neděle 5. ledna 2020

TETČINA ROČENKA - Premianti 2019 aneb DÍL II. Dekorativka

Ahoj kamarádi!

Vítám vás u prvního článku roku 2020.
I v tomto dílu se budu věnovat produktům, které jsou za mě tím nejlepším z nových výrobků, které jsem v roce 2019 vyzkoušela. 

Tentokrát se zaměřím na dekorativní kosmetiku.


Převážně jsem již zmíněné výrobky  zrecenzovala a pro podrobnější informace vkládám přímý proklik na článek. 

I. Podklad
a) Spotlight Primer od Physicians Formula 


Recenze:

Značku seženete v lélárnách Dr. Max.

b) Rozjasňující makeup Idun Minerals NORRSKEN



Recenze: KLIK

Značku Idun Minerals seženete u Amande Lux KLIK.

c) makeup v tyčince Guerlain Terracotta

Rychlé, snadné. 

Recenze: KLIK

II. Korektor
Jednoznačně Idun Minerals PERFECT UNDER EYE CONCEALER.


Mám nejsvětlejší odstín Extra Light. 

Geniální krémová textura, slušná kryvost, žádné shluky, nenápadné vytrácení. 
Ideální pro sušší či podrážděnou pleť.  Doporučeno Švédskou asociací pro astmatiky a alergiky. 
Skvělý pro velké holky, neboť nezvýrazňuje brázdy.

III. Pudr
a) sypký: v této sekci je vítězem  zkrášlovač od Rouge Bunny Rouge GLORIOUS DAYLIGHT SKIN-PERFECTING LOOSE POWDER.




Recenze: KLIK

b) kompaktní: Sisley BLUR EXPERT


Recenze: KLIK

IV. Tvářenky
1) pudrové:
a) Zuii Organic v odstínu Melon


Překrásná broskvovorůžová s drobnými zlatými odlesky (pod určitým světlem se stává i rose gold; níže je naswatchována ve dvou vrstvách). Jemňounké namletí, heboučká jako pírko.  Barevně spíše pro světlejší pleť (ačkoli si myslím, že tmavší typy by ji mohly mít například jako topper či jako rozjasňovač).

Odstínově je z čeledi limitkové Clarins devítky - a představte si, ona je ještě lepší.
Božská je i jako oční stín.
Aplikace funguje s jakýmkoli štětcem (přesto doporučuji spíše syntetiku). 

Tohle se vážně povedlo. 



Seženete na NuSpringu KLIK.



b) Sisley L'ORCHIDÉE v odstínu Corail


Recenze: KLIK

2) krémová: Rouge Bunny Rouge Blush Wand FLOWERS & PORTRAITS
Naprosto je miluji a dají se použít i jako rtěnka. 



Recenze: KLIK

V. Rozjasňovač
a) krémový: Guerlain Terracotta v tyčince

Můj nejlepší krémový rozjasňovač, co jsem kdy měla.

Recenze: KLIK

b) pudrový: Essence z limitky Berry on
Nečekaně pozitivní překvapení. 


Recenze: KLIK

VI. Obočí
a) tužka: Idun Minerals (v odstínu Pil)


Recenze: KLIK

b) gel: levný průhledný Look by Bipa.
Pružná fixace bez nánosů a krusty za 3,49 Eur.


Loni se dostala do Ročenky jeho barevná varianta. 
Když jsem chtěla v Bipě učinit opětovný nákup, barevná verze byla vyprodaná,  proto jsem sáhla po transparentní variantě. 
A udělala jsem dobře. 
Poměr výkon cena je vynikající. 

Recenze: KLIK

VII. Oční stíny 

a) Idun Minerals - čtyřstínová paletka ve variantě NORRLANDSYRREN (norský šeřík)


Recenze: KLIK




Ach, to jsou jemňouškové!

VIII. Řasenka
Uvedu dvě, jednu #zaraketu, druhou v dostupnější cenové kategorii. 

a) Sisley SO VOLUME
(modrý odstín)



Recenze: KLIK

b) Pupa Milano Vamp!


Černou verzi jsem dostala od Pavly, tmavě zelenou jsem si koupila na Kelebrity bazaru.


Řasenka disponuje štětečkem ve tvaru přesýpacích hodin.
Náplň je tak akorát hustá (v černé verzi mi přijde o fous lepší než v té zelené). 

Řasenka umí perfektní zhuštění, stačí jedna vrstva. Pro dramatičtější efekt aplikuji dvě vrstvy. 

