středa 18. dubna 2018

SOSKIN-Paris aneb Představení značky a recenze krému z Intermedexp.cz

Ahoj kamarádi!


Dnes bych Vám ráda představila francouzskou značku profesionální kosmetiky SOSKIN-Paris a také zrecenzovala jeden z krémů z jejího sortimentu. 



Ke spolupráci jsem byla oslovena společností International Medical Expert s.r.o. (kterou můžete znát jako Intermedexp.cz - například z Instagramu).


O značce SOSKIN-Paris:

Laboratoř SOSKIN-Paris již více než 20 let vyvíjí programy omlazení, očištění a zesvětlení pokožky na základě přírodních aktivních složek s dermatologickou a biomimetickou aktivitou (pozn.: biomimetika je vědní obor, který se zabývá napodobováním přírodních materiálů a struktur).
Produkty podléhají  klinické a dermatologické kontrole.
Používání barviv a parfemace v produktech je omezeno, aby se snížilo riziko alergických reakcí.
Výrobní technologie jsou vybírány tak, aby minimálně zatěžovaly životní prostředí.
Produkty nejsou testovány na zvířatech.  

Recenze krému ENERGIZING MOISTURIZING CREAM:
(50 ml/810 Kč)


Hydratační krém "Energie života" dle oficiálního popisu obsahuje tyto hlavní aktivní složky: rostlinný glycerin, 10% vitamin C v liposomech (magnesium askorbylfosfát), tokoferyl acetát, kyselinu hyaluronovou, bambucké máslo, očištěný včelí vosk, matující činidlo. 

V krému je použita technologie transportu aktivních složek (tzv.systém AMS) pro  proměnu struktury kůže spočívající ve zvýšení její pružnosti a tonusu, vyhlazování vrásek, zmenšení výrazností pigmentací a zlepšení barvy pokožky

Zároveň krém disponuje hydratačním účinkem a obnovou hydrolipidového pláště  kůže. Má antioxidační účinek a působí preventivně proti předčasnému stárnutí.

Doporučená aplikace: 
Ráno a večer na očištěnou pokožku obličeje a krku nebo po aplikaci séra.

Jak aplikuji já:
Dvakrát denně (ráno a večer) po nanesení Oil-Absolute od Filorgy  (olej používám jako sérum), a to nejen na obličej, ale i na krk a dekolt. 

Aktuálně jsem ve spotřebě za polovinou dózy. 

Konzistence:
 


Klasická krémová, tak akorát.
Ani příliš hutná, ani příliš lehká.
Vstřebává se rovnoměrně a snadno.

Kompatibilita s ostatními produkty:
Naprosto bez problémů.
I s makeupem kooperuje bez potíží.

Pro koho:
Krém je zařazen do skupiny produktů pro suchou, citlivou a poškozenou pokožku
(Rozdělení produktů značky dle potřeb a typu pleti naleznete ZDE).

Krém nepatří prvoplánově do anti aging skupiny přípravků s tím nejsilnějším kalibrem, cílí  primárně (jak shora uvedeno) na pružnost, jas, vyrovnání barevných disbalancí pleti, hydrataci a všeobecnou prevenci.

Jsem proto osobního názoru, že ho mohou mít ženy cca od 30 let, a myslím, že sedne nejen pleti suché, ale i normální a smíšené (i vzhledem k jeho "akorát" konzistenci).
Výsledky na mé pleti:
Na mé pleti je nejsilnější účinek znát ve sjednocení barvy pleti a jejím "ozdravení" ve smyslu projasnění.
Zároveň kvituji naprosto dostatečnou hydrataci.

Suma sumárum:




Jsem velkým zastáncem a propagátorem kosmetiky profesionální, protože mojí pleti svědčí spojení nejmodernějších výsledků vědy a výzkumu  s kvalitními ingrediencemi a složkami získanými z přírody.
V profesionální kosmetice jsem našla balanc - správný poměr mezi výstupy laboratorního bádání a tím, co je trochu nepřesně označováno jako "přírodní"  (článků o značkách profesionální kosmetiky tu mám na blogu již hodně). Profi kosmetika mi dá obojí.

Od SOSKIN-Paris jsem dosud vyzkoušela jen tento jediný krém, tudíž prozatím nemohu zobjektivizovat svůj názor na značku jako celek.
S recenzovaným krémem jsem však nadmíru spokojena, protože zvlášť po dlouhé zimě moje pleť potřebovala projasnit, sjednotit barvu a "nakopnout" jako sůl.

Jediné, na co musím upozornit jako na eventuální překážku, je vůně produktu.
Bude to dáno tím, že jsou, jak jsem výše psala, eliminovány zbytečné parfemace (což rozhodně kvituji).
Myslím, že jsem vcelku dobrá na popisování vůní, ale v daném případě úplně nevím, k čemu bych tuto přirovnala. Podle mého je v krému cítit obsažený vitamin C v kombu s nějakou další ingrediencí. Není  to "lékárenský příčmuch", není to "základní" krémový příčmuch, není cítit ani nic navíc. Nejspíše bych vůni přirovnala k rozpustné tabletě multivitaminu s dominancí vitaminu C.
Při prvních aplikacích jsem si musela zvykat, nyní mi to už nepřijde. Po dvou třech minutách již z pleti není cítit nic. Vnímání vůní je zcela individuální, nicméně v rámci objektivity to raději píšu.

Musím rovněž vyzdvihnout přijatelnost cen produktů SOSKIN-Paris, které jsou zhruba na úrovni dermokosmetických značek prodáváných v lékárnách.

Z portfolia značek, které jsou k dispozici na Intermedexp.cz, mě (kromě dalších produktů  SOSKIN-Paris) dále hodně zajímá Hydropeptide.

Doporučuji sledovat Instagram @intermedexp.cz, kde je hodně informací o značkách a produktech z porfolia.


Výhodný nákup:
Mám pro Vás od zastoupení značky slevu 15% na všechny produkty značky SOSKIN-Paris (KLIK), kterou můžete uplatnit po dobu dvou týdnů na  www.intermedexp.cz   (tedy od 18.4. do 2.5.2018) s kódem TETAZPRAHY.

Z Vašich případných nákupů nemám žádné výhody. 


Už máte něco od značky SOSKIN-Paris nebo z portfolia ostatních značek Intermedexp.cz vyzkoušeno?  Ráda si počtu, jako vždy.

Děkuji,  že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta

4 komentáře:

  1. Dobrý den "Teto" :-) Velmi chválím výběr značky, neboť i já sama používám pár produktů značky SOSKIN. Dnes ráno jsem začala používat antioxidačni sérum od Inno-Dermy a nyní jsem si ješte pořídila pár základních výrobků značky Hydropeptide. Je mi 29 let a před 3/4 rokem jsem se rozhodla zkoncovat s kosmetikou z parfumeriích, která byla, dle mého názoru, zbytečně předražená a bez slibovaného efektu. Jediné, co bych si možná pořídila znovu, je noční sérum od Estée Lauder. Jsem zvědavá, zda tu přibude článek s kosmetikou Hydropeptide a zda budete spokojená 😊 Přeji pěkný den, Míša 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Intermedex sleduju už docela dlouho, značky SOSKIN i Hydropeptide mě obě zaujaly a mám v plánu v budoucnu je zkusit :).

    OdpovědětVymazat