středa 18. října 2017

Zavřená peněženka aneb Řasenkový přehmat GOSH My Favourite Mascara

Ahoj kamarádi!


Dnes do sekce "Zavřená peněženka" spadne řasenka Gosh My Favourite Mascara.


Cyklus Zavřená peněženka se týká produktů, které není přesné označit jako Přízrak - nejedná se o úplný průšvih, nicméně vynaložené peníze bylo možno využít jinak a lépe.

Koupila jsem si ji ve Fannu v rámci akce za 99 Kč (běžná cena je 289 Kč).

Zatímco s Gosh řasenkami Catchy Eyes a Rebel Eyes jsem spokojena  (recenze plus jejich vzájemné srovnání KLIK), o My Favourite to bohužel říci nemohu.


Jak ji charakterizuje výrobce:

My Favourite je "řasenka s klasickým štětinovým kartáčkem, který dodává definici a objem každé řase. Pro přirozený look a každodenní líčení". 

Jako jeden z benefitů výrobce uvádí speciální texturu, díky které ji lze odlíčit i vodou již od teploty 38 °C (vatový tampón se má namočit do vlažné vody, přiložit ho na víčko a barvu nechat chvíli rozpustit, poté jemnými pohyby setřít směrem od řas).



Co říkám já:
a) Kartáček: rozcuchaný



Za mě není úplně klasický, jak uvádí výrobce. 
Klasifikovala bych ho jako hybrid. 
Ani klasika, ani umělotina. 

b) Štětiny: jakoby jedna přes druhou, sem tam, kratší delší, zkrátka štětkozmatek. 

c) Konzistence: za mě ok, akorát.

d) Aplikace: pro moje řasy problematická a největší nevýhoda této řasenky. 
Ačkoli mi řasy rostou ukázněně a spořádaně jedna vedle druhé, když jsem použila klasický cik cak pohyb, najednou se řasy začaly skládat přes sebe  (z titulu tvaru kartáčku). A prapodivnou změť na oku nechceš. 

Musela jsem vychytat postup, nakonec se mi nejvíc osvědčilo přiložit ji ke kořenům řas, trochu tam zakvedlat a už jen pročesávat.
Jenže to logicky snižuje výraznost, řasy se nezvládnou dostatečně obalit barvou.
e) Výdrž na oku: v podstatě nemám co vytknout.

f) Efekt: v první vrstvě skoro nic, ani druhá nic zásadnějšího nedodá. 
To, co výrobce označuje jako přirozený look,  já transformuji na "dělá toho málo".

g) Odlíčení: ano, teplá voda stačí.  
To je jistojistě bonus. 
Jenže - když má člověk stíny, něco na obočí a linku, pak v rámci efektivity sundání omítky teplá voda globální čistotu neudělá. 
Pokud by měl člověk výlučně řasenku  (třeba na dovolené), tak fajn.  Ale s dalšími produkty na oku se bonus poněkud ztrácí.
To je obecná překážka u všech vodou rozpustných řasenek.

Suma sumárum:


Čekala jsem mnohem víc co do efektu.
Pamatuji, jak jsme jako mladá děvčata hodnotila chlapce. 
U takových těch nevýrazných typů bez jiskry jsme říkávaly: "Ále, na chatu docela dobrý".

A to je přesně případ této řasenky.
Není špatná tak, že bych ji nemohla spotřebovat, nicméně nezaujala.



Máte tuto řasenku? Jaké jsou dojmy? A sedla Vám Catchy Eyes nebo Rebel Eyes? 
Ráda si počtu, jako vždy.


Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

12 komentářů:

  1. Pokud píšou "přirozený look", představuji si to tak, že pouze obarví řasy a nic víc, takže to asi odpovídá :) Takové řasenky zásadně nekupuji, já potřebuji pořádně výrazné smetáky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popis jsem si právě, já houska, vyhledala na stránkách Fannu až ex post. V Kotvě mi paní konzultantka tvrdila, že je objemová. No, není.

      Vymazat
  2. Tak to jsem vážně ráda, že jsem dala na intuici a řasenku jsem v rámci "masírky" nekoupila, i když při mém nákupu ve Fann konzultantka nemohla uvěřit, že ji jako fakt nechci🤔 Kartáček mě právě nezaujal, přesně jak píšeš, taková rozcuchaná změť a benefit odlíčení vodou nevyužiji přesně z důvodu, že toho mám na oku většinou víc, minimálně dlouhodržící linku. Abych pravdu řekla, tak ze začátku jsem si nemohla najít cestu ani ke Cathy Eyes, až časem trochu vyschla, byla OK. A Rebel na moje malé oči byla špatná, tu jsem věnovala dál. Ahooj🙋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooooj! Já mám Catchy z nich nejradši, sedne mi na mou opeřenou bulvu perfektně.

      Vymazat
  3. Koupila jsem, ještě nerozbalila, no co, alespoň od ní nebudu nic moc čekat 😉

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám a ani mať nebudem. Ja na tieto vyhajpované veci veľmi nie som, špeciálne čo sa týka riaseniek. Takže ma obišla celá mánia okolo Gosh riaseniek, i keď verím, že minimálne dva kúsky by mohli byť pre mňa dobré.
    Ja momentálne používam miniatúrku od Estee Lauder a je DOKONALÁ ! Takže si určite poriadim plné balenie. Myslím, že niečo také ako Extra ... - 01 Blackest Black. Asi je na objedm, ale pre mňa je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  5. Z této řasenky jsem docela zklamaná, prostě nic nedělá. A to jsem si v té akci koupila rovnou dvě :D takže druhou pošlu pěkně dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí mám jen jednu :). V ostatním se shodneme.

      Vymazat
  6. Od pruseru s Everlasting liquid lipstick od Kat von D uz velmi, velmi pozorne citam a sledujem clanky v sekcii zatvorena penazenka.

    OdpovědětVymazat