pondělí 15. května 2017

Max Factor Velvet Mattes Lipstick aneb Rtěnkopost

Ahoj kamarádi!


Dnešní recenzní sumážka bude Rtěnkopostem.


Max Factor přišel na trh s novinkami na rty:

1) kolekcí matných rtěnek Velvet Mattes Lipstick
a
2) neviditelnou konturkou Colour Elixir Universal Lip Liner.

Níže popíšu své uživatelské pocity a dojmy.


1) Velvet Mattes Lipstick


Tyto rtěnky dle oficiálního popisu na rozdíl od jiných mattek neobsahují zvýšený obsah pudrových a pevných částic, tudíž by měl být zachován hydratační komfort jako u rtěnek nematných.

To mohu potvrdit.



Rtěnky jsou popsány dále tak, že  navíc obsahují reflexní částečky jemně mleté přírodní slídy, jejichž nepravidelná struktura zabezpečí rozptyl odraženého světla pro matný efekt.

Osobně se kloním k tomu, že je výsledný finiš semimatný.



K dostání jsou ve 4 odstínech:



05 Nude
Přirozená barva s nádechem do růžového dřeva, ze spektra nudistek spíše studenější.
- 15 Flame
Korálovka, v níž je vyšší podíl oranžové než růžové.
- 30 Desire
Výrazná červeň s vyšším podílem teplejší barvy  (až s nádechem do cihly).
- 25 Blush
Studenější bobulka, moje komfortní zóna.



Pigment je velmi dobrý.  

Aplikují se pohodlně, žádné drhnutí či táhnutí rtů,  na druhou stranu ale žádná klouzavost či "odskakování" rtěnek od povrchu rtů. 
Kryvost je plná.
Vydrží slušně,  vyzdvihuji rovnoměrný odchod.  Žádné nevzhledné šupiny či nehezké mapy směrem dovnitř rtů. 
Lze snadno obnovit nátěr. 


Největší předností je vzhledem k finiši uživatelský komfort

Kvituji, že se všechny čtyři chovají stejně - jedinou výjimkou je o něco slabší pigment u 05 Nude ve srovnání s ostatními třemi. 

Doporučená cena činí 279 Kč/kus.


Jak jste možná četli, velice jsem si loni od značky oblíbila kolekci Marilyn Monroe (viz celková recenze ZDE plus zařazení do Premiantů 2016 v rámci série Tetčina ročenka).


Velvet Mattes Lipstick jsou Marilynkám podobné, na rozdíl od nich mají o něco více pigmentu  (a jiný finiš) plus delší výdrž.  Co do pohodlného nošení jsou s nimi vlastně naroveň. A to myslím jako pochvalu. Jako velkou pochvalu.



Suma sumárum:


Jsem velmi spokojena. 
Jedinou výhradu mám k parfemaci, bez níž bych se obešla. 

Ač často nehodnotím obaly, v tomto případě je pokládám za elegantní  (sametově matná část) a praktické (z hlediska zobrazení toho kterého odstínu na spodní části rtěnky).



2) Neviditelná konturka Colour Elixir Universal Lip Liner

Konturka má dle oficiálního popisu za pomoci čirých vosků udržet rtěnku na místě.

Rovněž to mohu potvrdit a ocení to zvlášť věkově pokročilejší děvčata, u nichž už mají přirozené kontury rtů své mušky.



Vzhledem k průhledné barvě se hodí ke všem odstínům rtěnek. Těchto produktů je v drogeriích nedostatek,  tudíž vítám každý přírůstek.


Doporučená cena je 274 Kč



Suma sumárum:

Předesílám, že nejsem extra fanynka průhledných konturovacích tužek. 

Je tomu tak proto, že jsem konturková holka, co používá barevné konturovací tužky denně a má jich nepřeberné množství v rozličných odstínech. 

Takže průhledka přijde vhod spíše těm, co buď používají konturky nepravidelně anebo těm ženám, které chtějí univerzální záležitost, aniž by musely řešit ladění odstínu tužky a rtěnky. 

Samozřejmě jsem měla a mám i průhledky.  Do momentální doby jsem stoprocentně byla spokojená jen s MUFE, levnější produkty nestály za nic. 

Jsem proto velmi ráda, že tato od Max Factoru oplývá velice slušnými vlastnostmi a ač nebude mým denním společníkem z důvodů výše popsaných,  doporučit ji k nákupu mohu s čistým svědomím.



Jak se Vám líbí nové rtěnky?  A používáte konturky? (Ptám se proto, zda by Vás zajímal konturkový speciál).  Ráda si počtu, jako vždy. 



Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení. 
Pusu teta



P. S. : Děkuji českému zastoupení značky za poskytnutí produktů k recenzi (barter).

8 komentářů:

  1. Rtěnky Max Factor mám moc ráda, Marilyn zboznuju. Pořídila jsem si Nude a spokojenost, balení je taky moc pekny:) Škoda že nemají víc odstínů, ale z těch zbylých co jsou v zahraničí bych si stejně nevybrala. Konturku si možná taky pořídím, já ty bezbarve docela používám.

    OdpovědětVymazat
  2. Rúže sa mi páčia a mojou komfortnou zónou by boli posledné dve čísla - 25 a 30, zvyšné dva som mimo, najmä nude, ktorý nikdy nenosím.
    Čo sa týka kontúriek, mám až jednu doma :)))), od Dioru nádhernú červenú, ktorá sa mi hodí v prípade potreby takmer k väčšine červených rúžov čo mám doma :))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A koupila jsi nakonec 999 nebo Red Smile? ;)

      Vymazat
    2. Samozrejme 999, ta sa mi hodi takmer ku vsetkemu
      Ale ako to vidim,nebude posledna :))).

      Vymazat
    3. Samozrejme 999, ta sa mi hodi takmer ku vsetkemu
      Ale ako to vidim,nebude posledna :))).

      Vymazat
    4. Samozrejme 999, ta sa mi hodi takmer ku vsetkemu
      Ale ako to vidim,nebude posledna :))).

      Vymazat