úterý 2. ledna 2018

TETČINA ROČENKA - Premianti 2017 aneb Díl IV. TVÁŘ (dekorativka)

Ahoj kamarádi! 


Čtvrtý díl toho nejlepšího z roku 2017  pokračuje dekorativní kosmetikou - produkty na obličej

Článek bude delší,  chci to probrat komplexně.
Jako obvykle uvedu přímý proklik, pokud jsem již produkt recenzovala podrobněji.

Jedná se ve všech případech o novinky roku  (ať už novinky na trhu či to, co jsem letos měla prvně já; série není o letitých stálicích, byť se některé novinky mými stálicemi stávají).

I. MAKEUPY

1) Dražší
a) Guerlain Lingerie de Peau  (inovovaná verze)



Recenze: KLIK

b) Clinique Even Better Glow 




Recenze (včetně porovnání s klasickou verzí Even Better): KLIK

2) Levné 

Kosmetika Moje - Krycí makeup 


Recenze: KLIK

3) BB krémy

Skin79 (Purple a Smart Derma) ze stránek www.bb-cream.cz


Recenze: KLIK


II. BÁZE 

1) Na tvář 
a) Erborian Glow Crème 


Recenze: KLIK
Dá se použít i jinak, než jako primer (viz článek). 

b) Alcina Perfect Primer 


Recenze bude velmi brzy (hned v následujícím článku).

2) Na oči 

By Terry 

Vyhlazovač, sjednocovač tónu pleti, zahlazovač žilek, podporovatel očního makeupu.
Viz také ZDE
Nemyslím, že by to nejvíce rozbalil u mastných víček, ale my stařinky/sušinky  si lebedíme.

III. KOREKTOR 

Rouge Bunny Rouge - Luminous Skin Wand 


Blíže ho najdete na mém Instagramu v příspěvku ze 7.1.2017 (ve videu, kde ho popisuji - hashtag #tetčinoaudio) a také ve článku "Sedm hříchů v líčení starší pleti" jako velmi vhodný produkt i pro zralejší ženy.

Miluji a mám ho znovu. 

IV. PUDR

Alcina Luxury Loose Powder



Recenze: KLIK

V. KONTURY 

Krémový Rouge Bunny Rouge Shadow Play 




Recenze: KLIK
Produkt, který zlomil mou nechuť ke konturování


VI. BRONZERY

1) Max Factor Crème Bronzer 



Swatch

Rozetřeno nahrubo
K dostání je ve dvou odstínech, já mám odstín Bronze.
Zapečený, i přesto však výborně nabíratelný a roztíratelný produkt,  který se dá skvěle použít i jako oční stín.
Přizpůsobí se i bledé pleti.

2) By Terry Sun Designer Palette (odstín 4 Savannah Love)




Letní limitka nejen k bronzování.
Krom použití i jako tvářenka velmi hezky svědčí i očím jako stíny.
(Ve skutečnosti je studenější, než se jeví na fotce na slunci).

VII. TVÁŘENKY 

1) Pudrové
a) Clarins Blush Prodige - 09 Golden Pink 

 
Recenze: KLIK
Bezpochyby tvářenka roku.

b) Guerlain meteoritková jarní limitka - Météorites Happy Glow Blush


Vydána k 30. výročí Meteoritů.
Mám z této limitky  (pochopitelně) i kule. 


Tvářenka je božská ve všech směrech, navíc krásně gerlénsky voní. 

2) Krémové

Speciální článek o mých TOP krémových (a tekutých) produktech na tvář je ZDE spolu s popisem,  v čem spatřuji bonusy krémových produktů a proč prospívají starší a/nebo sušší pleti. 

 

a) Rouge Bunny Rouge (odstín Rubens)



b) By Terry
Glow-expert Duo Stick (odstín 2 Terra Rosa) 

Již jsem o ní podrobněji psala (v souvislosti s jarní kolekcí Techno Aura) ZDE


c) Revlon Insta Blush  (odstín 310 Candy Kiss)
Revlon sice není tak sofistikovaný jako předešlé dvě,  přesto je velmi dobrý  a výrazně levnější.

VIII. Rozjasňovač

Lancome (jarní LE)


Překrásná rozjasňující růže za raketu, ale věděla jsem, že ji musím mít (k dostání byla pouze v butiku na Jungmannově náměstí).


IX. Bobbi Brown Illuminating Moisture Balm 



Jedná se v podstatě o "hybridní" produkt z řady Bobbi Brown EXTRA, který nelze začlenit do nějaké přesně určené kategorie.
Dávám ho sem, ačkoli je spojením dekorativní kosmetiky a péče. 

Blíže ho najdete na mém Instagramu v postu z 3.3.2017 ve videu  (hashtag #tetčinoaudio, případně též #bobbibrownczteta).

Používá se v kroku, kdyby byl aplikován primer (ale primer to není). 
Má projasňující efekt (ale krémový rozjasňovač to není).
Intenzivně hydratuje (ale základní krém to taky není).
Nadstavba, která zabezpečí okamžité oživení mdlé a zašedlé pleti a působí jako zmizík únavy.

Je #zaraketu, ale stojí za každou jednu korunu a určitě si ho pořídím znovu.


Jaké máte favority za rok 2017 v produktech dekorativky na tvář? Ráda si počtu, jako vždy. 

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení.
Pusu teta

2 komentáře:

  1. No, Marti, já jsem barevně úplně jinde. Takže já se můžu jen inspirovat, případně kývat hlavou v případě produktů, které používám jinak :)
    Díky!

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyz jsem poptavala v Sephore (sleva 20% na cely sortiment, jinak tam nelezu) tvarenku Clarins, tak ji samozrejme nemeli a prodavacky se mi snazily vnutit Orgasm od Nars, hahaha, nedala jsem se a seznamila je s tvoji hlaskou o trpytkach velikosti mexickeho dolaru. A byl klid :-))

    OdpovědětVymazat