středa 31. května 2017

Okénko bydlenky domácí aneb Tetčina popelnice (produkty z Drogerie zDE)

Ahoj kamarádi! 


Zaplujme dnes pro změnu zase do vod péče o domácnost.
Mám tu několik spotřebovaných produktů, které jsem si před časem pořídila přes eshop www.drogeriezde.cz.



I. Praní 
 
1) Prací gel LANZA (s přídavkem Vanishe na odstranění skvrn)




Můj dosud nejlepší gel na praní,  jsem moc ráda, že jsem ho před časem objevila, toto bylo třetí balení.

Konzistenčně je hustší, tudíž koncentrovanější, a proto je spotřeba nižší než u jiných gelů.

Jedná se o univerzální verzi na praní bílého i barevného prádla  (budu pevně doufat, že se na trhu objeví i speciál na barevné prádlo).

Na černé prádlo ho z obezřetnosti nepoužívám, je natolik účinný, že mám přeci jen obavy o ztrátu intenzity černé barvy.  Na jakékoli barevné je vše v pohodě. 

Voní svěžestí s trochou květinové louky, se mi zdá.
Dost intenzivní vůně na to, aby měl člověk po vytažení prádla z pračky příjemný pocit čistoty, ale nikoli přehnaná do nepříjemnosti. Parfemace je pochopitelně hodně subjektivní.
 

Prací schopnost je vynikající.
Bezvadně pere bílé formální košile, což je pro mě hodně podstatné. 


2) DALLI papírky do pračky pro zachování intenzity černé barvy


Několikáté spotřebované balení.
Tento typ výrobku  (speciál na černé oblečení) jsem dosud jinde nenašla. 

Přidávají se přímo do bubnu pračky a po ukončení pracího cyklu se vyndají a vyhodí.  Na jeden prací cyklus se používá jeden ubrousek. 

(O rozličných ubrouscích nejen do pračky jsem psala TADYZDE i ZDE).


3) Prací gely FROSCH

Předesílám, že značku Frosch mám ráda.
Od žáby už jsem toho vyzkoušela hodně a vesměs jsem byla spokojená.
Jako bonus je značka celkově šetrnější.

Nicméně jedno do jisté míry zklamání zde je - prací gel na barevné prádlo granátové jablko

Jednak v něm granátové jablko necítím, vůně je mi subjektivně nepříjemná (cítím až tóny odlakovače; )) a jednak je gelík poměrně dost řídký, tudíž jsem v pražské tvrdé vodě měla extra spotřebu.  Tudíž poměr cena výkon nepřesvědčil.

To prací gel svěží univerzální byl o poznání lepší.  Pracích schopností Lanzy shora sic nedosáhl, nicméně klidně bych si ho pořídila znovu (už jen pro onu šetrnost, která je proklamována jako bio kvalita). 

Voní lehce decentně po zelených jablíčkách  (v mém vnímání vůní).

Oceňuji, že se dají koupit eko náplně.


II. Úklid 

1) Vlhčené ubrousky na čištění koupelny a WC  DEEP FRESH


Taky už jsem je měla.
Bez antibakteriálních ubrousků na čištění hajzltrůnu se neobejdu (dva chlapi v domácnosti :)).
Rychlovka - spolehlivá a účinná. 


2) Organické čističe SOLLUX  (na kuchyň a na koupelnu)

Tyto dvě verze jsem si ze Sollux sortimentu oblíbila nejvíc. Jsou to skvělé produkty. 


Celkovou recenzi na Sollux výrobky naleznete TADY.


III. Ostatní 

1) Tekutá mýdla FROSCH


Tady Frosch nezklamal, koupila jsem si dvě ve velice hezkých flakóncích (plus jednu větší náhradní náplň) a jsem naprosto spokojená a doporučuji. 

Vždycky flakóny používám opakovaně a doplňuji obsah, po čase je vyměním. 

2) Vlhčené ubrousky Papilion

Rovněž opětovný nákup.
Levné.  Akorát pevné a dostatečně velké.
Širokospektrálnost využití  (primárně na zadečky :).
Bohatý výběr variant- například heřmánek

Prodávají se po 100 kusech a mají praktické uzavírání, tudíž nevyschnou.


Máte něco z těchto produktů vyzkoušeno? Ráda si počtu, jako vždy. 

Děkuji, že mě čtete.
Konec hlášení.
Pusu teta 

P. S.: Produkty jsem si koupila za vlastní peníze, až na Sollux (barterem k recenzi).
Odkazy na zboží dávám o své vlastní vůli pro usnadnění Vašeho hledání,  neplynou mi z toho žádné výhody. 

S kluky z Drogerie zDE spolupracuji, nicméně nakupuji i sama. Eshop funguje na jedničku.
Ostatní články o produktech péče pro domácnost naleznete pod štítkem "Okénko bydlenky domácí".

8 komentářů:

  1. Nie je to zvláštne, že my, hrdé emancipované ženy, s vlastným životom, sa tak moc tešíme aj z takýchto vecičiek primárne využiteľných a spotrebiteľných do domácnosti ? Teda, ja moc !
    Keď nájdem niečo fajn praktické a upotrebiteľné do domácnosti na čistenie, pranie, sušenie, som vo vytŕžení :).
    Škoda, že tento eshop nefunguje aj na SK, resp. ak aj áno, dodanie je za moc peňazí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já si tu kvočnu s ochrannými křídly ve mně přímo hýčkám; ).

      Vymazat
  2. Diky za tip na Lanzu, brzy ho využíji. Mě z tohoto eshopu nejvíce zaujalo müsli :-) Ne, ne je tam toho tolik, že člověk neví co hodit do košîku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lanza mě opravdu nadchla. Jj, mají široký sortiment :).

      Vymazat
  3. Sollux jsem zrovna dneska používala, a taky jsem s nimi spokojená. Díky za tip na prací gel, budu si muset v blízké době pořídit, tak se mi to zrovna hodí :).

    OdpovědětVymazat
  4. Co se tyka cisteni tak se mi na koupelnu osvedcila tato dezinfekce https://eshop.dipro-koupelny.cz/cistici-prostredky/fila-filavia-bagno-dezinfekce-koupelen-0-5-l-rozprasovac.html

    OdpovědětVymazat
  5. Teď před Vánocemi jsem uklízela a to jsem se taky nestačila divit, co všechno jsem našla. Třeba absolventské mikiny ze základní školy, střední školy a dokonce i vysoké školy. To mi nějak nedošlo, že vlastně jsme dělali a úplně jsem na to zapomněla. No, co myslíte? Vyhodila jsem je? Samozřejmě že ne.

    OdpovědětVymazat