čtvrtek 9. ledna 2020

TETČINA ROČENKA - Propadlíci 2019 aneb Díl III.

Ahoj kamarádi!

Dnes pokračuje TETČINA ROČENKA opačným spektrem - propadlíky
Tedy produkty, které mi nesedly a které za sebe doporučit nemohu. 

Vyslovených průšvihů se u mě za poslední rok objevuje pomálu. 
Jsem při výběru péče i dekorativky obezřetná.
Pokud se přehmátnu, je to povětšinou z důvodu, že jsem byla hnána zvědavostí vyzkoušet, tudíž dobře mi tak. 

I. Péče 

U péče jsem opatrná tím spíš a velmi rozvažuji, co budu aplikovat. 
I tak se občas seknu. 

1) Balea plátýnková maska na rty 

Recenze:


2) Micelární voda Yves Rocher HYDRA VÉGÉTAL

Toto byl dárek od tchýně. 
Navíc pro jiný typ pleti.

Micelární vody už dlouhou dobu (až na drobné výjimky) nepoužívám. 
U této konkrétní mi krom ne úplně dobré rozpustnosti makeupu a nečistot vadí iritace.  Voda mě poněkud pálí.
Může to být dáno mým genetickým sklonem k citlivosti, tudíž ostatní tento problém možná nezaznamenají, pro mě to však značí stopku. 

II. Dekorativní kosmetika

1) paleta stínů Gabriella Salvete

Recenze: 

2) tvářenka Maybelline Fit me  (odstín Plum)
Kupovala jsem ji v Rossmannu, když byla na dekorativku akce -50 %.
Krom barvy, která je na drogerku poměrně unikátní, nestojí tvářenka ani za tu půlku. 

A i ta barva je diskutabilní, neboť se to, co vidíte v balení, na tvář nepřenese. 
Tvářenka se velmi obtížně nabírá (čímkoli), práší jak polní cesta v červenci, výsledný efekt je nakonec takový nijaký a výdrž je problematická. 

3) rtěnka L'Oreal Color Riche - odstín  357 Red Carpet 

V zájmu  objektivity začnu plusy:
+ sytý pigment;
+ krásná studenější rudá směr karmín;
+ hezké provedení. 
Neutrál:
* oldschoolová vůně (pro někoho plus, pro jiného minus, mně je to v tomto případě jedno).

Minusy:
- divná konzistence (rtěnka není schopna splynout se rty, prostě si sednout. Dělá jakoby další nekompatibilní vrstvu);
- s tím jde ruku v ruce útěk mimo rty, konturka je nutná a i s ní je to na velkou hlídačku;
- celá se prostě "posouvá";
- tím se ztrácí veškerý komfort.
Hodně nepovedené.

4) rtěnka L.A.Girl (odstín Ravishing) - kupována v Rakousku v Bipě

Metalická/glitterová karmínově červená tekutá rtěnka s hezkým obalem. 
Tím plusy končí. 
Je prostě děsně nepohodlná. 
A výdrž nic moc (mazadlo utíkadlo).
Jednoznačně ne. 

Co nesedlo v uplynulém roce vám? Ráda si počtu v komentářích. 

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

1 komentář:

  1. Letos mne už poněkolikáté dostalo sérum, tentokrát od Clarins - vždy po týdnu (tzn. tester ok, koupím celé balení) se začnu osypávat, ucpává mi pleť. Jenže už jsem stará škeble - potřebuji něco více než krém jako sůl! Nicméně moje pleť je svým způsobem stále pubertální a nic mastnějšího, hutnějšího nesnese.
    Naprosto mne vyprudila tvářenka/rozjasňovač Benefit Galifornia. Koupila jsem si ji pro radost, v mini balení - jakože na cesty apod. Kdo dokáže vyndat z toho pidičtverečku to pidicosi, co se ani nedá nazývat štětečkem, natož aby to takhle fungovalo - bylo schopné cokoliv nanést na tvář bez toho, aniž by mu to vylétlo z ruky a spadlo na stůl/zem - je borec. Dobře - pryč s tím. Zbývá ťuťu tvářenečka se sluníčkem a zlatými odlesky (plánuji si) - zlaté odlesky zůstaly na prstě, kterým jediným jsem z té krabičky, kde na dně je trošku tvářenky, vylovila takové množství produktu, který by šlo použít (konečně) i na tvář. Skoro dobře - byly to zlatky jak na karneval, to bych na tváři nechtěla - jenže pak už v čochtátku zbylo jen tvrdé, průměrně oranžové, cosi, co mi na tváři prostě nedrží a nedrží ... Obaloví inženýři mne zase dostali! fňuk
    Iva

    OdpovědětVymazat