Nedrolí se, neobtiskává se, drží celý den. 

PUPA je značka, kterou jsem používala někdy na přelomu devadesátek a milenia (byla k sehnání v menší parfumerii na I.P. Pavlova, pak zmizela z trhu). V současné době mám v portfoliu hlavně laky na nehty.

IX. Rtěnka
a) tekutá rtěnka Physicians Formula The Healthy Lip v odstínu TU-LIP TREATMENT 

Recenze: KLIK




b) krémová pastelka Idun Minerals v odstínu Birgit



Recenze: KLIK

c) Alcina Matt Lip Colour - odstín Chili Red


Recenze: KLIK

d)  Diorific 066 Passion z vánoční limitky DIOR HAPPY 2020
Vánoční dárek od Pavly.



Je to skvost, proto zde má místo (na poslední chvíli), přestože je to limitka. 



Překrásné embosování, plná barva, holografické třpytečky, které nejsou na rtech cítit. 




Suma sumárum:


Je tu hodně produktů Idun Minerals, neboť se jedná o můj objev roku v dekorativní kosmetice


Vše, co jsem z dekorativky Idun Minerals vyzkoušela, bylo skvělé. Do tohoto článku jsem vybrala to nejlepší z nejlepšího. A mají i božské laky na nehty (mám v plánu speciální Lakopost za rok 2019).


A pak je zde samozřejmě zastoupena i značka Rouge Bunny Rouge jakožto má milovaná stálice

Guerlain a Sisley nemohou chybět. 
Drogerky či polodrogerky je tu relativně málo, ač jsem si toho nakoupila poměrně dost, bohužel to většinou byly buď přehmaty anebo sice produkty slušné, nikoli však vynikající.



Jaké poklady přibyly v roce 2019 do vaší sbírky? Ráda si počtu v komentářích. 

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

P. S.: Dovolte mi, abych vám i tohoto místa popřála do dvojdvacítkového roku zdravé tělo, ducha i finance (a samozřejmě i trochu toho štěstí).

14 komentářů:

  1. Nejkrásnější tvářenka od Sisley... je tam! To je skvost... Snad si ji letos pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je překrásná, ale já častěji používám tu Zuii, představ si to :).

      Vymazat
  2. Ahoj Marti, skvělý shrnutí! Pudr od RBR za chvíli začnu používat, už se na něj těšim :). Idun Minerals jsem objevila díky tobě a zatím se vším taky spokojenost! :) Hezký nový rok tobě i celé rodině, hlavně to zdraví ♥!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání, Baru. A jsem ráda, že Ti Idun Minerals sedí.

      Vymazat
  3. Zdravím Marti v novém roce❤️ vybrala jsi překrásné kousky, tvárenka od Sisley je šperk 🍀 já letos v dekorativce poprvé zkusila pudr a tvarenku od Hourglass a dost dobrý teda👍 výrobky od RBR miluju a letos určitě zkusím ten pudrik a docela mě láká i nějaká ta krémová tvárenka. Šťastný celý nový rok, ty dvě dvacky vypadají dobře💖

    OdpovědětVymazat
  4. Na základě tvoji recenze jsem si pořídila melounek od Zuii a nelitji jediné koruny. Dokonce už netoužím ani po YSL či Clarins. Je božská! ❤️

    Ester

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti, skvělý článek. Ještě by mě zajímalo, který makeup od Guerlain by jsi doporučila pro starší pleť? Nějaký na rozjasnění, co aspoň středně kryje? Děkuji moc. Hezký nový rok.

    OdpovědětVymazat
  6. Ako čítam, tak čítam, ale ani jeden prekryt :). Ale tú verziu Zuii aka Clarins 9 vyskúšam, pretože tá je pre mňa neprekonateľná na moju bledú zrelú pleť.
    Clarins mal túto jeseň novinky, medzi ktorými ma zaujala aj nová tvárenka, ktorá by mala byť podobná svojej staršej limitkovej sestre č. 9, ktorú od Tvojho odporučenia používam :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta Zuii je geniální. Byť je její obal veskrze jednoduchý a ničím výjimečný, obsah to bohatě vynahradí.

      Vymazat
  7. Děkuji za tip na Idun Minerals. Letos mi přestali vyrábět můj oblíbený minerální pudr, který na BB krému vpodstatě nahradil makeup, čímž mi v mých naprosto marných ránech šetřil spoustu času, takže hledám nového favorita.
    iva

    OdpovědětVymazat