlouvají? A na jaké odstíny se v Marionnaud soustředíte?  Ráda si počtu, jako vždy. 


Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta



P.S. : Děkuji českému zastoupení Marionnaud za poskytnutí laků k vyzkoušení.

Žádné komentáře:

Okomentovat